4.fejezet 3.rész

25 3 0
                                    


(Figyelmeztetés! Szexuális tartalom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Figyelmeztetés! Szexuális tartalom.)

Egyenesen a konyhába vezette őket és kiöntötte a serpenyőből a szallonás tojást a már kikészített tányérokra. Majd bögréket vett elő és kávét töltött mindbe. Ki-ki elvett egyet-egyet az asztalról és belekortyoltak.

- Igazán finom. – kezdett bele Danny.

- De gondolom, nem a kávé miatt vagytok itt. – fejezte be helyette a mondatot a férfi.

- Hát nem. Kiderült miért keresik a nőt. Az exférjének voltak társai a rablás során. És a társak most azt hiszik, hogy ő tudja hol a pénz. – kezdett a mondandójába Danny.

- Milyen pénz? – szólt közbe Amy aki közben felöltözve visszaért a konyhába.

- A rablásból származó pénz. Úgy hisszük, hogy a férje tettestársai azért kutatnak maga után, mert úgy hiszik, hogy tudja hol a pénz. – Felelte Danny helyett Gabe aki eddig a hűtő mellett állt. Amy csak most vette észre a nőt. Nagyon vonzó jelenség volt még így női szemmel is nézve. Odasétált a pulthoz és letelepedett az egyik székre és felvette az utolsó bögre kávét az asztalról. Belekortyolt és a bögre pereme fölött nézett a látogatóira.

- Tud valamit erről? – kérdezett közbe ismét az ügynöknő.

- Nem mivel akkoriban elég sok időt töltöttem a kórházban.

- Erről mi is tudunk. De gondolkozzon, hátha tud olyan helyről ahova a férje...

- Már nem a férjem. És nem tudok ilyen helyről ahol megbújhatott volna a zsákmányával. – felelte ridegen Amy.

- Nézze miss... - nézett kérdőn Danny a nőre.

- Adams. Már így hívnak.

- Tudjuk. De ha mégis eszébe jut valami erről akkor kérem mondja el Marknak és ő majd szól nekünk. – tette le a pultra a bögréjét és a többiek pedig követték a példáját és az ajtó felé indultak meg sem várva, hogy kikísérjék őket.

- Mark ha kellenénk a városban leszünk a rendőrség mellett a fogadóban. Ott vettünk ki két szobát. – mondta menet közben a vezető ügynök. - Jah éés Mark – fordult hátra még egyszer –egy hetet kaptunk, hogy lezárjuk ezt az ügyet. Ha nem lesz meg akkor úgy tekintjük, hogy rossz nyomon jártunk és máshol folytatjuk. De akárhogy is vége lesz hamarosan és akkor visszatérhetsz a nyugodt pihenésedhez. – mondta még.

- Rendben. – felelte Mark és becsukta utánuk az ajtót. Visszament a konyhába és leült ő is a pulthoz ahol a nő épp befejezte a reggelit. Neki elment az étvágya és inkább kiöntögette az árván maradt bögrék tartalmát a lefolyóba. Aztán betette azokat a tányérokkal együtt a mosogatógépbe. Ezután visszaült a helyére és nézte a nőt.

Veszélyes VonzalomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora