Aynanın önünde saçlarımı düzeltip dudaklarımdaki nemlendiriciyi dudaklarıma yayarken Alparslan'ın koridordan gelen sesini duymuştum. Geceden beri ağzına takılan şarkıyı mırıldanıyordu.
Kendi kendim istemsizce gülerek kafamı iki yana sallarken saçlarımı düzeltmeye devam ettim.Birkaç saniye sonra aynaya kapıdan içeri giren Alparslan'ın yansıması düşmüştü.Gülümsemeye devam ederek bakışlarımı kaçırdım. Hâlâ şarkı mırıldanmaya devam ediyordu,beni izlediğini biliyordum.
Dudaklarımı birbirine bastırarak ellerimi saçlarımdan çektiğim sırada nefesini ensemde hissettim.Çok geçmeden uzun kollarını belime sarıp elleriyle kavradığında sırtımı onun göğsüne yaslayıp bir nefes verdim.
Bir süre orada bekledi.Ensemden derin bir nefes alıp öpmeden dudaklarını bastırdığını hissediyordum.Derin bir nefes alıp ellerimi onun kollarının üzerine koyup aynaya baktım. Dudaklarını yavaş yavaş ensemden doğru boynuma doğru getirdi.Her köşesini öpücüklere boğarken öptüğü yerler yanmaya başlamıştı.
"Bebek, güzel bebeğim." diye fısıldadığında yutkundum.Boynuma dudaklarını sıkıca bastırıp oradan da bir nefes çekti.Aynadan onu izliyordum.
Önce boynumda dudaklarını uzun uzun tuttu.Ardından ince deriyi dudaklarının arasına alıp çekiştirdiğinde kendimi sıktım.Dudaklarının arasına aldığı deriyi sanki öpüşüyormuş gibi emiyordu. Bir nefes verdim.Farketmeden kolunu sıkıyordum.Bunu farketmiş olacak ki birden elimi kavradı.Boynuma sıkı bir öpücük kondurup beni kendine doğru döndürdüğünde yutkundum.
Daha ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştığında gözlerim kapanmıştı.Bir eliyle sıkıca belimi kavramış, diğer eliyle boynumu tutuyordu.Dudaklarımın ikisini birden emdiği için hiçbir şey yapamıyordum.
Gözlerim kapalı şekilde beklerken iki dudağımı birden yermişcesine emmeye devam etti.Saniyeler içinde üst dudağımı bırakıp sadece alt dudağımı dudaklarının arasına alıp ağzımdan içeriye dilini gönderdiğinde kısıkça inledim.Bunu duyduğunda ağzımın içine doğru hırıladadı.Belimi daha da sıkı tutup adımlamaya başladığında ben geri geri gidiyordum.Ama beni yönlendiren oydu.Dillerimiz ağzımın içinde birbirine dolanırken o dudaklarıyla alt dudağımı emmeye devam ediyordu.Kafam o kadar allak bullak olmuştu ki ayaklarımın yerden kesildiğini bile farketmemiştim.
Sırtım yumuşak bir şeyle çarpıştığında beni yatağa yatırdığını anlamıştım.Beni deli gibi öpmeye devam ederken büyük elini belimden çekip bir elimi tuttu ve avucunun içine alıp yatağa bastırdı.Aynısını diğer elime de yapıp bacaklarımın arasına girdiğinde tekrar inledim.Dizimi kendime doğru kırdığımda o bunu engelleyip bacaklarımın arasına girdi.
Dudaklarımı talan etmeye devam ediyordu.Alt dudağımın şiştiğine emindim.Onun üst dudağını son kez ısırdığımda bir anda geri çekildi. Ellerimi yatağa sabitlemişti.Tam üzerimde durmuş şekilde onlardan destek alıyordu.Gözlerimin içine bakmaya devam ederken ıslanan alt dudağımı yaladım.
"Dilini çıkar." Gözlerimin içine bakarak söylediği şeyle birkaç saniye bekledim.
Ardından dilimi dudaklarımın arasından çıkardığımda bunu bekliyormuş gibi dilime atıldı.Dilimi dudaklarının arasına alıp emmeye başladığında kendimi ona daha çok bastırmak istemiştim.Dakikalarca dilimi yaladı.Onun ağzı da salya olurken tekrar dudaklarıma atıldı.
Sanki dünyanın en güzel yemeğini yermiş gibi dudaklarımı öpüyordu. Tekrar iki dudağımı birden kavrayıp emmeye başladığında inledim. Kendisini bacak arama bastırmaya devam edip dudaklarımı emerken zor da olsa gözlerimi araladım.Baygın gözlerimi beni deli gibi öpen adamla beraber saate çevirdiğimde işe 15 dakika kaldığını gördüm.Alparslan hâlâ beni öpüyordu.Hatta kafamı saate çevirmemden rahatsız olmuş olacak ki bir elimi bırakıp çenemi tuttu ve kendine doğru çevirip öpmeye devam etti.
"Alparslan.." dedim kekeleyerek. Dudaklarımı rahat bırakmıyordu.Boşta kalan elimi göğsüne koyup ittirmeye çalıştığımda bana aldırış etmedi.
Saniyelik olarak öpmeyi bırakıp yine dudaklarıma yapıştı.Dilini ağzımdan gönderip çenemle beraber ağzının içine aldığında daha fazla inledim.Geç kalacaktım.Ben de onu istiyordum ama şuan hiç yeri değildi.Önemli bir projemin teslim tarihiydi.
"Alpars-"
Beni dinlemiyordu.Dilini ağzımdan çekip alt dudağımı emerken onu bir elimle göğsünden ittirdim.Zor olsada alt dudağımı ısırır gibi emerek çekildi.
O da bende nefes nefeseydik.Ağzı benim olduğu gibi ıslaktı.Gözleri hâlâ dudaklarımdaydı.
"Doyamıyorum amına koyayım güzelliğe bak.." diyerek dudaklarımı sıkıca öptü.
Dudaklarım acıyordu,şiştiğini biliyordum.Yutkunarak gözlerinin içine baktım.
"İşe geç kalacağım..Akşam devam edelim.." dediğimde gözlerini zoraki dudaklarımdan çekip gözlerime baktı.
Ona karşı hâlâ mesafeliydim.İçten içe affetsem de bir tarafım hâlâ buruktu.
Ama bana öyle davranıyordu ki yakın zamanda bu burukluğun geçeceğine de emindim."Tamam bebeğim.." dedi kafasını sallayıp."Ben bırakayım hadi." dediğinde kafamı salladım.Son kez dudaklarımdan ve çenemden sıkıca öpüp üstümden kalktı.
Ben de onun arkasından kalkıp üstümü başımı ve saçlarımı düzelttim. Dakikalar içinde beni dağıtmıştı.Neyse ki bunu seviyordum.
-
-
-
Maçı izlerken bölümü unuttuk ya
Beşiktaş harici maçlar çok heyecan vermesede sonucu merak etmiştim..
Öptüm kocaman,iyi geceler 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENAR MAHALLE (GAY)
Novela JuvenilDuygularından korkan kalbine sahip çıkamaz. {TAMAMLANDI}