6.fejezet 2.rész

22 3 0
                                    

- A szentségit! LÉLEGEZZ! – ordított Amyre. – LÉLEGEZZ! – és fújt egyet a tüdejébe, majd tovább nyomta a mellkasát. – Ne tedd ezt velem. – motyogta közben és Gabe megfogta a nő csuklóját.

- Amy kérlek! – Mark hangja ellágyult egy pillanatra. – Lélegezz már! – kérlelte. És épp fújt egyet a szájába mikor Amy hirtelen köhögni kezdett.
– Hál' istennek. – suttogta a férfi és finoman megérintette a halántékát - Hol van már az a mentő? – szólt idegesen Mark Joenak aki közben visszatért a kereső csoporttal.

- Itt vannak Mark. – felelte Joe, de már rohant is el mellette két overálos férfi és átvették Amyt. Gabe gyorsan elhadarta a tényeket, és hogy mit alkalmaztak, aztán a mentősök pillanatok alatt rákötötték egy infúzióra és ballonnal biztosították a légzését. Hamarosan rátették egy hordágyra majd elsiettek vele a mentőhelikopter felé. Közben Danny is csatlakozott hozzájuk és elindultak a kórházba.

Mark csak ült a földön és nézte a hajó helyét a vízen. Egyszer csak Jackson ült le mellé. Nem szólt egy szót sem. Várt. Arra várt mit reagál most a férfi. Ám váratlanul Mark felpattant és elsietett az ügynökök felé. Jackson utána ment.

- Mit találtatok?

- Ami azt illeti semmit. A kutyák nem találtak szagot, amin elindulhattunk volna. De reggel búvárokkal fésüljük át a vizet.

- Szerintem felesleges. Biztos árkon-bokron túl van már. – jelentette ki Jackson mikor odaért hozzájuk.

- Akkor van más ötleted?

- Nincs. MÉG nincs. Öltözzünk át. Telefonálok pár helyre és kiderül, mi legyen. De először is menjünk be a kórházba.

- Jó – felelte Mark és elindultak a kocsi felé. Amy házához hajtottak ahol már várták őket a rendőrök. Az egyik járőrautóban már benne ült Reg megbilincselve. A rendőröknek elmondtak mindent, amit tudtak azok felvették a vallomásukat és hamarosan a nyombiztosítókkal együtt elhagyták a házat. Mark felsietett a vendégszobába átöltözött és lement. Mikor leért odalent csak Jacksont találta, aki elmondta, hogy Gabe és Joe a szállodába ment száraz ruháért. Mark bólintott és kiment a konyhába. A másik férfi némán követte őt. Odakint feltett egy kávét és két bögrét tett ki a pultra. Mindkettőt megtöltötte és nagyot kortyolt a sajátjából és közben az ablakon át nézte a nap felkeltét. Át kellett gondolni az elmúlt éjszaka eseményeit. Azon gondolkodott hol húzhatja meg magát Roger. És hogy miért vártak eddig a bosszújukkal. Hisz tudták, hogy Jackson ügynök volt. Simán felbérelhettek volna valakit odabent a börtönben, hogy tegyék el láb alól őt.

- Szerinted miért vártak eddig? Már több mint tíz éve vártak erre a pillanatra, miért csak most léptek? – kérdezte Jacksont.

- Az biztos, hogy nem a mikrochip volt az indíték, mert azt már rég az egyik szigorúan őrzött szövetségi bűnjel raktár mélyén pihen. – felelte amaz. – Valami más volt az igazi indíték, csak még nem tudjuk mi. Hacsak nem valaki őket bérelte fel azért, hogy rám találjanak. Mert akkor sikerrel jártak. Előcsalogattak engem a rejtekhelyemről.

- Eddig hol voltál? – kérdezte miközben az egyik székre telepedett a pultnál.

- Vegasban, az egyik biztonságos lakásban. De közben folyamatosan kaptam az infókat a cégtől, úgyhogy amikor megtudtam, hogy két gyanús alakot láttak nem messze egy benzinkútnál a város mellett, hát iderepültem.

