bu sahneyi hatırlayanlar foto koydum bakalım bilen çıkacak mı??
So Mun dan
Restoranda çok kişi yoktu sadece bir iki kişi vardı ve bir saattir oturup birşey yemeyen bir kız vardı.
Bayan Chu "git bak bakalım erişte yemek istiyor mu So Mun" dedi ben kızın yanına gittim ve
" hâlâ erişte yemek istemiyor musunuz " dedim kız öyle bir dalmış ki beni anca gördü
" ha hayır kuzenimi bekliyorum gelince yeriz birlikte " dedi bende aldırmadan arka tarafa geçtim. Ve bayan Chu ya birini beklediğini söyledim başını salladı onaylayarak . Sonra kapı açılma sesi geldiğinde hızla oraya gittim.
Ha na ve mo tak gelmişler
Bir saattir oturan kız ayağa kalkıp
"Hele şükür geldin Ha na " dediNasıl yani o kıza Ha na kuzenler mi?
Ve bir saattir Ha nayı mı bekliyormuş?Neyse işime dönüp tezgahın arkasına geçtim .
Tatlı bir şekilde gülerken
" özür dilerim birazcık geç kalmış olabilirim" dedi ve eliyle minik işareti yaptı.Etrafıma baktığımda bayan Chu ve mo tak ında onlara baktığını gördüm.
O sırada bir şeyler daha konuşuyorlardı ama duyamadım kulağımı onlara verdiğimde dowhi denen çocuktan bahsediyorlardı
Kim ki bu çocuk??
Tam onlar konuşurken bayan Chu onlara erişte götürdü Ha na hemen teşekkür etmişti..
Onları dinlemeyi bırakıp işime döndüm ama ister istemez hemen yan masada oturdukları için duyuyordum ama aldırmadım .
Bir on saniye sonra yanık izleri hakkında konuşmalarını duydum ve dinledim çükü yanık izleri nasıl olduğunu merak ediyordum.
" neyse tamam sustum... Peki yanık izleri hala acıyor mu " diye sordu
" biraz ara sıra yanıyorlar kimseye söylemedin değil mi?" dedi neden ki kimseye söylemesin bu olay iyicene garipleşiyordu kaşlarım kendiliğinden çatıldı.
"Hayır ama polise gitsek anlatsak sana zorbalık yaptıklarını onlar içeri girer sende rahatlarsın rahat rahat okula gidersin işte" dedi
Nasıl yani anladığım kadarıyla okulda Ha na
ya zorbalık mı yapıyorlarmış üstüne üstlük kolundaki yanıklarıda onlar mı yapmış ?Siktir..
Gerçekten kötüymüş..
Artık onu korumam lazım..
Ona aşık olduğumdan değil sadece bizim takımda olduğu için..Neyse onlar eriştelerini yedikten sonra kız gitti Ha na da kalkıp buraya doğru geliyordu.
Acaba çok acımış mıdır ki? ..
Off ben niye bunları düşünüyorum çıkar şunu aklından ..Birden gözüme bir kötü ruh geldi 2. Seviye ..
Bir kızla konuşuyordu ..
Ve elinde taş kırma aleti vardı..Hemen ayaklanıp
"Kötü ruh var 2. Seviye gidiyoruz " dedim Diğerleri de gelmişti zaten restoran da kimse kalmamıştı hemen kapıdan çıkıp arabaya bindik..
Onlara gördüklerimi anlattım mo tak arabayı park etti ve indik herkes dağılıp arıyacaktı.
Biraz gittim her yerde depolar vardı ama hiç birinde adam yoktu..
Ha na dan
Dağılmıştık yürüdüğümde karşıma bir masa üstünde ise et pişiyordu ama tüp açıktı kimsecikler yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Avcısı
Mistério / SuspenseDo Hana, hem onu sevmeyen üvey ailesiyle yaşar hemde okulda zorbalık görüyorken arabada yangının içinde avcı olması. ilk kitabım o yüzden yanlış varsa şimdiden özür dilerim, düzeltmeye çalışırım. İYİ OKUMALAR