7.fejezet 2.rész

26 3 0
                                    

Fél órával később már az ideiglenes parancsnokságon voltak és meghallgatták a csapat beszámolóját

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Fél órával később már az ideiglenes parancsnokságon voltak és meghallgatták a csapat beszámolóját. Ezután Mark átment az elkerített területre ahol „D"-nek rendeztek be egy labort.

– Kápráztass el engem D! - mondta köszönés helyett. Erre a lány elmosolyodott és megölelte Markot.

– Hiányoztál nekem, miért nem látogattál meg soha?

– Más dolgom volt D. De te is hiányoztál. És mindig küldtem képeslapot. - mentegetőzött Mark.

– Az nem ugyanaz mintha személyesen találkoznánk, és ezt te is tudod.

– Tudom. - ismerte be kelletlenül. - Na mid van számomra?

– Ezt a beszélgetést attól még nem fogod megúszni ám! - fenyegette meg játékosan és a számítógépe felé fordult. - Nos elég sokfelé megfordult ez a hajó az elmúlt 6 hónap alatt. De a legtovább Clevelandben volt.

– Meddig?

– A számlahegyből amit hajon találtunk az derült ki hogy az utóbbi 2 hónapot ott töltötték. Leszűkítettem számodra egy húsz háztömbnyi területet ahonnan a legtöbb blokk származott. Majd összevetettem az ismeretségi körével így jutottam el egy bizonyos Maria Rodrigezhez.

– Ki ő? Mit tudunk róla?

– Ő a mi Roger Johnson barátunk anyai nagynénje. Elvált. Kér gyereke van. Az egyik épp börtönben tölti a büntetését nagy mennyiségű kábítószer birtoklása miatt. A másik az otthon él az anyjával. Jelenleg munkanélküli. - felkapott egy papírdarabot és átadta Marknak. - Itt a cím.

– Köszi D. Nagy vagy! - mondta a férfi és már ment is vissza a csapathoz.

Gabe és Jackson épp elmélyülten beszélgettek míg Danny és Joe a térképet tanulmányozták mikor Mark visszatért. Danny elvette a cetlit tőle és a címet beütötte a gépébe mire bejött több a környéken található közlekedési kamera képe.

– Futtass le egy arcfelismerést a gyanúsított képére. - adta ki az utasítást Joenak.

– Mennyi időre visszamenőleg? - kérdezte a férfi.

– Egy hétre. - felelte Mark. - És tudni akarom hogy most is ott van-e?

– Értettem. Máris. - felete Joe és azonnal munkához látott. Nem telt bele öt percbe mikor a gép találatot jelzett.

– Nos, Joe?

– Megvan. Pontosan öt nappal ezelőtt jelent a testvérével. Aztán 1 napig semmi , de ezután már szinte mindig feltűnt a legkülönbözőbb időpontokban. És nagyjából 2 napja indultak el a jelek szerint Amyhez. Aztán újra megjelent kb 12 órája, jól láthatóan sérülten. - fejezte be egy szuszra a jelentést a kérdezett.

Veszélyes VonzalomWo Geschichten leben. Entdecke jetzt