Dostałem przymusowe wolne w pracy, oraz spotkania z psychologiem. Hermiona również. Po tym jak się dowiedziała że jej mąż i szwagierka nie żyją przeżyła wstrząs. Nie mniejszy ja. Moja przyjaciółka zamknęła się w swoim domu wraz z Rose, a ja chwilowo zamieszkałem na Grimmound place 12
Na początku próbowałem coś ze sobą zrobić, ostatecznie jednak się poddałem i poszedłem spać**
**
Idealnie, Potter jest załamany. Przez najbliższy czas prawdopodobnie nie będzie zdolny do wykonywania zawodu co jest nam na rękę ponieważ jest najlepszym Aurorem w ministerstwie. Nasza minister magii również jest w rozsypce. Sztylet prowadzący na zły trop również znaleziony. Możemy wkraczać w drugą fazę naszego planu.
Teleportuję się do starej posiadłości należącej do naszego szefa, a trzaskiem towarzyszącym teleportacji budzę wybrańca.**
**
Trzask. To on wybudził mnie snu pełnego koszmarów. Wstałem z kanapy na której spałem i poszedłem do kuchni, na zegarze widniała godzina szesnasta, co oznaczało że za godzinę przybędzie ktoś wyznaczony przez wice ministra. Ma to być jakaś pomoc mentalna czy coś w tym stylu. Westchnąłem i zaparzyłem sobie kawy.Z kubkiem w ręce zasiadłem w fotelu, i czekałem na gościa. Chwile później usłyszałem dzwonek do drzwi. Przed ich otworzeniem spojrzałem przez zdrajce Jezusa (to się kurwa chyba judasz nazywa, kurwa nie wiem) i widzę Pansy. Trochę się zdziwiłem że to ją do mnie przysyłają.
–No wreszcie otworzyłeś- powiedziała i nie czekając na zaproszenie weszła do domu– Nie mam pojęcia dlaczego akurat mnie przysłali, ja się nie nadaje do pomagania z problemami. Kurwa ja sobie ze swoimi nie radzę a co dopiero z czyimiś. No ale zacznijmy od czegoś prostego mów mi po imieniu, a ja będę się tak samo do ciebie zwracać. Na brode Merlina Harry jaki tu masz syf w tym domu. Wiesz co to znaczy miotła?
–Dopiero się tu wprowadziłem, a ty zamiast mnie oceniać chyba masz pomóc. Co będziemy robić?
–Proponuję mój niezawodny sposób- uśmiechnęła się i wyciągnęła ognistą whiskey a torby——
Jak myślicie kto jest tą zajebistą personą która odpowiada za ten rozpierdol?
Czy Pansy i Harry się zaprzyjaźnią?
Tego dowiecie się... chuj wie kiedyMiejsce na propozycje czy luźną rozmowe———->
CZYTASZ
Odnaleźć spokój
Fanfiction27-letni Harry Potter, myśląc że po bitwie o Hogwart już nic się gorszego nie stanie. W świecie czarodziei zaczęły jednak dziać się dziwne rzeczy. Harry jako Auror podjął się znalezienia sprawcy tych dziwnych zdarzeń, nie wiedział jednak że nadchodz...