4.fejezet 1.rész

26 3 0
                                    


Már egy hónap is eltelt mióta Mark hozzáköltözött

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Már egy hónap is eltelt mióta Mark hozzáköltözött. De semmi jel nem utalt arra, hogy Jackson a közelben lenne. Viszont Amy minden nappal egyre jobban tisztában volt a férfi jelenlétének a házban. És az érzések, amik ezzel a felismeréssel jártak egyáltalán nem voltak zavaróak most, mint az elején. Sőt néha még élvezte is azokat a pillanatokat mikor élték a „házas életüket" amikor a városba mentek. És néha azt érezte, hogy Mark otthon is ugyanúgy néz rá, mint a „színpadon". Bár soha nem mentek a pillantásokon túl, Amy érezte, hogy már nem közömbös neki a férfi.

El is határozta, hogy amint alkalma nyílik rá tisztázni fogja ezt a dolgot Markkal. Bár ezt eldönteni könnyebb volt, mint megvalósítani. Mindig, amikor kettesben voltak görcsbe rándult a gyomra és inkább pánikszerűen hagyta el a helyiséget.

Két nappal később viszont a gondja megoldódni látszott mikor Mark kapott egy rejtélyes hívást a mobilján.

Mikor befejezte a hívást aggodalmas képpel tért vissza.

- Van egy kis gond. – jelentette ki köntörfalazás nélkül

- Miről van szó? – kérdezte a nő.

- Ötven km-re innen láttak egy férfit, akire ráillett Jackson leírása.

- Ez biztos?!? Tényleg ő az? Nem lehet, hogy...

- Nem. – jelentette ki Mark. – Biztos, hogy Ő az.

- Most mi legyen?

- Várunk. Minden lehetséges óvintézkedést megtettünk a biztonságodért. Reméljük, még azelőtt elkapják, hogy eljuthatna ide. Csak a város nevét tudja, hogy hol talál meg, de azt nem hogy pontosan hol laksz.

- És az az ember, aki egy hónapja szaglászott a környéken. Nem lehet, hogy az egyik embere volt?

- Nem. Az csak egy lelkes rajongód volt.

- Rajongóm?! Ki volt az?

- Martha Jones unokaöccse volt, aki nagyon úgy néz ki féltékeny volt a „férjedre".

- Jimmy? A kis Jimmy? Az lehetetlen. Ő még csak 16 éves...

- És szerelmes beléd. – fejezte be a mondatot Mark - De ne aggódj beszéltem vele, mint férfi a férfival és megértette, hogy nem leskelődhet álmainak a tárgyánál. És kapott tőlem néhány tanácsot a nők terén, úgyhogy szerintem már másik lány után nézett. – nevetett fel a férfi.

- Örülök, hogy ilyen nyugodtan veszed azt, hogy leskelődnek utánam.

- Nyugi-nyugi! – emelte fel békítően a kezét a férfi – Megoldottam az ügyet. És Jimmy is azt kérte tőlem, hogy nem mondjam el senkinek, mert kínos volt neki hogy lebuktattam őt a nénje előtt.

- Ó.- csak ennyit volt képes kinyögni. – Köszönöm. Akkor ezért nem jött a közelembe az utóbbi néhány hétben Martha. Ezért kapsz tőlem egy finom vacsorát. Igazán kiérdemelted. Megszabadítottál Marthától. Legalábbis egyelőre. – kuncogott fel Amy.

Ez a kis közjáték elég is volt, hogy csak úgy vibráljon közöttük a levegő. Amyn megint eluralkodott a pánik és gyorsan elsietett. Még félúton sem járt a lépcsőn mikor Mark utolérte és a falhoz szegezte a két karjával, amit lazán a nő két vállánál a falnak támasztott.

- Miért menekülsz? – kérdezte tőle a férfi

- Nem menekülök, - füllentett – csak dolgom van odafent. – felelte hadarva.

- Tudod, elég rosszul tudsz hazudni.

- Mi? Én nem...

- Higgy nekem nyomozó vagyok, kiszúrom, ha hazudnak nekem.

- Akkor vedd tudomásul... –kezdett bele Amy

- Na ebből elég volt. –szólt közbe Mark egy csókkal belefojtotta a szót a nőbe. Amyt teljesen magával ragadta a csók hevessége és ugyanolyan hévvel viszonozta azt.

De amilyen hirtelen jött úgy vége is szakadt a csóknak, mert Mark hirtelen elengedte és most ő sietett el onnan. Amy megkövülten még csók hatása alatt állt a lépcsőn. Aztán, mint akit ágyúból lőttek ki rohant a férfi után. A konyhába érte utol őt ahol éppen a mosogatóba támaszkodott lehajtott fejjel.

- Ez meg mi volt?- kérdezte őt

- Azt hiszem egy komoly baklövés a részemről. – felelte a férfi.

- Ezt nem mondhatod komolyan. – mondta ingerülten Amy.

- Pedig igaz.

- És most mi lesz?

- Semmi minden marad a régiben. – felelte Mark.

- Semmi lesz olyan, mint régen. – jelentette ki a nő. – És nem is akarom, hogy olyan legyen, mint volt minden. Olyan jó érzés volt, hogy még érezhetek ... – lépett a férfi mellé a nő és megérintette a karját.

- Ne mond ezt. Hiba volt a részemről.

- A pokolba a tisztességeddel. Miért nem engeded el magad és nézzük meg mi lesz ebből?

- Mert nem engedhetem meg magamnak, hogy lazuljak. Nekem feladatom van.

- Én csak egy feladat vagyok? Hisz nem is hivatalos minőségben vagy itt.

- Tudom. – mondta Mark és ott hagyta a nőt. Kiment az erdőbe gondolkodni.

Veszélyes VonzalomWo Geschichten leben. Entdecke jetzt