kırk üç

12.3K 429 89
                                    

Asker kurgumun 2 bölümünü yayınladım, isterseniz okuyabilirsiniz.

Kitap 2 bölüme final olacak..

İyi okumalar.💗


Abim geleceğini söylediği tarihte bile gelmemişti. Gelseydi ona ciddi düşündüğümüzü ve artık herkesin bildiğini yüz yüze anlatacaktım ama gelmemişti.

Bende telefonda anlatacaktım. Koltukta otururken telefonumu açıp abimi aradım. Batu şirketteydi, işlerinin yoğun olduğunu söyleyip sabahtan gitmişti.

"Alo." Abimin sakin sesi telefondan yükseldiğinde gergince telefona baktım. "Alo abi nasılsın?"

"İyiyim Asena, noldu?" Alt dudağımı ısırıp ekranı izliyordum. "Yok bir şey, annem orada mı?"

"Burada, yanımda, ne yapacaksın?" Yavaşça öksürüp konuşmaya devam ettim. "Yanınızda başka biri var mı?"

"Yok. Noluyor sana?"

"Bir şey açıklayacaktım size, hoparlöre alsana annem de duysun." Biraz bekletip hoparlöre aldı. Annem "Alo?" diye seslendiğinde gerginlikten dudağımı kanatmıştım.

"Anne merhaba." Ses gelmediğinde kaşlarımı çatıp telefona baktım. "Ben bir şey açıklayacağım size."

"Batu'yla olan ilişkini mi açıklayacaksın Asena?" Sinirle kurduğu cümleyle ağzım şaşkınlıkla açıldı. "Evet, onu açıklayacağım, biz ciddi düşünüyoruz."

"Ciddi düşünüyorsunuz demek! Sana nereden geliyor böyle bir hak? Küçüklüğünden beri abi kardeş gibi büyüdünüz siz onunla! Siktirecek misin kendini ona!"

Annemin kurduğu cümlelerle anında gözlerim doldu. Neler düşünüyordu böyle? "Anne, sakin olur musun?"

"Ne sakini orospu ne sakini! Ne sakini olacağım ben! Başıma iş çıkardın, adın çıktı adın!" Kaşlarımı çatıp derin bir nefes aldım.

"Anne sen hayatımda hiçbir şeye karışmayan, benimle alakası olmayan bir kadınsın. Sana bu şekilde konuşma hakkını kim veriyor?!"

"Ne demek kim veriyor! Annenim ben annen, iyice terbiyesizleşmişsin!"

"Hayatım boyunca hiç annelik yapmadın da şimdi mi annelik yapasın tuttu senin? Kaç yaşıma gelmişim, buna da mı sen karışacaksın? İzin vermem anne, izin vermem!"

"Asena-"

"Sen benim her mutluluğuma engel oldun, her şeyime göz koydun. Gözlerinin önünde eridim, umrunda oldu mu anne? Söyle oldu mu?"

Abim adımı söyleyip konuşmaya çalıştı. "Sen sus abi. Hala abi dediğime şükret. Sizi arayıp haber verende kabahat! Allah ikinizin de belasını versin!"

Sinirle göz yaşları içinde telefonu kapattım. Telefonu bir yere atıp iki elimle kafamı tutup ağlama devam ettim. Bana her şey engel olabilirdi ama abim ve annem olamazdı. Bunca yıl dayanmıştım ama artık dayanamazdım.

Bir anne kendi kızına rahatlıkla orospu der miydi? Adın çıktı der miydi? Annem demişti, annem her zamanki gibi dünyamı benim başıma yıkmıştı.

Hıçkırıklarımla beraber ağlamaya devam ettim. Artık her şey çok zoruma gidiyordu, kaldıramıyordum. Tek destekçim Batu, ailesi ve Gökhan abimle Serhat abimdi. Onlar da olmasaydı kimsem yoktu.

Telefonum titrediğinde yerimden kalkıp kimin aradığına baktım. Batu arıyordu, eğer ağladığımı duyarsa işlerini bırakıp geleceğini bildiğim için derin bir nefes alıp gözyaşlarımı sildim.

"Efendim?"

"Napıyorsun bebeğim?" Kalktığım yere geri oturup burnumu çektim. "Oturuyordum."

"Ne oldu? Bir şey olmuş sana."

"Hayır, olmadı." Ağlamamak için çok zor tutuyordum kendimi. "Olmuş Asena, neden saklıyorsun bebeğim?"

"Annemle tartıştık sadece."

"İzin vermedi değil mi?" Göz yaşım aktığında elimle sildim. "Vermedi ama onun izni umrumda değil Batu, konuştuğumuz, planladığımız her şeyi beraber yapacağız."

"Miniğim, geleyim mi yanına?"

"Gelme, işinin olduğunu söyledin. Bırakıp gelme." Akan göz yaşımı tekrar sildim. "İçim rahat etmez, geleceğim. Hem çikolatandan ve dondurmandan alırım. Beraber yeriz olur mu?"

Dedikleriyle duygulanıp hızlanan göz yaşlarımı silmeye başladım. "Olur."

"Daha fazla ağlama ama tamam mı bebeğim? Üzme beni." Görmese bile kafamı salladım. "Tamam, ağlamayacağım."

"Seni seviyorum."

"Bende seni seviyorum, çabuk gel tamam mı?"

"Tamam bebeğim, sen ağlama yeter ki." Gülümseyip telefonu kapattım.

Gerçekten tek gerçek desteğim Batu'ydu. İşler nasıl bu hale geldi bilmiyordum ama iyi ki gelmişti. İyi ki onu sevmiştim, iyi ki sabırla beklemiştim.



Sabrın sonu Batu'ymuş atalarımız söyledi

Oy ve yorum atmayı unutmayın bebeklerim.

Sizi çok seviyorum, öptüm kocaman.💗

FORELSKET (TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin