- Tudom nem egy világmentő munka, de jól fizet és csak heti öt nap. Ráadásul épp megkaptam a fizetésemet és kaptam prémiumot is. Úgyhogy szerintem ma kirúghatnánk a hámból. – lengette meg a táskáját jelezve a kincs helyét.
- Ezt nem tartom túl jó ötletnek. – felelte Mark nyugodtan. – Szerintem jobb lenne, ha otthon maradnánk. Még van egykét dolgom ott, amit még el kellene végeznem. És jobban meg tudlak ott védeni, mint egy nyilvános helyen. – tette még hozzá a férfi.
- Rendben van, de ha ennek vége jössz nekem egy itallal.
- Ha elkapjuk Jacksont megkapod az italodat. – adta be a derekát Mark. – Indulhatunk?
- Persze.- felelte Amy és elfogadta a férfi karját, amit feléje nyújtott. – Messze parkoltál le? – kérdezte.
- Nem autóval jöttem. – felelte a férfi. – Szép idő van, és úgy döntöttem sétálok egyet. Idefele jövet találkoztam néhány szomszéddal és elbeszélgettünk. Kicsit puhatolóztam hátha járt mostanában valaki idegen erre. Az egyik idős úr – azt hiszem, George-nak hívják- látott néhány napja egy fiatal férfit, bár szerintem rám gondolt.
- Hát igen nem a legjobb informátort választottad ki. Ha pontos és részletes adatokat szeretnél megtudni, akkor Martha a te embered. Mindenkiről mindent tud, vagy ha nem akkor kiderít mindent, amit tudni akar.
- A hölgy a vásárból?
- Igen. Ő az.
- Azt hiszem inkább a jól bevált módszerrel nyomozok. Majd kellene a szomszédjaid pontos listája.
- Miért?
- Kicsit utána nézek, a hátterüknek hátha van valami kapocs köztük és az ügy között.
- Rendben van, estére megkapod a listát, de most menjünk enni valamit, mert éhen halok.
- Induljunk. – javasolta Mark.
Nem sokkal később már otthon is voltak és épp főztek mikor csörgött a telefon. Mark intett Amynek hogy vegye fel és közben halkan felvette a másik készüléket, hogy halhassa a telefonálót ő is.
Kiderült, hogy csak a könyvesbolt tulaja volt, aki közölte, hogy az unokája boldogan vállalta a nyári munkát és még egyszer kellemes nyaralást kívánva hamarosan el is köszönt Amytől.
Mikor elkészült az egyszerű salátából és grillezett halból készült vacsorájuk asztalhoz ültek és megvacsoráztak. Vacsora után Mark elvonult a nappaliba és nem is látta Amy addig, amíg elő nem készítette a másnapi ebédnek valót és rendbe nem tette a konyhát.
Amy még vetett egy futó pillantást a férfira, aki épp elmélyülten tanulmányozott valamilyen iratot aztán halkan felment a szobájába. Átöltözött, felkapta a köntösét és elszaladt fürdeni.
Tele engedte a kádat vízzel tett bele fürdősót és nyakig merült az illatos habokba. Elszundíthatott a kádban, mert arra riadt fel, hogy Mark bekopogott.
- Kérsz egy teát? Épp most főztem. – kérdezte
- Nem köszönöm. Mindjárt végzek és te is jöhetsz.
- Rendben van. Jó éjt.
- Jó éjt. – köszönt el.
Ezután már nem volt sok kedve a kádban ücsörögni. Gyorsan kiszállt felkapta a köntösét majd egy törülközőbe csavarta a haját és besietett a szobájába. Nem sokára pizsamába bújva feküdt a paplan alatt és ez elmúlt napok zűrös érzésein agyalt, amik eluralkodtak rajta mióta belépett az életébe Mark.
Nem sokkal később még hallotta, hogy a férfi feljött az emeletre és bement a fürdőbe és megengedte a zuhanyt. Aztán behunyta a szemét és mély álomba merült.
YOU ARE READING
Veszélyes Vonzalom
Short StoryEgy megtört nő aki új személyazonossággal is menekül a múltja fájdalma elöl .... Egy megtört férfi aki nem tudja túl tenni magát családja elvesztésén .... És egy szökött bűnöző aki fenekestül felforgat mindent. Ezt a novellát még 2010-es években í...