2 gün sonra gece
HanadanYarın evleniyorduk ve ben heyecandan gebereceğim. Şuan jun yeonun evinde uyuyordum . Teyzem tutturdu gelin dediğin kocası olacak adamla evlenmeden aynı evde uyumazmış . Bok uyumaz biz o zaman niye aynı yerde aynı yatakta uyuyorduk ya
Ya sabır sinirlendiriyorlar beni
Gelinliğimi herşey halletmiştik. Koaföre gidicektik ama teyzem koaför olduğu için o yapıcaktı saçımı ve makyajımı.Ama ben uyuyamıyordum tutmuyordu uyku .. telefonu mu elime alıp Mun'a mesaj attım.
(Siyahlar Mun açık olanları ise Hananın)
Mun uyudun mu?
Hayır uyuyamıyorum
Al benden de o kadar heyecandan uyuyamıyorum
Hadi yavrum gözünü kapat yarın tüm benliğinle benim olacaksın zaten
Bu ne demek oluyor şimdi
Yarın gece görürsün bebeğim
Hadi iyi geceler
İyi geceler kocacım
Telefonu bırakıp gözleri mi kapattım.
Yarın büyük gündü.......
Gelinliğimi giymiş teyzemin saçımı yapmasını izliyordum. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki ...
"Evet şimdi bitti yarım saate gelir Mun " dedi teyzem gerçektende güzel olmuştum.
Kabarık kollu tül elbisemle saçım çok güzel olmuştu... sırada beklemek vardı en zor olanı beklemek.
...
Yarım saat çoktan geçmişti. Mun'da zaten yeni girmişti içeri siyah takım çok yakışmıştı ona.
( saçı normal rengi .. karizmaya bak bee)
"Çok güzel olmuşsun" dedi gülümseyerek
"Teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun" dedim karşılık olarak .Koluna girdim ve düğün salonuna doğru gittik. Herkes içerdeydi. Teyzem , jun yeon, motak, bayan Chu, jangmul , büyükannem ve Bay Ma hapisten çıkmıştı oda gelmişti.
Girdiğimiz gibi alkışlamaya başladılar gidip masaya oturduk. Nikah memuru da gelmişti .
O klasik sorusunu sordu
"Sayın Do Hana kimsenin baskısı ve etkisi altında olmaksızın kendi hür iradenizle So Mun'u eş alarak kabul ediyor musunuz?"
Hiç düşünmeden "evet" diye bağırmıştım
Bu sefer Mun'a soruluyordu. " sayın So Mun kimsenin baskısı ve etkisi altında olmaksızın kendi hür iradenizle Do Hana'yı eş olarak kabul ediyor musunuz?" Mun'a baktığımda
"Evet" diye bağırmıştı oda herkes alkışladı.
"Sizde şahitlik ediyor musunuz " motak ve jun yeon aynı anda "evet" demişlerdi."Bende belediye başkanımızın bana verdiği emir ile sizi karı koca ilan ediyorum o zaman" dedi . Sonradan nikah memuru gitmişti. Herkes halay çekiyordu dans ediyordu ama ben etmiyordum etmicektim .
Dans etmeyi hiç sevmezdim.
Sonunda bitmişti bizde restorana gittik. Henüz evimiz boştu o yüzden restoranda kalıcaktık. Motak ve Bayan Chu jangmul onlara bir yer ayarlıyacaktı.Restorana grldiğimizde içeri girip restoran kapısını kilitledi Mun. Sonra onun odasına gittik.
Gidip yatağa oturdum nolucaktı şimdi?
Gelip yanıma oturdu."ee hadi yatalım" dedim kaçmaya çalışarak "yok öyle hemen yatmak bugün uzun bir gece bizi bekliyor" dedi azgınca "ne" dedim hafiften korkuyordum
"Korkma çok acıtmayacağım yavrum eğer acırsa söyle tamam mı?" dedi tamam acırsa söylerim oda bırakır.
18+ başlıyor soluksuz okumayın arada nefeslenin..
Bana yaklaşıp öpmeye başladı. Ona karşılık vermeye çalışıyordum ama o hızlı ve sertti.
Alt dudağımı dişleri arasına alıp hem ısırıyor hemde çekiyordu.Öpmeyi bırakıp nefeslendikten bir yandan da üstündeki ceketi çıkarıyordu. Kendi üstüme bakıp gelinliğimin zincirini açtım. Bir yandanda ona yardım ediyordum gömleğinin düğmelerini açarken.
Yine eğilip öpmeye başladı giderek boynuma ulaşıyordu. Boynumda durup orayı emdi . Her hareketinde titriyordum. Üstümde sadece iç çamaşırları vardı.
Bir yandan öperken sütyenimi çıkarmaya çalışıyordu. Sütyeni çıkardığında yere attı. İlk süzdü ve "çok güzelsin yavrum" dedi
Göğüslerime eğilip dil darbeleri yapmaya başlamıştı. Ucunun etrafında dilini gezdiriyor . Çekiştiriyordu.
Zevkten çıldırıyordum resmen . Hafif inliyordum. Ben bir yandan pantalonunu çıkarıyordum. Düğmesini açıp aşağı çektim.
erkekliği dikleşmişti ve çok büyüktü fazlasıyla.Mun ise diliyle aşağı doğru iniyordu. Çıldırıyorum şimdi . Islanmıştım sırılsıklam olmuştu , eliyle kadınlığımı okşuyordu . Islanmıştım, şimdi göl oldum
"Sırılsıklam olmuş" diyerek tebessüm etti. Artık dayanamıyordum. İçimdeki haz onun içime girmesini istiyordu.
Kafamı geriye doğru yatırdım. Şuan zevkten zevke giriyordum.
Ağzımdan çıkan her inlemeyle Mun daha da hızlanıyordu . Ayağa kalkıp baxtırını çıkardı.
Ne yalan söylim korkmadım değil. Geriye doğru gittim. "Yapmayalım "dedim ayağa kalkmaya çalışarak ama bırakmadı.
Kolumu tutup beni oturttu yatağa . "Korkma fazla acımicak" dedi ama yinede korkuyordum. Başımı iki yana salladım.
Eğilip dizlerinin üstüne çöktü. Yüzümü avuçları arasına alıp "bebeğim, yavrum, birtanem bana güven ve korkma" dediBaşımı sallayarak onu onayladım. O diyorsa doğrudur, Mun'a güveniyordum ..
Gelip üstüme çöktü. Erkekliği tam kadınlığımın üstündeydi. "Hazır mısın yavrum" dedi bana bakarak. Başımı salladım.
Birden girdi içimeBiraz bekledi içimde ôylece tam acısı gitmişti ki biraz daha ittirdi.
Yatağın çarşafını sıkıyordum.Hem acıyordu hemde haz alıyordum ama acısı daha fazlaydı..
"Ahhhh"
"Hmmm"
"İhh"
İçime daha da girdi tam olarak içimdeydi
Daha sert ve hızlıydı inlemelerim durmuyordu"Geliyorum" dedi Mun sonra içime boşaldı.
Fazlasıyla rahatlamıştık ikimizde .Erkekliğini içimden çıkarıp uzandı kafasını da iki göğsümün arasına koydu.
"İyi geceler güzel karıcım" dediğini duymuştum en son...
Evet uzun bir aradan sonra yine merhaba
Üzgünüm arkadaşlar ama tam +18in olduğu yerde tıkandım ne yazacağımı bilemedimBu arada fazla olan tarafları sildim
Yıldız ve yorumu unutmayalım
Baybay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Avcısı
Misterio / SuspensoDo Hana, hem onu sevmeyen üvey ailesiyle yaşar hemde okulda zorbalık görüyorken arabada yangının içinde avcı olması. ilk kitabım o yüzden yanlış varsa şimdiden özür dilerim, düzeltmeye çalışırım. İYİ OKUMALAR