38. bölüm

107 8 3
                                    

Yeniden merhaba canlarım<3

Bildiğiniz kadarıyla hikayemin final bölümü olacaktı bu bölüm. Ödev yaparken birden aklıma çok güzel birşey geldiği için onu yazacağım

Şimdi okumaya başlayalım..
Ama başlamadan önce yıldızı ve yorumları dolduralım lütfen

Hanadan

Şuan o kadar heyecanlıyım ki bayılabilirim .. şaka şaka ..

Bugün dediğim gibi annem ve babamı görmeye gidicektik.. ve tamda onu yapıyorduk

Sığınak yıkıldığı için restorana geri dönmüştük ve ben burayı çok özlemiştim.
İlk restorana girdiğimde avcı olma günüm zihnimde canlanmıştı.

Ve birçok anım hepsi benim için çok değerliydi tabi

Masada oturuyorduk ben yanımda Mun karşımda bayan Chu onun yanında ise motak vardı. Yani muhteşem dörtlü...

Neyse motak yine her zamanki dalgalarına başlamıştı. Tabi ben onu görecektim o jun yeon'u istemeye gelince verir miydim ben..

Davranışlarına bağlı.

"Mun evlilik ne zaman ?" diye sordu dalgasına belki de ciddi ciddi söylüyordu..

"Yav sanane sen gelip jun yeon'u işte ben sana nah veririm bilirsin jun yeon benim kararlarıma saygılıdır" dediğim şey ile motak'ın yüzü 180 derece değişmişti.

Heh işte böyle susarsın ben kocacığımı yedirtmem kimseye . Yüzümde hafif bir gülümseme oluşmuştu. Aynı şekil Mun'un da.

"Tamam hadi gidin " dedi bayan Chu. Verdiğim sözüde unutmamıştım bu arada . Ben sözlerimi tutarım ne olursa olsun daha önce dediğim gibi hortlar gelirim valla

Elimi kalbime koyup üçe kadar saydım . Kafam masaya düşmüştü..

//

Yine bembeyaz bir yerdeydik. Mun'da gelmişti. Elimi tuttu birlikte yine beyaz olan kapıdan girdik.

Bu arada burası niye hep beyaz insan bir sarı açık mavi falan katar..

Annem ve babam orda oturuyordular hemen yanlarına gittik.. "anne" dedim ona salıralarak. "Kızım seni ne çok özledik bir bilsen" dedi annem sonra ondan ayrılıp babama da sarıldım. Mun'da selamladıktan sonra oturduk sohbet etmeye başladık..

"Ee kızım seni üzüyor mu bu dangalak" dedi babam . Mun'dan bahsediyordu. Babam ne kadar dışından böyle yapsa da biliyordum ki içi tam tersini söylüyordu.

"Hadi ama baba o dangalak değil benim sevgilim" hayır yanlış oldu kocam.

"Aman artık her neyse sen benim soruma cevap ver" yine adım gibi emindim annem böyle şeyler söylememesi için onu tembihlemişti ama babam işte.

Bunu annemin yüzünden anlamıştım..

"Hayır baba beni üzmüyor aksine ben çok mutluyum" dedim gülümseyerek

"İyi iyi evladım sen nasılsın ne zaman evleniyorsunuz" annecim direkt söylenir mi bu ..

"Daha teklif etmedim ama yakında" dedi şimdiden içimi heyecan kaplamıştı.

Umarım çabucak ederdi..

( daha var maalesef )

"demek ki etmeyi planlıyorsun" dedi babam aksi sesiyle.

Mun başını sallamıştı. Öyle öyle çok sohbetler etmiştik hayatımın en güzel günlerinden biriydi bugün..

//

Şeytan Avcısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin