Gözlerimi açtığımda ilk tavanla karşılaştım,yatakta oturur pozisyona gelip dün olanları düşündüm biraz.Kaçırılmam ,üç parmağımın kırılması , diğerlerinin zarar görmesi , güçlerimi geri kazanmam sonra en acı verici şey ise bayan Chu'nun parmaklarımı iyileştirmesi ve acayip derece acıması şükür ki bitmişti.
Yataktan kalkıp banyo yaptım. Saat daha dokuzdu, o yüzden kalkıp güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım. Kimchi, erişte,
yumurta , pilav ve çoğu şey bittiğinde saat on olmuştu . Gidip diğerlerini uyandırdım.Ve kahvaltı ediyorduk . Hepsi bana övgülerini yağdırıyor ben ise seviniyordum. "Ee nasıl olmuş " dedim hepsinde gözlerimi gezdirerek ilk bayan Chu konuştu " çok güzel olmuş" . Sonra motak " biraz kötü olmuş " dedi yüzünü ekşilterek. Mutlu yüz ifadem anında bozuldu biliyordum şaka yaptığını ama yinede bozulmuştu .
Madem o şaka yapıyor bende şaka yaparım.
" peki o zaman bende bugün jun yeon'un evine gidicektim,anlattığına göre bir çocuk varmış onun yanına gidicektik de neyse " dedim aslında o çocuk kendisiydi ama bunu bilmesine gerek yok ."Kim lan o sana da yazıklar olsun ben şaka yapmıştım " dedi üçümüz de güldük motak hâlâ somurtuyordu "neyse ee Mun nasıl olmuş güzel yapmışım değil mi?" dedim bana baktı ve " güzel olmuş " dedi tabi ben yaptım tabi güzel olucak.
Yemek yemiştik ve oturuyorduk, birden Mun ayağa kalktı ve " hadi gidelim "dedi nereye ayy yinemi kötü ruh " nereye yoksa yinemi kötü ruh gördün" dedim ona bakıp.
"Hayır hani dün söz vermiştim ya sizi dışarı çıkarıcaktım" dedi doğru dün söz vermişti birden bana bir heyecan bastı ilk kez gezmeye çıkıcaktım.
" hadi gidelim heyecandan ölücem şimdi hadi"dedim kollarından tutup sürüklerken sonra bir anda aklıma Jun yeon geldi o bizimle gelsin hem eğleniriz . " bekleyin " deyip telefonumu çıkarıp jun yeon'u aradım .
J alo kuzen naber
H çabuk hazırlan lunaparka gidiyoruz hem motak'ta gelicem
J ne ! Bu şimdi mi haber verilirdedi "alo" ses gelmedi kapattı mı vay seni yılan keşke söylemeseydim . Arabaya bindim . " kimle konuştun " diye sordu motak ona bakıp gülümsedim " jun yeon oda gelicek " dedim motak'ın gözler bir açıldı çok komik görünüyordu
"Lunaparka gidiyoruz ama ilk önce jun yeon'u alalım" dedim Mun'a bakarak arabayı o sürüyordu. Başını salladı..
Jun yeon'un evinin önündeydik onlara bakıp beklemelerini söyledim motak zaten heyecandan ölücek. Kapıyı çaldım anında açıldı . Ban bile bakmadan arabaya bindi motak'ın yanına kaşlarım çatıldı daha ilk ben vardım be . Bende arabaya bindim. Sonra lunaparka gittik.
Hayatımda ilk kez lunaparka gidiyordum ve çok büyüktü ve çok güzel hepsine binicem.
"Hadi gidelim hadi " dedim Mun'un kolundan çekiştirerek "niye bu kadar heyecanlısın " diye sordu bana bakıp ben ise oyuncaklara bakıyordum . " çünkü ilk kez lunaparka geldim hatta ilk kez dışarı eğlenmeye çıktım " dedim kaşlarının çatıldığını hissediyordum."Hadiii" dedim ve ilk sırayla bütün oyuncaklara bindik hepsi çok güzeldi .
Bir banka oturucaktık ki gözüme oyuncak makinesi takıldı. Onun yanına gittim. Mun'da yanıma geldi , elimi ona uzatıp şirince güldüm. cebinden bütün paraları vermesi için ama o bir tane verdi elime bakıp kaşlarımı çattım." bune ?" dedim ona bakıp " para " yok zaten ben onu oyuncak sandım ya kaslarım daha çok çatıldı. " biliyorum heralde para bütün madeni paraları çıkar hepsini " dedim artık hepsi benimdi. Hepsini sırayla denedim tam on kere ama hiçbirinde de alamadım .ve param bitmişti . "Offf bir sürü denedim ama hiçbirini de alamadım" dedim üzgünce Mun ise ilk bana baktı sonra oyuncak makinesine cebinden para çıkarıp yerine attı.
"Hangisini istiyorsun " diye sordu " sarı olanı " dedim parmağımla cama dokunarak ilk denemesinde almıştı hemen eğilip oyuncağı aldım. Sonra bir tane daha bir tane daha tam on tane bir poşet dolusu oyuncağım vardı. Hepsinide saklicam hepsi özel . "Biliyor musun Dowhide bana bir sürü oyuncak almıştı buradan... Ama bunlar daha güzel" Mun, Hana'nın söylediğine sırıttı.
"Hadi gidip oturalım " dedim sonra gidip oturduk sonra ise eve gidicektik ki pamuk şekeri gördüm yanına gittim. Mun bana bir tane aldı bir tane de jun yeon'a ve bayan Chu'ya ne de olsa oda bir kadın değilmi haksızlık yok.
Sonra eve geldik çok geç olmuştu jun yeon'u evine bıraktık sonra bizde restorana gidip güzel bir uyku çektik.
Evet arkadaşlar
Yeni bölüm nasıldı
Lütfen yıldızı unutmayalım
Kendinize iyi bakın baybay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Avcısı
Mystère / ThrillerDo Hana, hem onu sevmeyen üvey ailesiyle yaşar hemde okulda zorbalık görüyorken arabada yangının içinde avcı olması. ilk kitabım o yüzden yanlış varsa şimdiden özür dilerim, düzeltmeye çalışırım. İYİ OKUMALAR