yirmi altı

21.9K 584 33
                                    

İyi okumalar.💗



Siz: Gökhan abi abim geldi.


Gökhan abi: Tamam abim, nasıl iyi mi?


Siz: İyi.


Gökhan: Dikkat et tamam mı?

Gökhan: Bir şey olursa ara beni evin yakınlarındayım.


Siz: Tamam.

_

Siz: Abim geldi.


Assskkimmm💓: Nasıl?

Assskkimmm💓: Kızdı mı sana?


Siz: Hayır, hatta kapıyı kendi açtı. Odasında şimdi.

Siz: Her yeri sigara kokuttu.


Assskkimmm💓: Bebeğim istersen bir hava al, iyi gelirse.

Assskkimmm💓: Alışverişe çık, hm?


Siz: Bilmem, canım istemiyor sanırım.


Assskkimmm💓: Tamam bebeğim.

Assskkimmm💓: İyi misin sen?

Assskkimmm💓: Boğazın nasıl?


Siz: Ağrıyor!

Siz: Pişman ettin beni! Zar zor yemek yiyorum!


Assskkimmm💓: Aaa.

Assskkimmm💓: Ben ne yaptım ya?



Siz: Banane.

Siz: Bir de boynumda ve göğüslerimde izlerin var.

Siz: Kapatmaya çalışıyorum ama olmuyor.

Siz: Yemişsin beni.



Assskkimmm💓: Neden kapatmaya çalışıyorsun ki?

Assskkimmm💓: Abin görse kızar mı?

Assskkimmm💓: Sanmıyorum, yetişkin birisin.


Tam cevap yazarken birden kapım açıldığında hemen elimle boğazımı kapattım. Abim şüpheyle bir bana bir telefonuma baktığında boynumu kapattığımı görmemişti.

Zaten kapatıcı vardı, yine de içim rahat etmemişti. "Asena bir şey danışacağım, o yüzden geldim." İlerleyip yatağıma oturduğunda ona baktım. "Konu annemle ilgili." Gerildiğimde bana kısa bir bakış atıp tekrar yere baktı. "Annemle konuşuyorum, memleket ona iyi geldi. İnsanlarla kaynaştı, hayvanlarla kaynaştı. Bence orada kalmalı. Artık biz tek yaşayabiliriz."

Mantıklıydı aslında, annem burada hayata küsmüştü. "Yani annem kabul ederse olur. Hem o da iyileşir kendine gelir."

"Tamam o zaman, ben söyleyeyim. Ne yapıp edip kabul ettireceğim. Buradaki eşyaları da benim eski bi arkadaş vardı 2 gün sonra Samsun'a gidecekmiş. Ona veririm o götürür anneme." Başımı salladığımda gözleri yine sağ elimde dolandı. Elimi arkama atıp sakladım.

Gözleri gözlerime değdiğinde biraz daha oturup kalktı. "Çarşıya gideceğim, geç gelirim." Ufak bir tamam diye mırıldandığımda kapıyı açıp odamdan çıktı. Ardından da evden çıktı.

Elimde sürekli titreyen telefonumu açıp mesajlara baktım.

Assskkimmm💓: Asena?

Assskkimmm💓: Bir şey mi oldu?

Assskkimmm💓: Kızım baksana şuraya endişelendirme beni!

Assskkimmm💓: Abin bir şey mi yaptı?


Siz: Hayır hayır.

Siz: Odama birden girdiği için panikle telefonu kapadım.



Assskkimmm💓: Ne dedi sana?


Siz: Annemi memlekette kalmaya ikna edecekmiş.  Artık tek yaşayabilirmişiz falan.

Siz: Bir de çarşıya gideceğini ve geç geleceğini söyledi.



Assskkimmm💓: Annen kabul eder mi ki?



Siz: Bilmiyorum, babamın mezarı aklına gelecek, ikilemde kalacak. Ama abim halleder. Annemin burada hayatı çürüyor Batu, hiçbir hevesi mutluluğu yok.

Siz: Babam öldüğünden beri benimle konuşmayı da azalttı. Abimle görüşüyormuş ama beni aramıyor.




Assskkimmm💓: Biliyorum sevgilim annen burada çok mutsuz, en azından hayatını yaşar orada.

Assskkimmm💓: Bebeğim durduk yere canını sıkma olur mu? Hem ben sana yine çikolata aldım. Balkona çık da sepeti salla.



Siz: Gelsene eve.


Assskkimmm💓: Yavrum şirkete geçeceğim.

Assskkimmm💓: Sonra geleyim olur mu?



Siz: Tamam:(



Assskkimmm💓: Hadi çık da yüzünü göreyim.







Gökhan'ı çok seviyorum ya.

Asena'nın Batu'yu kaydetme şekli olarak anlık bi bunu yaptım, aklınızda fikir varsa yazın. İçime sinmedi bu.

Oy ve yorum atmayı unutmayın bebeklerim.

Sizi çok seviyorum.💗

FORELSKET (TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin