on sekiz

26.7K 723 44
                                    

Okunmaya göre oy sayısı çok az..

İyi okumalarr.💗


Pis köpekler ve Asena grubu

Abimm: Ben yoruldum.

Abimm: Asena'yı bir türlü evde bulamamaktan yoruldum.

Serhat abi: Kaderin kanka.

Batu: Kaderimiz kanka.

Gökhan abi: Nerede yine?

Abimm: Ya gitti bir yere, simsiyah da giyinmiş. Sırt çantasını almış.

Serhat abi: Allah allah.

Gökhan abi: Garip. Ne kadar oldu gideli?

Abimm: 1 saat falan.

Serhat abi: Normal kanka 2 saatten önce dönmüyor hiçbir yerden.

Batu abi: Oğlum aramadın mı lan?

Abimm: Aradım mal.

Abimm: Açmıyor.

Gökhan: Mesaj atalım hep birlikte belki bakar.

_

Batu: Sevgilim.

Batu: Babanın yanına mı gittin?

Batu: Kendini suçlayıp çok yükleniyorsun, yapma bunu.

Batu: Asena bakar mısın bebeğim buraya?


Siz:

Batu: Bebeğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Batu: Bebeğim.

Batu: Yapma nolur.

Batu: Geleyim mi yanına?

Siz: Gelme.

Siz: Babama kuran okudum, döneceğim birazdan.


Batu: Tamam güzelim.

Batu: Eve gitmeden önce bana uğrar mısın?


Siz: Neredesin ki?


Batu: Evdeyim bitanem.
(Görüldü.)

_

Taksiye parayı verip Batu'ların evine doğru yürümeye başladım. Sabah kalktığımda ilk aklıma gelen babam olmuştu. Her ne kadar babalığını görmesem de kendimi affedemiyordum.

Kapıyı çaldığımda çok geçmeden açıldı. Karşımda bol gelen gri eşofmanı ve siyah bol tişörtüyle Batu vardı. Bana gülümseyip içeriye aldığında sarıldı. Bende ona sarıldığımda boynumdan öptü.

"Hoşgeldin." Bende onun yanağından öptüğümde "Hoşbulduk." deyip salona geçtim. Arkamdan gelip koltuğa genişçe oturduğunda bende yanına oturdum. Sessizdik. "Demek babana gittin." Kafamı sallayıp ona baktığımda gülümsüyordu. Bana hep gülümsüyordu.

"Kendimi babamı unuttuğum için affedemiyorum Batu. Yapamıyorum."

"Gel bakalım şöyle." İki eliyle belimden tutup kucağına aldığında saçlarımı okşadı. "Senin suçun yok bebeğim. Çok yoğundun, bir sürü şeyle uğraşıyordun. Daha fazla kendini suçlama olur mu?"

Saçımı okşamaya devam ettiğinde cevap vermedim. "Hm?" Başımı salladığımda sırtımdan kendisine doğru çekti. Yanağım kalbine yaslandığında başımı okşamaya devam etti. Arada bir saçlarımı öpüyordu.

"Batu iyi ki varsın." Saçımdan öptüğünde derin bir nefes aldı. "Sende iyi ki varsın sevgilim." İki elimi beline sardığımda yavaştan mayışmaya başlamıştım. "Uykusuz duruyorsun, uyu."

"Rahatsız olursan uyandır beni."

"Rahatsız olursam? Asla rahatsız olmam. Uyu benim güzel bebeğim. İstediğin kadar uyu." Hafif gülümseyerek gözlerimi kapattığımda saçlarımı okşamaya devam ediyordu.

Uyumadan önce duyduğum tek ses onun bana karşı sevgi sözcükleri olmuştu. Sevildiğimi iliklerime kadar hissediyordum ve bu çok güzel bir şeydi.




Güzel şeydir Asena ama daha o hissi tatmayanlar var kanka ☝🏻

Oy ve yorum atmayı unutmayın kuzularım, sizi çok seviyorum. Çook öptüm!💗

FORELSKET (TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin