6. bölüm

283 28 21
                                    

Kamyon çarpmıştı arabaya ama onlara bişey olmamıştı.. o kadar kötü ruhlarla savaşıyorlar ölmüyorlar , ama bir kamyon çarptı diye ölmezler..

Mo tak kapıyı ayağıyla itti kapı yerinden uçmuştu..

İlk mo tak sonra diğerleri çıktı arabadan..
Onlara çarpan ise şaşırmış öylece ağzı açık şekilde onlara bakıyordu..

.....

Kötü ruhun yanına geldiğimiz yer bir ofisdi...

İçeri girdik.. bir adam başka bir adamın ayağını kırmış.. boynunu kırıyordu ki
"Amca? " dedi Mun.. nasıl o adam So Mun'un amcasımıymış..

Adam Mun'u gördüğünde ayağa kalktı ve ona doğru gelmeye basladı.. işte sonra kötü ruhu yakaladık ve çağırdık.

(Yazmaya üşendim valla)

Sonra eionni restoranına gittik arabayla ..
İçeri girdik ve bayan Chu
"Aç olan varmı?" dedi hemen elimi kaldırdım
" ben .. çok açım" dedim mo tak ve bayan Chu güldü , Mun ise sadece gülümsedi..

Masaya oturduk ve beklemeye başladık ve konuşmaya..

" Ha na eğer üzülmezsen bişey sorucam " dedi mo tak başımı salladım..
" annen ile baban nasıl öldüler" dedi
"Trafik kazasında bir kamyon çarptı ve öldüler" dedim .

"Peki neden okula gitmek istemiyorsun " dedi mo tak tekrar konuşarak. Bir süre konuşmadım

" şeyy okulda bana..." söylemesi zordu çok zor "zorbalık yapıyorlardı hatta merak ediyorsunuzdur" kolumu açtım ve yanık izlerimi gösterdim " bunlarıda onlar yaptılar " dedim yanık izlerine dokundum..
"Nasıl yaptılar " diye sordu  Mun

" saç düzleştiricisiyle koluma bastırdılar sonra" kolumu gösterdim hâlâ ara sıra biraz sızlıyordu..

"Peki acıyor mu?" Bunu söyleyen Mun'du..

" biraz sızlıyor" dedim
Bayan Chu geldi ve masaya koydu..
Dilimi dudaklarımda gezdirdim ve yemeye başladım..

Çok güzeldi
Şimdi eve gitmeliyim
"Benim gitmem lazım geç kalmim" dedim ve kalktım..
" yarın işe baslıyorsun " dedi mo tak
" tamam yarın sabah gelirim " dedim ve gittim..

Eve gittiğimde üvey annem yoktu. Üvey babam ise televizyonun başında alk@l içerek oturuyordu..

Ü.babam ü.anneme göre beni daha çok dövüyordu hatta gördüğü ilk yerde..
Ses çıkarmadan gidicektim ki yanlışlıkla bişey devirdim neyi devirdiğime baktım.. vazo

"Siktir bittim ben " dedim fısıldayarak zaten ayağa kalktı ve benim olduğum yere geldi
"Vayy ne zamandır görmüyorum .. seni" dedi
Ve bana tokat attı tam saçımı tutuyordu ama onun elini tutup geri ittim ama o uçtu resmen geri gitti ve duvara çarptı duvar kırılmıştı. O kadar hızlı mı ittim ya !

" neyse gidip yatim" dedim ve odama gittim ve hiç birşey yapmadan yattım..
....

Sabah kalktım ve dudağım çok kötü acıyordu..
Kalkıp hemen aynadan baktım kanamış ve kurumuştu ve yanağım berbat halde. Tümüyle morarmış

" o kadar hızlı da vurmamıştı hassas derime tüküreyim" 

Banyoya girdim ve üstümü giyip şapka taktım .. görünmesin diye ve çıkıcaktım ki ü.babam geldi

" sen bana ne haltla vurursun" dedi ve tam vuracakken tuttum ve bu sefer hafif çok hafif şekilde ittim. İnledi ney nasıl çok hafif yapmıştım..

" bir daha buraya gelme git dışarda yat " dedi ve beni dışarı itti. Düştüm düştüğüm yetmedi dirseğim yere sürtündü kanıyordu.. kalktım ve eionni restoranına gittim.

İçeri girdim ve masaya oturdum kolum yanıyordu..

Restoranı daha açmamışlardı beni beklemişlerdi..

Mun yanıma gelip oturdu..
" günaydın.. şapkayı çıkarsana sıcak "dedi yutkundum.

"Sıcak değil kalsın" dedim inşallah anlamazdı.
Ama bence anlamıştı çünkü kaşları çatık..

Ani bir hareketle şapkayı çıkardı ve yüzüm gözüktü..

" kim yaptı " dedi kaşları daha da çatıldı
"Duvara çarptım" dedim yalan söylemiştim.
" yalan söyleme " dedi
" tamam üvey babam tokat attı olan bu" dedim " ama bende onu ittim duvara çarptı duvar kırık"  gülümsedim..

Kasları çatıktı ama söylediğimle havaya kalktılar

" veee evden kovuldum "  ayağa kalktım kollarımı yana açarak etrafımda döndüm " nasılım ama bir günde neler yapmışım olay üstüne olay " güldüm.
Oda güldü.

Sonra işe başladık ben dışarı süpürüyordum diğerleri ise içeriyle ilgileniyordu..

Sonra birden bölgemiz kaydı bu çook güzeldi yanına gittim ve dokundum hissi çok güzeldi

'Soğuk bir sis, duman gibi '

Mo tak gelip beni çekti ve sandalyeye oturttu
Hepsinin kaşları çatıktı..

Merhaba herkese
Nasıl buldunuz  ?
Yıldızı unutmayalım
Kendinize çok çok iyi bakın
Görüşürüz




Şeytan Avcısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin