Yorgunluktan zor duruyorum ama yine de bölümsüz bırakmayayım dedim, iyi okumalar.💗
Batu: Bebeğim.
Batu: Napıyorsun bakalım?
Siz: İyiyim, ders çalışıyordum. Sen napıyorsun?
Batu: Oturuyorum, duşa gireceğim.
Batu: Bir şey teklif edecektim sana.
Siz: Neymiş ooo?
Batu: Biliyorsundur benim yabancı bir kuzenim var, Alex. Bugün doğum günü partisi var Türkiye'ye geldi. Beni çağırdı. Çağırırken de arkadaşlarını da getir dedi.
Batu: Abinleri çağırsam alkol komasına girip bayılacaklar, hem istemiyorum onlarla gitmeyi.
Batu: Bende seninle gitmek istedim.
Batu: İşin yoksa tabii.
Siz: Ay olur, canım sıkılıyordu zaten.
Siz: Nasıl giyinmeliyim? Ortam nasıl olur?
Batu: Bilmem, istediğin gibi giyin, yanına ben olacağım zaten.
Batu: Her şey yakışıyor sana.
Siz: Hazırlanayım ben o zaman, duşuna gir sende.
Batu: Tamam yavrum.
_
Maşalı saçlarımı da spreyleyip aynada son kez kendime baktım. Güzeldim. Üstümde mini siyah bir elbise vardı, altıma da sanırım beyaz spor ayakkabı giyecektim. Abartmak istemiyordum.
Telefonum titrediğinde gelen bildirime gülümseyip çantamı koluma taktım. Telefonumu da alıp salona geçtim. "Annem ben gidiyorum."
"Tamam kızım, dikkat et. Bir şey olursa ara abini." Kafamı sallayıp annemin yanaklarından öptüm. O da bana uzaktan öpücük gönderdiğinde hızla kapıdan çıkıp ayakkabılarımı giyinmeye başladım.
Anneme hiç yalan söylememiştim, direkt Batu'yla olacağımı ve kuzeninin doğum günü partisine gideceğimizi söylemiştim. Babam 10 sene önce intihar ederek kendini öldürdüğünden beri bizi kısıtlamıyor ve sorgulamıyordu. Hala içi yanıyordu.
Evimizin önündeki tanıdık arabaya doğru ilerlediğimde içeriden attığı baskın bakışlarını hissediyordum. Arabanın kapısını açıp bindiğimde hala bana bakıyordu. Bakışlarım ona döndü. Ona doğru eğilip yanaklarından öptüğümde o da belimi okşamıştı. Yerime geçtim. "Hadi gidelim." Gülümseyerek üstümü süzdüğünde yine istemsizce yanaklarım yandı.
"Çok güzel olmuşsun." Bende onu süzdüğümde keten gömleği ve pantolonunu gördüğümde gülümsedim. Ona çok yakışmıştı. "Sende çok yakışıklısın, tüm dikkatler üzerimizde olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORELSKET (TEXTING)
ChickLit- TAMAMLANDI - -ŞAHSIMA HAKARET EDİLMEDİĞİ SÜRECE TÜM ELEŞTİRİLERE AÇIĞIM.- Batu abi: Kızım sen beni delirtmek istiyorsun herhalde. Batu abi: Ne demek haber vermeden o lavukla buluşmak ulan? Batu abi: Bak şuraya Asena. Deli etme beni. GELMEYEYİM OR...