600 k okunmanın şerefine size şöyle bir bölüm yazayım dedim efendim..
İyi okumalar.💗
2025/ Fransa
Pantolonumu da giyip boy aynasından kendime baktım. Tam Paris insanları gibi giyinmiştim. Arkamı dönüp Batu'ya da baktığımda onun da diğer aynada saçlarını düzelttiğini gördüm.
"Ben hazırım." Gülümseyip yanına ulaştığımda kafasını bana çevirip dudaklarımdan öptü. Bir kolumu beline atıp aynadaki bize baktım. Çok güzeldik.
Zamanla ikimizin sevgisi bizi güzelleştirmişti, olgunlaşmıştık. "Çok güzel görünüyoruz." Başını sallayıp saçımdan öptüğünde gülümsemem büyüdü. Onu çok seviyordum.
"Hadi, gidelim hazırsan."
"Gidelim bebeğim." Parfümünü de sıkıp yanıma ulaştı. Ben beyaz spor ayakkabılarımı giyerken o da telefondan bir şeyler yazıyordu.
Ayakkabılarımı giyip ona şüpheli bakışlarımı yolladım. "Kiminle konuşuyorsun?" Hemen telefonunu kapatıp arka cebine koyduğunda sinirlenmiştim. Noluyordu?
"Kimseyle." Sinirle soluduğumda ayakkabılarını giymek için eğildi. "Batu ne zamandır birbirimizden bir şeyler saklıyoruz?"
"Bebeğim sana söyleyebileceğim bir şey olsa saklar mıyım sence?" Kaşlarım daha da çatıldığında o da doğrulup bana baktı.
Nefes verip "Asena, bitanem. Göreceksin tamam mı? Birazdan ne yaptığımı göreceksin."
Gülümseyip elinden tuttum. Sürprizi vardı, kesinlikle sürprizi vardı.
Kaldığımız otelden çıkıp el ele yürümeye devam ettik. Buranın sokakları bile ayrı bir hava veriyordu, küçüklüğümden beri hayalim olan tek ülke burasıydı ve burayı hayatımın aşkıyla gelmek daha da güzel kılmıştı. Şanslı hissediyordum.
Kaldığımız odanın manzarasının Eyfel Kulesi'ne bakması için çok araştırmıştık. Hem benim hemde Batu'nun hayalinde olan bir şey vardı. Tabii daha ilk günümüz olduğu için yapamamıştık, ama yapacaktık.
"Hadi fotoğraf çekinelim." Telefonunu cebinden çıkarıp kamerayı açmasıyla kafasını bana çevirdi. Bende ona döndüğümde dudaklarımızı birleştirdik ve Batu fotoğraf çekmeye başladı.
Pozumuzu değiştirip başka bir poz verdik, böylece bir sürü fotoğrafımız olmuştu. Bunları Gökhan ve Serhat'a atıyorduk. Artık abi demiyordum, bu onların da kararıydı.
'Bu yaşa gelmişsin, gerek yok artık abi demene. Zaten abi dediğin insanla evleneceksin kız.' dedikleri için bende abi dememeye karar vermiştim.
"Çok güzel çıkmadık mı sence de?" Batu'ya yönelttiğim soruyla ona baktım, kafasını sallayıp kocaman gülümsemeyle fotoğraflarımıza bakıyordu.
"Karavan bizi çok yormuş fark ettin mi?" Hızla kafamı salladım. Gerçekten çok yormuştu, ve masrafı çok fazlaydı. Aldığımız karavan hem çok yakıyordu hemde benzin fiyatları uçtuğu için biriktirdiğimiz para biraz boşa gitmişti.
"Evet ya, neydi öyle. Çok yorucuydu."
"Ama güzeldi, en azından seninleydim." Ona gülerek baktım. Yanında gülmediğim bir an bile yoktu. Hayatımın neşesi olmayı nasıl başarabilmişti bilmiyordum ama iyi ki de yapmıştı.
Biraz daha yürüyüp Eyfel Kulesi'ne vardık. "Çok isterim çıkmayı."
"Çıkacağız." Heyecanla ona baktım. Çıkacak mıydık?
"Ne? Gerçekten mi?"
Gülerek "Gerçekten." dediğinde heyecanla kucağına çıkıp boynundan öptüm. O da kalçalarıma elini koymuş beni tutuyordu. "Batu seni çok seviyorum!"
"Bende seni bebeğim, zaman kaybetmeden çıkalım hadi." Kucağından inip hızla yürümeye başladığımda o da arkamdan gülerek geliyordu.
Bilet gişesine yaklaşacakken beni belimden tutup kendine çekti. "Ben aldım biletleri."
Gülerek iki elimi omzuna koydum. "Sen odada onu mu hallediyordun?" Hızla başını salladığında daha da güldüm. Her şeyi düşünüyordu.
Yüzüne yaklaşıp dudağından öptüm. "Teşekkür ederim.""Bebeğim, sen yeterki mutlu ol. Senin için her şeyi yaparım biliyorsun." Bir daha dudağından öpüp Eyfel Kulesi'ne baktım. Çok güzeldi.
"Hadi." Yürümeye başladığımızda bir adam bizi Priority girişine doğru yönlendirdi. Batu telefonundan bileti gösterdiğinde de onaylayıp bizi içeri aldı.
El ele yürümeye devam ettik. Ona baktım. Onunla mutluydum. Bana hiç tatmadığım hisler tattırmıştı, yeniden hayata bağlamıştı. Geçmişimi unutturmuştu, ailem olmuştu.
Ailem olmuştu, ailesi olmuştum.
Aile kurmuştuk.
Özlemişim
Oy ve yorum atmayı unutmayın ballarım.
Sizi çok seviyorum, bol bol öpüyor ve diğer kurgularıma da davet ediyorum..💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORELSKET (TEXTING)
ChickLit- TAMAMLANDI - -ŞAHSIMA HAKARET EDİLMEDİĞİ SÜRECE TÜM ELEŞTİRİLERE AÇIĞIM.- Batu abi: Kızım sen beni delirtmek istiyorsun herhalde. Batu abi: Ne demek haber vermeden o lavukla buluşmak ulan? Batu abi: Bak şuraya Asena. Deli etme beni. GELMEYEYİM OR...