Epilógus

42 4 1
                                    

Mark éppen befejezte a díszes bölcső csiszolásával és már kezdte volna befesteni amikor egy csapat sirály repült el felette

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Mark éppen befejezte a díszes bölcső csiszolásával és már kezdte volna befesteni amikor egy csapat sirály repült el felette. Hosszan nézte a vonuló madarakat amik épp a kikötő felé vették az irányt. Ilyenkor gyakran a halászhajók körül legyeskedtek hátha jut nekik a zsákmányból amit kifogtak a halászok. Aztán mikor már eltűntek a szeme elől akkor fordult vissza a munkájához. Már így is késésben volt vele hisz megígérte Amynek mire megszületik a gyermekük addigra kész lesz vele. De sajnos nem sikerült.

Ekkor ért oda hozzá Amy a két hónapos kislányukkal a karján.

– Szia! - üdvözölte mosolyogva Amy.

– Sziasztok! - ugrott fel hozzájuk a férfi és azonnal átvette kislányát a nőtől. - Csak nincs valami gond? - kérdezte aggodalmasan.

– Nincs semmi baj, csak már hiányoltunk. Mikor lesz kész? - kérdezte Amy a bölcsőre mutatva.

– Nemsokára. - ígérte újból csibészes mosollyal.

– Tényleg? Ezt mondtad 4 hónapja is. - perlekedett vele pajkosan mosolyogva Amy.

– Jó-jó kicsit kések vele. De a jó munkához idő kell.

– Igazán? Akkor ez már túl jól fog sikerülni azt hiszem.

– Ha-ha.

– Egyébként Jackson telefonált. Elvállalják hogy a keresztszülei legyenek Carolinenak. - vette át a babát Marktól és halványan megcirógatta a kicsi göndör fürtjeit.

– Nocsak. Azt hittem nem akarták elvállalni. Mi változott? - kérdezte.

– Gabe. - hangzott a tömör válasz.

– Ó - oohhh  - emelte fel meglepetten a szemöldökét Mark.

– Igen, ó. Szerencsénkre Gabe erős személyiség és nem hagyja csak úgy szétesni a családot.

– De fel is hívhatnának. Nem?

– Mark ezt már százszor átbeszéltük. Ők segítettek nekünk és nem szabad hogy így szétszéledjünk a világban. Épp elég hogy Danny külföldön van. És ... folytatta volna de látta Markon hogy majd szétpukkad a nevetéstől. Erre játékosan vállon csapta. - ÓÓÓÓ te piszkos ... - kezdte volna de Mark magához rántotta és egy csókkal fojtotta belé a szót.

– Én is örülök hogy elvállalják. - mondta mikor elengedte a nőt. - És annak is hogy a kicsit Carolinenak hívjuk. Nagyon jól esik nekem. - mondta miközben mindkettejüket átölelte.

– Emlékeznünk kell rá. Még ha csak így is. És szerintem nagyon szép név. Mary Caroline Harrison ... - merengett el Amy.

– Na menjetek be kezd lehűlni az idő. Mindjárt én is megyek. - mondta a férfi és visszaült a bölcső mellé és felvette az ecsetet. Eközben Amy a picivel lassan visszasétált a házhoz. De még mielőtt beléptek volna a nő még lekiáltott hozzá. - Fél óra múlva vacsora! Siess kérlek! - mondta és eltűntek a házban. Mark katonásan tisztelgett a parancs előtt és gyors, határozott mozdulatokkal festeni kezdte a a bölcsőt. A többéves gyásza már enyhült. Megbékélt vele és ez a bölcső jelentette számára a kezdetet. Munka közben éveket fiatalodott és derűsen gondolt a jövőjére.

Mikor végzett vele óvatosan bevitte a garázsba majd jó alaposan lemosta magáról a festéket és bement a házba ő is. Boldogan mosolyogva csókolta meg a feleségét.

 Boldogan mosolyogva csókolta meg a feleségét

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Vége


(Köszönöm hogy végigolvastad. :) ) 

Veszélyes VonzalomTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon