Bölüm 1:Başlangıç.

21.2K 885 472
                                    

Elimdeki kan kırmızı ruju dolgun dudaklarıma sürdüm.Dudaklarımı birbirine sürtüp ruju dudaklarıma yaydım.Ardından masanın üzerindeki rimeli alıp kirpiklerimi sağ sola yaparak sürdüm.Makyajım tamamen biterken bir iki adım geri gidip aynada kıyafetlerime baktım.

Açık pembe cropum ve kalçalarımın hemen altında biten kot şortum ile gerçekten güzel olmuştum.Koluma beyaz zincirli çantamı takıp çalışma masamın üzerinde duran telefonumu elime alıp odamdan çıktım.

Evim 1+1'di.Kendi odam ve amerikan mutfaktan oluşan bir salonum vardı.
Evden çıkarken görüşürüz diyebileceğim kimsede yoktu.Çünkü yalnızdım.Ailemi dört sene önce trafik kazasında kaybetmiştim.Tarzım yüzünden uzun süredir onlarla konuşmuyor olsamda yaşamalarını isterdim.

Kapının önünde duran beyaz converselerimi ayağıma geçirip beyaz çoraplarımı bileklerine kadar çektim.
Kapıyı açıp dışarıya adımı attığım anda mahallenin kadınlarının dedikoduları kulağımı doldurmaya başlamıştı.

Bu mahalleye bir hafta önce taşınmıştım.
Okulumu bitermeye çalışırken girdiğim iş yerinde yaptığım birikim bu eve yetmişti.Kirada olmak yerine kendi evimi almak istemiştim.Hayatta tek başardığım şey buydu sanırım.

Evimin kapısını kapatıp anahtarımı çantama attım.Mahallenin içinde yürümeye başlarken herkesin bakışlarının bende olduğunu biliyordum.
Böyle bir durumu ilk kez görmüş olmalıydılar.

Makyaj yapmış ve kız gibi giyinen bir erkek.

Bana normal gelen bu şeyler onlara normal gelmiyordu.Onları yadırgamıyordum çünkü kendilerine göre haklı olabilirlerdi.Sonuçta benim gibi olan sayısı çok azdı.

Sarı saçlarımı geriye doğru atıp yürürken gözüm mahallenin hemen kenarında duran üç kişiye takıldı.
Biri bir varilin üzerine oturmuş sigara içiyordu, diğeri kaldırıma oturmuş telefonuna bakıyordu.Ayakta olan ise duvara yaslanmış şekilde etrafa bakıyordu.

Etrafına bakarken bir anda gözlerimiz birleşti.Beni baştan aşağıya uzunca süzdü.Aynı şekilde bende onu süzdüm.
Siyah kazağının üzerine siyah keten bir pantolun giymişti.Yeni yeni çıkmaya başlayan sakallarının içinde onu daha çok öne çıkaran ülkücü bıyıkları vardı.

Normalde bıyık sevmezdim.Gerçekten hiçbir erkeğe de yakıştırmazdım.Ama onda o kadar yakışmıştı ki sanki o olmasa eksik olurdu.Sanki doğarken bile bıyığı vardı.Onu tam olarak tamamlamıştı.

Bakışları tekrar gözlerimi bulduğunda yutkundum.Arkadaşlarınında bakışları bana dönünce yutkunarak bakışlarımı ondan çektim.Omzumdaki çantanın askılıklarını tutup yürümeye devam ettim.Tam önlerinden geçeceğim sırada önüme doğru yıkılan iri bedenle irkildim.Kollarını bana doğru uzattığında çığlık atarak geriye doğru birkaç adım attım.

Yaşlı sarhoş bir adamdı.Bu adamı tanıyordum.Geceleri sarhoş olup mahallede bağıra bağıra şarkı söylüyordu.Etraftaki insanlardan duyduğum kadarıyla sarhoş Rasim olarak biliniyordu.

"Heytt bee!" diye bağırdı adam kahkaha atarak.Ayakta durmaya çalışsa da sürekli düşüyordu.Korkuyla ona bakarken kafamı çevirip sağ tarafıma baktım.

Gözlerim anında üç adamdan ayakta duranı buldu.Kaşları çatılmıştı.Beklenti ile ona baktığımda bakışlarını kaçırarak yanındaki arkadaşlarına baktı.Tekrar önümdeki sarhoş adama döndüğünde gülerek bana baktığını gördüm.

"Noldu len?" diyerek elini üzerime doğru attığında korkuyla kendimi yan tarafa doğru attım.

"Ya git!" diye bağırdığımda beni dinlemeyecek üzerime gelmeye devam etti.Korkudan gözlerim kanlanırken resmen mahalleyi inleten o kalın sesi duydum.

"Rasim!"

Kafamı çevirip sesin geldiği yöne baktığımda o ülkücünün öne doğru bir adım attığını gördüm.Çatık kaşlarıyla sarhoş adama bakıyordu

Sarhoş adam gülüşünü yüzünden çekip ülkücüye döndü.Tekrar kahkaha attı.

"Topa bak lan!" diye bağırıp güldüğünde yutkundum.O gülmemişti.

"Çekil önünden." dedi kalın sesiyle.
İtiraz istemeyen bir ses tonu vardı.

Sarhoş adam gülerek burnunu çekti ve yıkılarak kafasını sallayıp önümden çekildi.

"Tamam Alparslan,senin dediğin olsun." diyerek arkamdan yürümeye başladığında elimi kalbime götürüp derin bir nefes aldım.

Sakin ol Deniz!

Derin nefesler alarak kafamı o tarafa çevirdim.Elleri cebindeyken bana bakmaya devam ediyordu.Yanındaki iki arkadaşı da bir ona bir de bana bakıyordu.Kafamı sallayarak gülümsedim.

"Teşekkür ederim." diye mırıldandığımda sadece ağır ağır kafasını salladı.

Bakışlarımız birkaç saniye birbirimizden ayrılmadı.Fazla takılı kaldığımı anladığımda hızla gözlerimi ondan kaçırıp yürümeye başladım.Çantamın sapını tutmuş hızla yürürken nedensizce onun arkamdan baktığını hissediyordum.

-

-

-

Bombanın pimini çektim bekliyoruz arkadaşlar..Çünkü diğer kitaplarım bitmeden buna başlamayacağım.Ama merak etmeyin,fazla uzun sürmeyecek..

Bu baya iyi bir şey olacak.
Ülkücü ve Barbie boy ilişkisi..

Bende sizinle beraber bekliyor olacağım.Sadece bir tanıyın istedim.

Öptüm kocaman 🖤

KENAR MAHALLE (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin