32. bölüm

146 9 5
                                    

Mun'dan

Omzumda uyuyordu . Gelmiştik onu uyandırmalıydım ama çok tatlı uyuyordu uyandırammadım o yüzden kucağıma alıp yatağına yatırdım. Eli ve kolu kötü gözüküyordu özellikle de eli bir taraftan girmiş diğer taraftan çıkmıştı.

Çok kan akıyordu endişelenmeye başlıyordum ateşi de vardı anında ayağa kalkıp bayan Chu'yu çağırdım.

"Bayan Chu gelir misin Hananın ateşi var ve eli kötü durumda" dedim endişeli sesimle .
Birlikte gittik odasına ter içindeydi .

Noluyordu şimdi az önce iyiydi.
Bayan Chu eğilip ateşine baktı  sonra ise eline yüzü buruşmuştu. Sonra elini iyileştirmeye başladı.

Hana inlediği için yanına gittim. Saçlarını okşadım . Bir okşuyor bir de yerlerini siliyordum.

Yaraları iyileşmişti ama hala ateşi var
"Ateşi var" dedim Hana'ya bakarak.
Bayan Chu ayağa kalktı ve gitti. Herhalde su ve havlu getirmeye gitmiştir.

"Artık seni yalnız bırakmayacağım... ne olursa olsun" diye fısıldadım. Anlından öptüm. Bayan Chu içeri girdi . Elinde düşündüğüm gibi havlu ve su vardı. Geldi ve yan taraftaki masaya koydu

Onun burda kalmasına gerek yoktu
"Gidip uyuyabilirsin ben burdayım. " dedim başını sallayıp gitti .

Bütün sabah uyumamıştım.

.....
Hana'dan

Gözümü açtığımda yanımda biri vardı.

Mun...

Bana iyice sinmiş şekilde yatıyordu, ve çok tatlıydı . Ona yaklaşıp dudağına buse kondurdum. Uyanmıştı zaten gülümsemesinden anlamıştım.

"Mun bugün seni bir yere götürüyorum" dedim anında güzleri açıldı " nereye gidiyoruz"

"Sürpriz" dedim aslında büyükannemi ziyaret etmem lazımdı oda gelir diye düşündüm.
"Söyle söyle" dedi ama ben söylemedim

Sonra güzel bir kahvaltı edip çıktık.
Huzurevine geldiğimizde yüzü düşmüştü
"Hadi ama sürprizin bumu" dedi üzgün çıkan sesiyle başımı salladım sonra elinden tutup içeri girdik.

Büyükannemi gördüğüm gibi ona doğru koştum tabi arkamdan Munuda sürükledim birazcık. Büyükannem bugün fazla haraketliydi ve sevinçli nedense.

"Hanam" dedi büyükannem bana sarıldı bu his çok güzeldi. "Büyükannem" dedim onu taklit ederek. Arkadan büyükannemin arkadaşı çağırdığı için gitti sonradan

Mun ise hala somurtuyordu kollarını da göğsünde  birleştirmişti aynı çocuk gibi.
Şuan o kadar tatlı görünüyordu ki

"Mun " dedim ama bakmadı onun asıl ödülü farklı . "Eğer bana bugün yardım edersen sana ödülüm var bu ödül çok mükemmel birşey" dedim bana baktı

"Nedir " dedi " gece seninle birlikte uyuyacağız ve bir istediğini yapıcam" dedim aslında bu iki ödül oluyor ama olsun değer benim sevgilime..

Anında güldü sonra iş başa düşer.

....

O kadar yorulmuştum ki abartmıyorum o kadar yorulmuştuk. Kolumu kaldıracak halim yok .  Sığınakta odamızda  uzanmıştık birlikte. Koala gibi yapışmıştım ona ama halinden memnundu  . Oda bana sarılmıştı.

" çok yorgunum" dedim sızlanarak 
"Hadi uyu" dedi Mun sırtımı sıvaslayarak.
Gözümü kapattım .

En son hissettiğim şey çıplak sırtımda gezinen eldi.

.....

Akşam televizyon izliyorduk hepimiz hepimizden kastım ise bayan Chu, jang mul, motak ben ve Mun.

Sıkıntıdan televizyon izliyorduk. Mun'a yaslanmıstım ikide bir hareket ediyordum. Rahat yerimi bulamıyordum bir türlü.

"Çok sıkıldım"dedi motak elindeki cipsi yerken "bende ... " dedim aklıma birden oyun oynamak geldi sonra ise DC oynamak.

"Hadi oyun oynayalım oyun ise DC olsun" dedim heyecanla. Başlarını salladılar bizde oyuna başladık. Çevirdi motak.

Bayan Chu ve Mun
Bayan Chu soruyordu Mun ise cevaplıyordu
"D mi c mi" dedi Bayan Chu. Mun ilk düşündü sonra "doğruluk"

"Neden Hana'nın Harry Potter izlemesine izin vermiyorsun" dedi tam orta noktadan vurdu resmen. Bende merak ediyordum

Neden??

bana baktı ve " çünkü Hana her izlediğinde her bir karaktere gözleri parıldayarak bakıyor" dedi bumuydu nedeni düpedüz kıskançlıktır.

Kolumu omzuna attım. Bu sefer Mun çevirdi.

Ben ve motak
Motak soruyor ben cevaplıyorum.
"D mi c mi ?" dedi gülerek aslında doğruluk diyebilirim ama cesaret daha güzeldi .

"Cesaret" dedim ama haince kahkaha attı hıı demek ki yanlışı demişim ya!

"Yok yok doğruluk" dedim çevirmek için ama izin vermediler neymiş hilebazcıymışım...

"Şimdi sen gidiyorsun ve gelirken he ji'yi getiriyorsun" dedi heji lafını duyunca tepem attı kaşlarım çatıldı.

Ayağa kalktım " motak seni şuracıkta gebertirim. Oyun bitmiştir gidiyorum" diyip gittim odama. Hemen yatağıma yatıp başıma kadar çektim çarşafı.

Kapı açıldı ve kesinlikle Mun gelmişti..
Yanıma geldi ve yanıma uzandı, bana sarıldı bende ona.

Çarşafı yüzümden çekip konuştu "Hana hani bir istek hakkım vardıya işte bunu şu cesaret için kullansam" dedi kafamı koyduğum yerden kaldırdım tam gidicekken kolundan tutup çekti.

"Şaka yaptım " dedi Mun. Üstüne çekti beni sonra birlikte uyuduk...

......

Sabah çok erkendi birdenbire uyanmıştık. Uyuyamıyordum da off.

Mun yanımda yoktu herhalde alt kattadır.
Alt kata indiğimde ordalardı . Yanlarına gidip oturdum. Mun anında ayağa kalktı .

"Ne oldu" dedim ona bakarak
"Adım attı hwang ve Bay Ma" dedi merakım körüklenmişti şimdi kimdi yeni süper kötümüz bir o eksikti..

Arabaya binip hızlıca gittik Allah bilir bizi ne bekliyordur....

Merhaba arkadaşlar
Özür dilerim dün atıcam dedim ama atamadım . Bu arada tiktok hesabı açtım orda hikayelerim hakkında gönderiler yapıcam takip edin

Şuraya koyuyorum

@luna_137.6

Ve yıldızı unutmayalım
Baybay

Şeytan Avcısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin