Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim aşklarım❤️İyi okumalar...♡♡♡
<><><>
Eğer doğanın bir dili olsaydı insanoğluna çok fazla şey söyleyeceğini tahmin edebiliriz. İlk başta insanoğlunun acımasız ve açgözlü olduğunu vurgulayacaktı. Doğa, insana yaşaması için suyunu, karnını doyurması için yiyeceğini verirken insanoğlu sadece bunların tükeneceğini bilmeden acımasızca israf ediyordu. Ekip biçip yiyecek üretebilesin diye verimli toprağını, temiz oksijen soluyabilesin diye ormanları vermişti. Doğa, insanoğluna çok cömertti. Canını yaksan dahi sana küsmezdi. Ama elbet doğa cömertliğinin karşılığını alacaktı. Canını yakan, onu inciten insanoğlunun yok oluşuna şahit olarak...
"Sanırım buranın sahibi varmış Lix."
Hyunjin'in dediğiyle arkamı yavaşça dönerken tam karşımızda susturucu takılı silahı bize doğrultmuş şekilde yüzünde maske takılı bedenle karşılaştım. İlk göze çarpan boynunda ki yılan dövmesi olurken aklıma ilişen anlarla gözlerimi şaşkınca araladım. Ne yani Avm de beni kurtan kişi o muydu?
"Kimsiniz?"
"Biz iki gariban buraya motor almaya gelmi-"
Yanımda ki bedenin karın boşluğuna dirseğimle vurup sözünü kestiğimde inleyerek suratıma ters ters bakmıştı. Bende ona aynı tepkiyi verirken göz devirdim. Dalga geçilecek bir zaman mıydı bu?!
"Kimsiniz diye sordum?! Hangi gruptansınız? O Lucas piçinin mi, yoksa o lanet gülen kutu mu ne her ne boksa ondan mı?"
Konuşurken resmen çekik gözlerinden ateş çıkacak gibiydi. Demek nefreti inanılmaz boyuttaydı.
"Herhangi bir gruptan değiliz. Zaten o gruplar bizim gibi başına buyrukları sevmez. Tek sözüne itaat eden köle arıyorlar."
Tiksinirce konuştuğumda bakışları yumuşar gibi olmuştu ancak silahı tutan eli birazcık bile gevşememişti. Bununla derin bir nefes alarak sırtımda ki çantayı tek hamlede çıkarıp ayak dibine atmış, ardından belimde ki silah ve bacağımda ki bıçak kılıfını çıkarıp önüne attım.
"Bu bize güvenmen için yeterli mi?"
Bunu başka zaman olsa yapmazdım ancak o Lucas ve Gülen tabuttan nefret eden kişinin pek zararı olacağını düşünmüyordum.
"Bunu neden yaptın? Sana zarar verebilirim ve kendini savunacak tüm ekipmanını bıraktın."
"Lucas ve Gülen tabuttan nefret ediyor olman benim için yeterliydi. Ben sana güvendim. Sende bana, bize güven ve o silahı indir."
"Ya böyle yapma ama, sana aşık olacağım Lix."
Gülerek omzuma koluyla vuran Sarışına karşı ters ters baktım. Buna uyandıktan sonra bir haller olmuştu ama kokusu yakın zaman da çıkardı.
"Sevgili misiniz?"
Karşımda ki beden silahı indirip beline yerleştirmeden önce gözlerini kısarak ikimize imâ dolu bakışlar atmıştı. Yok daha neler! Bu dünyada sevgili ile uğraşacak zaman mı vardı?
"Hayır, sadece arkadaşız. Peki sen? Burada mı kalıyorsun?"
"Bakıyorum çok meraklısın. Eşyalarını alıp peşimden gelin."
Dedikten sonra arkasını dönüp aradığımız motorsikletlerin arasından geçerek açık kapıdan içeri girmişti. Orası neresi bilmiyordum ama hızlıca dediği gibi eşyalarımı toplayıp peşinden ilerledim ki motorsikletleri parıldayan gözlerle izleyen Hyunjin'in yanına gidip kolundan yakaladığım gibi peşimden sürükledim. Resmen çocuk gibiydi yaa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçışᶻ/Hyunlix√
Fanfic[TAMAMLANDI] Bir sabah tüm insanlık bir felakete uyanmıştı. Bu felaket çoğu insanın sonuna sebep olmuş, ruhları bu dünyayı terk etse de yeryüzünde geriye kalan bedenleri hayatta kalan insanların cehennemi olmuştu. Bu cehennemde hayatta kalmak için e...