otuz dokuz

14.4K 440 26
                                    

Medya: Asena Eroğlu

İyi okumalar.💗

Asena'dan..

Yemek masasındaydık. Domatesli makarna yapmıştım, hiç keyfim yoktu. Ömer'in o gün bana yazdığını Batu'ya söyleyememiştim. Ömer'e karşı o kadar büyük bir nefreti vardı ki adını bile duyunca geriliyordu.

Ama sonradan başka yerlerden öğrenmesi yerine benden öğrenmesini istiyordum, çünkü hayal kırıklığına uğrardı.

Karşımda telefona bakarak makarnasından yiyordu. Yine Tiktok izliyordu, karşısında bile olsam bana video atıyordu. Tek takipleştiği kişi bendim.

Bende telefonu yeni bırakmıştım, ona söyleyecektim. "Batu." Kafasını kaldırıp bana bakıp yemeğini çiğnemeye devam etti. "Efendim sevgilim?"

Batu demem onun garibine gitmiş olmalı ki telefonu çatalı bırakıp bana odaklandı. "Benim sana bir şey söylemem gerekiyor."

Kaşlarını çatıp sandalyede arkasına yaslanıp bana baktı. "Ne oldu?"

"Ama sinirlenmeyeceksin."

"Ne oldu Asena?" Sinirlenecekti işte, gidip Ömer'i bulup bayıltana kadar dövecekti. Ama bu sefer de ben rahat edemiyordum, hep içimde sıkıntısı kalıyordu.

"Ömer," Yerinde gerilip çattığı kaşlarını daha da çattı. "Ömer?"

"Geçenlerde bana yazdı. Bizi görmüş, el ele. Abimle tehdit etti. Bende abim biliyor dedim."

"Sen onu engellemedin mi Asena?" Başımı iki yana salladım. Numarasını sildiğim için gerek duymamıştım. Zaten o beni engellemişti.

"Hayır, ama numarasını silmiştim." Masanın üstündeki ellerini yumruk haline getirip sıktığında çok gerilmiştim. "Asena ne yazdı sana tam olarak, anlat hepsini."

"İlk ben tanımadım, kimsin dedim. Eski flörtün dedi."

"Flörtün? Flört derken? Ne demek flört Asena?"
Dolan gözlerimi ellerimde gezdirip tekrar ona baktım. "Aramızda öyle bir şey yoktu Batu yemin ederim. Hiç öyle bir şey olmadı."

"Neden sana flörtün diyor? Akıllanmadı ki akıllanmadı!" Ayağa kalkınca oturduğu sandalyesi de arkaya devrildi. Odanın içinde bir ileri bir geri gidiyordu. "Batu."

Bir şeyler söyleyerek adımlarını ileri geri yapıyordu. "Batu!" Birden durup bana baktı, ayağa kalkıp yanına gittim. "Dur nolur, ben ona hakkını verdim zaten, lütfen yapma böyle."

Kollarımı beline sarıp ona sarıldım. Kalp atışları ve nefesleri çok hızlıydı. "Asena Ömer akıllanmayacak, seni sürekli rahatsız ediyor."

Tırnaklarımı çıplak sırtına getirip sürttüm. "Ama ben onu takmıyorum, ben seninle mutluyum. Seninle huzurluyum. Her şeyim seninle Batu."

"Ömer huzurunu bozuyor, kaç gündür huzursuzsun anlamadım mı sanıyorsun?"

"Hayır, ben sana söylemediğim için huzursuzdum, Ömer benim huzurumu bozamaz o kim ki?" Elleriyle belimden tutup beni kucağına aldı. Bacaklarımı beline dolayıp tırnaklarımı sırtında gezdiriyordum. Bir yandan da boynunu öpüyordum. Benimle sakinleşiyordu, zaten bu sakin halleri sadece banaydı.

"Bozmasın senin huzurunu, hiçbir şey bozmasın. Sen mutlu ol bana yeter." Boynundan daha derin öpüp saçlarıyla oynamaya başladım. O da koltuğa oturtmuştu bizi. "Bozmaz, yanımda sen oldukça ben mutlu oluyorum zaten."

Bir koluyla belimi sarıp kendine tamamen çekti. "Bebeğim benim, meleğim. İyi ki hayatıma girdin Asena, iyi ki benimlesin, iyi ki benimsin."

Gülümseyip bir elimle yanağını okşadım. Gözlerimiz birleşti. "Sende iyi ki girdin hayatıma, iyi ki sevdim seni. İyi ki seninim Batu."

Gülümseyip dudaklarımızı birleştirdiğinde alt dudağımı dişleyip emdi. Bende onun üst dudağını emdim. Biraz daha dudaklarımızı oyalayıp ayrıldık.
"Yalnız makyajını çok güzel mi yapmışım, yoksa yüzünün güzelliğine mi karışmış? Bence ikinci seçenek."

"Beni hep utandırıyorsun."

"Hak ediyorsun. Her güzel şeyi hak ediyorsun." Gülümseyip kucağından kalkıp elini tutarak onu ayağa kaldırdım. Önünden ilerleyip masadan telefonlarımızı aldım ve odama yürüdüm. Onu da elinden kendimle beraber yürütüyordum.

Yatağıma uzanıp onu da göğsüme çektim. Onunla olduğum her yerde huzurluydum. En çok uyuduğumuz zamanlarda huzur buluyordum çünkü çok tatlı uyuyordu.

Göğsümde uzanıp gözlerini kapattı. Hala sinirinin geçmediğini ve bu konuyu günlerce kafaya takacağını bilsem de şiddetten iyidir diyerek geçiştirdim.Elimdeki telefonumu açıp fotoğrafımızı çektim, çok güzeldik.




Diğer bölüm görürsünüz fotoğrafıı

Oy ve yorum atmayı unutmayın ballarım.

Sizi çok seviyorum, öptüm!💗💗💗💗💗

FORELSKET (TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin