4 Ağustos 20.34
Kazandığımız için aşırı mutlu hissediyordum. Takımdaki herkes elinden gelenin en iyisini yapmıştı. Bu kadar aksiliğe rağmen kazanmış ve Sergen'in 3-0 iddiasını çürütmüştük.
Şu an ne yapıyordum? Sandalyeye oturmuş parmağıma dikiş adılmasını bekliyordum. Bir yanımda Sefa oturuyordu. Diğer arkadaşlar kırmızı takımın dokunulmazlık oyununu izlemek için yukarı çıkmıştı. Bir an önce oraya çıkıp zevkle aşağıdakileri izlemek istiyordum.
"Hep şu sarı kafa yüzünden oldu bunlar. Nazar değdirdi sana." Sefa dikkatimi dağıtmak için konuşurken güldüm. Sarı kafa dediği kişi Tahsindi. Aşırı ukala ve boş konuşan birisiydi.
"Sefa gitsene sen, ben gayet iyiyim."
Bu sırada parmağıma atılan dikiş yüzünden surat ifadem şekilden şekile girmeye başlamıştı. En kısa sürede iyileşirdi umarım yoksa bana sıkıntı çıkartabilirdi.
"Alican'ı daha öncesinden tanıyor muydun?"
Sefa'nın sorduğu soru karşısında kaşlarım çatıldı. Ne alakaydı şimdi Alican? Alican demişken acaba o neredeydi? Yukarda diğerlerinin yanında değildi. Piyasa da gözükmüyordu.
"Ne alaka şimdi ya?"
"Ne bileyim. Baya endişeli gözüküyordu." Ses tonundaki imayı anlamamak için aptal olmak gerekiyordu.
Boşta olan elimle omzuna hafifçe vurdum. Gülmeye başlayınca istemsizce ben de gülmeye başladım. Sinirlerim çok bozuktu.
"Sefa elimde kalacaksın yürü git." Dediğimde ayaklandı ve balkonun en köşeşinde duran Eray'ın yanına gitmek için merdivenlere yöneldi.
Bu sırada Alican görüş alanıma girdi. Merdivenlerin köşesinde duruyor ve bana bakıyordu. Uzun süredir oradaymış gibi duruyordu ama kafamı o yöne hiç çevirmediğim için görmemiştim.
Küçük bir kesik olayını gereksiz abartmıştı. Beni tanımaz etmezdi. Tanışalı daha 3 gün bile olmamıştı. Neden bu kadar ilgili davrandığını çözememiştim ve şu an buna kafa yorucak kadar iyi hissetmiyordum.
Dikiş işi bittiğinde kısaca teşekkür ettim ardından hızlı adımlarla balkona yöneldim. Alican'ın yanından geçerken anlık durup konuşmayı düşündüm ama bizi çeken kameralar yüzünden bunu yapmadım. İnsanların tabiri ile bugün kendisi ile çok fazla moment vermiştim.
Yarın twitter da yeni shipimiz adlı videolar görmek isteyeceğim en son şey bile değildi. Yemeğim ile gündeme gelmek isterdim. Eminim o da öyle düşünüyordu.
En basitinden Alican'ın büyük bir fan kitlesi vardı. Bunu dün gece twitter da dolaşırken fark etmiştim. Daha geleli iki gün olmadan böyle bir olay yaşanmış olması insanların yanlış anlamasınlar sebep olurdu.
İlk günden Alican'a yalakalık yapıyor gibi bir sürü tweet görmek istemiyordum.
Sefa ve Eray'ın arasına girerek demirlere yaslandım. Aslında arka taraftaki koltuklarda oturmayı tercih ederdim ama şeflere gözükmem gerekiyordu.
"Geçmiş olsun Selin. İlk günden büyük bir talihsizlik yaşadın. Yine de takımı gayet iyi idare ettin." Somer şefin konuşması ile bakışlar bana doğru döndü.
"Teşekkürler şefim. Bugün takım olarak iyi bir iş çıkardık. Umarım kazanmaya devam ederiz ve bu hafta bizim takımımızdan kimse potaya girmez."
•
"Alican abim be!" Eray'ın dalga geçercesine konuşmasını duyduğumda güldüm. Mevzu Alican'ın kaldıkları odayı aşırı dağınık kullanmasaydı. Erayla oda arkadaşıydılar ve Eray bu durumdan pek memnun değildi."28 yaşında bir çıtır gibi duruyorsun abi. Nasıl Eraydan daha büyüksün sen?" Sefa muhabbette katıldığında şaşkınca Alican'a döndüm. Dalga geçiyorlardı sanırım. Alican zaten o yaşlarda değil miydi?
"Kaç yaşındaydın sen?" Dediğimde Alican bana dönerek 32 dedi. Yanlış duyduğumu düşündüğüm için "şaka yapıyorsun galiba." dedim. 32 olmasının imkanı yoktu. Ben onu yirmili yaşlarda sanıyordum. Ne demek otuzlarındaydı?
Nasıl bu kadar genç duruyordu?
"Bunu bir iltifat olarak kabul ediyorum." Diyerek göz kırptı. Bu cilveli hallerini görmek aşırı zevkliydi. Kaos ortamının içinde bir adet Alican olması güzeldi.
Bir saate yakındır sohbet ediyorduk ve bu sohbetin asla bitmemesini istiyordum.
Millet kaos kavga cart curt takılırken Alican'ın sürekli bir şeyler yemesi aşırı komik ya çok seviyorum bu cocugu
kontrol etmedim yanlışlar falan olabilir kusura bakmayın
umarım begenmissinizdir <3
günün fotoğrafı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yes Chef | Alican Sabunsoy
Fanfiction"And you know damn well For you, I would ruin myself A million little times." Taylor Swift-Illicit Affairs