- Repültél? – vonta fel Mark a szemöldökét.

- Az egyik haverom kisgépén. Hagyjuk. – legyintett amaz.

- Rendben. És akkor ki lehet az, akinek ennyire fontos, hogy megtaláljon.

- Sajnos ezt még nem tudom. De gondolkodom, ki lehet az. – biztosította Markot, miközben kopogtattak. Jackson ment kinyitni és hamarosan a három ügynökkel jött vissza. Mark azonnal felpattant. Danny egyből intett, hogy üljön vissza. Mindhárom ügynök a pult köré helyezkedett és csak ezután kezdte Danny a beszámolóját.

- A nő él és most mélyaltatásban tartják. – kezdett bele mire Mark felhorkant. Így Jackson tette fel helyette a kérdést:

- Mélyaltatásban?! De hát miért?

- A robbanáskor súlyosan megütötte a fejét, amitől vérömleny gyülemlett fel a koponyájában. Nem vészes, de amíg az felszívódik jobbnak látták, ha altatják. Gyorsabban gyógyul így. Az orvos biztosított róla. – tette még hozzá Mark arcát látva.

- Látogathatják? – szólalt meg kis idő múlva Mark.

- Most még nem, de délután már bemehetsz hozzá. – felelte Danny. – És védőőrizetet rendeltem ki mellé. – tette még hozzá mire Mark bólintott.

- És mi a helyzet Rogerrel? Mit tudunk már. – kérdezte Joetól.

- A helyszínelők nem sokkal ezelőtt végeztek a kikötőben. – kezdett bele Joe a jegyzeteibe nézve. - Van egy jó hír. Eltaláltátok és erősen vérzett mikor a vízbe esett. Nagyon valószínű, hogy életben van. Kiadtuk a személyleírását minden kórházban kb. 100 km-es sugarú körben. Ha megjelenik, valahol akkor meglesz az ipse. – csapta össze a noteszét és eltette a zsebébe.

- És a hajó? – kérdezett most Jackson.

- Azzal van egy kis gond. Csak nemrégen érkezett meg a daru, úgyhogy ezekben a pillanatokban emelhetik ki a roncsot. Azután „D" egyből szétszedi és kideríti, hogy hova mehetett, de ez sajnos időbe telik.

- Akkor hozzatok még embereket. – szólalt meg nyugalmat erőltetve magára Mark miközben felállt és elindult kifelé a konyhából. - Amennyit csak kell, de azonnal. És legyenek meg a válaszok még ma! – ordította még vissza a konyhaajtóból.

- Most hova mész? – kérdezte Gabe.

- A kórházba. A mobilon elértek, ha kellenék. – felelte miközben hangosan becsapódott mögötte az ajtó. A többiek töltöttek maguknak kávét és letelepedtek a pulthoz.

- Kaphatnék egy pirítóst a kávém mellé? – kérdezte Joe mire Gabe kenyérszeleteket tett gépbe. Ezután lekvárt és mogyoróvajat tett a pultra és mikor kidobta a pirítósokat a gép, azokat is odatette és a férfiak békés egyetértésben ettek.

- Gabe te nem eszel? – kérdezte Danny a nőt.

- Kösz nem inkább kihagyom. – felelte és ő is kiment a konyhából. A férfiak vállat vontak és tovább ettek. Egy ideig csak a pirítósok roppanását lehetett hallani mikor egyszer csak Jackson odafordult Joehoz:

- Ki az a „D"?

- Dora Vega, törvényszéki technikus. A legjobb a szakmájában. Csak tudod elég furcsa lány. – felelte Joe helyett Danny.

- Ezt hogy érted? – akadékoskodott Jackson.

- Ha meglátod rögtön meg fogod érteni. – kacsintott rá Danny.

Veszélyes VonzalomOù les histoires vivent. Découvrez maintenant