otuz

19.4K 547 47
                                    

Keyifli okumalar.💗


Sonunda yatın önüne gelmiştim. Gelene kadar hem Batu'yla uğraşıp hem taksi beklemiştim. Sürekli "Ben götürebilirim." diyerek aklımı çelmeye çalışıyordu ama eğer kabul edersem de yatın etrafından ayrılmayacağını biliyordum.

İleride duran Ecem'le göz göze geldiğimde bana kocaman gülümseyip yanıma yaklaştı. "Ay hoşgeldin!" Yata binmem için uzattığı kolunu tutup yata bindiğimde ona sarıldım. "Hoşbulduk."

"Gel bak herkes içeride, çok güzel olmuşsun bu arada." Ona gülümseyip "Sende çok güzelsin." dediğimde tekrar gülüp göz kırptı. Sırtımdan yönlendirip yatın ön tarafına geçirdiğinde oturanlara baktım. Hepsi birbiriyle konuşuyordu.

Büyük bir masada Murat, Ege, Emir, Ceylan, Berfin ve Sıla oturuyordu. Sıla'yla çok yakın değildim ama benlik sıkıntı yoktu. "Hoşgeldin Asenaaa!" Emir bana seslenip yanındaki sandalyeyi işaret ettiğinde gülümseyerek yanına oturdum.

"Hoşbulduk, nasılsınız?" Herkes iyi olduğunu söylerken hepsine gülümsedim. "Çok güzel olmuşsun." Sıla karşıdan bana iltifat ettiğinde gülümsemeden edemedim. "Sende çok güzel olmuşsun, hoş görünüyorsun." Bana gülümseyip önündeki şaraptan bir yudum aldığında bakışlarım Ceylan'a kaydı. Sert bakışlarla yanımdaki Emir'e bakıyordu ama Emir yanındaki Murat'la konuşuyordu. Sanırım kıskanmıştı. Sevgilim var amk?

"Eee, ne var ne yok?" Ege'nin bana yönelttiği soruyla ona döndüğümde bakışları yüzümü turladı. "Normal, bir şey yok." Gülümseyip hala bakmaya devam ettiğinde rahatsız olup önüme döndüm. Yakın bile olsam böyle bakılmasından hoşlanmıyordum.

Elimdeki telefonum titrediğinde Batu görüntülü arıyordu. Hemen ayağa kalkıp yatın arka kısmına doğru yürüdüğümde aramayı açtım. "Efendim?"

Yatağında uzanmış kıstığı gözlerle beni izliyordu. "Vardın mı sonunda?" Kafamı sallayıp bakışlarımı yatta gezdirdiğimde aslında çok da büyük olmadığını gördüm. Kolayca denize düşülebilirdi. "Vardım, güzelmiş."

"Arkadaşların nerede?"

"Ön kısımdalar, hepsi bir arada oturuyorlar. Yine en geç ben gelmişim." Gerçekten her yere geç kalıyordum. Evden erken çıksam bile başıma yine de bir aksilik çıkıyordu.

"Göstersene."

"Şu an gösteremem, daha bahsetmedim senden." Kaşları çatıldığında yerinde dikleşti. "Tamam gösterip bahsedersin Asena."

"Olmaz, yani şu an daha yeni geldim sanki sevgilimi göstermek istermişim gibi gözükürüm."

"Ne alakası var amına koyayım ya? Oradaki herkesle yakın olduğunu söyledin, o zaman senin hakkında böyle şeyler düşünecek insan değillerdir."

"Batu göstereceğim ama zaten yeni geldim daha, sohbet edemeden masadan kalkmak zorunda kaldım. Gerçekten şu an değil."

"Anladım ben seni, tamam. Yanlarına dön ve sohbet et. İstersen bahsedersin."

"Ya Bat-"

FORELSKET (TEXTING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin