Bölüm 3:Kahve.

9.6K 939 426
                                    

Kucağımdaki küçük aynadan kaşlarıma bakarak elimdeki cımbızla çıkan kısımları alıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kucağımdaki küçük aynadan kaşlarıma bakarak elimdeki cımbızla çıkan kısımları alıyordum.Birkaç dakika sonra yaklaşık bir saat önce söylediğim pizza gelmişti.Çalan zil sesiyle önümdeki aynayı çekip cımbızı elimden bıraktım.
Üzerime sadece beyaz uzun bir gömlek giymiştim.Gömleği biraz aşağıya doğru çekiştirip kapıya doğru yöneldim ve açtım.

Kuryeci kapıyı açar açmaz elindeki paketi bana doğru uzattığında gülümseyerek elinden aldım.Kuryecinin iyi geceler demesiyle tam kapıyı kapatacağım sırada sokaktan geçen Alparslan'ı gördüm.Tam evimin önünde duran motora ve kuryeciye baktı.Kuryeci her şeyden habersiz telefonuna bakarken tekrar Alparslan'a baktım.O da bana bakıyordu.

Motor birkaç saniye içinde motoruna binip uzaklaştığında hâlâ kapıda bekliyordum.Tam içeriye doğru bir adım atıp kapıyı kapatacağım sırada Alparslan'ın kapıya doğru adımlamasıyla olduğum yerde kaldım.

"Mahallemizin yeni bireyi olarak bana bir kahve yapar mısın?" dediğinde kafamı kaldırıp yüzüne baktım.Her adımında boyu biraz daha uzuyordu sanki.Tam kapının dibine gelip ellerini cebinden çıkardı.Ne diyeceğimi bilemeyerek evin içine baktım.Baya dağınıktı.Ama o hayır desemde girecek gibiydi.

"Şey bilmem ki.." diyerek gözlerimi karanlık mahalleye diktiğimde derin bir nefes aldı.

"Kimse lafını yapamaz,yapanlarla ben ilgilenirim." Sesi netti.Gerçekten yapabileceğini resmen ses tonundan anlamıştım.Bir kez daha evin içine baktığımda ofladığını duydum.

"İçeri alacak mısın,gideyim mi?" dediğinde ona döndüm.Hızla kafamı sallayıp bir iki adım geri gittim.

"Yok gel tabii." Yüzüme birkaç saniye bakıp elindeki tesbihi bir tur çevirdi.
Ayağındaki ayakkabıları çıkarıp içeriye bir adım attı ve direkt evin içini incelemeye başladı.

Arkasından kapıyı kapatıp omzumdan düşen gömleğimin kolunu düzelttim.
Tesbihini sallayarak gözlerini evin içinde gezdirdi.

"Fena değilmiş ev," dedi mutfağıma doğru bakarken."Ama biraz küçük."

"Param buna yetti, aksi taktirde kiralarda sürünecektim." diyerek az önce koltuğun üzerine bıraktığım aynamı ve cımbızımı alıp kitaplığımın üstüne bıraktım.Onun oturması için L koltuğumun yastıklarını düzeltip arkamı döndüm.Beni baştan aşağıya süzdüğünü farkedince hızla eğildiğim yerden doğruldum.

"Gel otur istersen." İster istemez gömleğimi biraz daha aşağıya doğru çekiştirdim.O beni bir kere daha süzüp sallana sallana düzelttiğim koltuğun önüne geçti ve bacaklarını açarak oturdu.Oturunca siyah deri ceketi yukarı doğru kıvrılmıştı.

KENAR MAHALLE (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin