Bölüm 6

4 3 0
                                    

Alex 22 yaşında bir erkek olsada yinede korkmuştu.

Devamında, Michael'la olan konuşmanın etkisi hâlâ etrafımı sararken, telefonu yavaşça masanın üstüne koydum. O sırada evin sessizliği içinde beklemeye başladım. Bir anlığına nefesimi tuttum, sanki etrafımda gözle görülmez bir gerginlik dolaşıyordu. Michael'ın uyarıları ve arkadaşlarımın tuhaf mesajları beynimde yankılanıyordu.

Ardından, sessizlik bir tıkırtıyla kesildi. İçimde bir ürperti hissettim ve nefesim yavaşça kesildi. Evin her odası sessizliğe bürünmüştü ama keskin bir şekilde duyabiliyordum. Her tıkırtı, her hafif esinti içimi tedirginlikle dolduruyordu.

Bir an duraksadım ve odanın kapısına doğru adım attım. Gözlerimi sıkıca kapattım ve bir anlığına nefesimi tuttum. Sonra kapının önündeki sessizliği dinlemeye başladım. Kalbim hızla çarpıyordu, kulaklarımda kan sesleri yükseliyordu.

Ve o an, odanın diğer tarafından gelen bir tıkırtıyı duydum. Gözlerimi hızla açtım ve beynimdeki düşünceler birbirine karıştı. İçimdeki endişe arttı ve bir anlığına donup kaldım. Sanki bir gölge odanın içinde hareket ediyordu ama ne olduğunu tam olarak göremiyordum.

Adım adım, tedirgin bir şekilde kapıya yaklaştım. Tüm vücudum gerilmişti, içimdeki korku giderek büyüyordu. Kapıya doğru uzandım ve yavaşça kapı kolunu aşağıya doğru bastırdım. Kapı sessizce açıldı ve içeriye adım attım.

Gözlerim hızla odayı taramaya başladı. Ancak hiçbir şey görünmüyordu. O an, belki de kendi içimde yarattığım korkuların ürünüydü. Nefesimi derin bir şekilde verdim ve içimdeki gerginliği bir nebze de olsa atmaya çalıştım.

Ama işte o an, birkaç adım ilerledikten sonra, hafif bir esintiyle beraber bir ses daha duydum. Sanki bir nefes alınıp veriliyordu, ama bunun geldiği yönü anlayamıyordum. Işığın yetersiz olduğu bir köşede bir şeyin hareket ettiğini seçmeye çalıştım ama gözlerim odaklanamıyordu.

Hızla yutkundum ve adımlarımı biraz daha hızlandırdım. O esnada, bir anlığına odanın diğer tarafından bir gölge belirdi. Kalbim göğsümde çırpınırken, gölge bir an için oradaymış gibi göründü, sonra tekrar kayboldu.

Hızla geri çekildim ve nefesimi tuttum. Etrafımda sadece sessizlik vardı. O an, içimdeki gerilim ve korku doruk noktasına ulaşmıştı. Herhangi bir şeyin peşinden gitmeye cesaret edemedim, sadece durup beklemeye başladım.

Tüm bu olaylar arasında, zihnimi esir alan düşüncelerle boğuşuyordum. Gölgenin ve tuhaf mesajların ardındaki gerçeği anlamaya çalışıyordum. Evde yaşanan bu ürkütücü olayların ardındaki sırrı çözmek için daha fazla adım atmam gerektiğini biliyordum, ama nereden başlayacağımı bilemiyordum.

Tüm bu olaylar arasında, zihnimi esir alan düşüncelerle boğuşuyordum. Gölgenin ve tuhaf mesajların ardındaki gerçeği anlamaya çalışıyordum. Evde yaşanan bu ürkütücü olayların ardındaki sırrı çözmek için daha fazla adım atmam gerektiğini biliyordum, ama nereden başlayacağımı bilemiyordum.

Sonraki gün, Michael'la buluşmaya karar verdim. Onunla yaşadığımız konuşmayı daha derinlemesine ele almalıydık. Birlikte galeriye gittik ve tabloyu inceledik. Onun da hissettikleri benimkinden farksızdı. O da benim gibi garip bir şekilde gölgenin varlığını hissediyordu.

Daha fazla araştırma yapmak için birlikte çalışmaya başladık. Eski gazete arşivlerini, galeri hakkında bilgi sahibi olan insanları ve hatta tablonun sanatçısının geçmişini incelemeye karar verdik. Arayışımız, bizi tablonun sadece bir sanat eseri olmadığını gösteren daha fazla tuhaf olaya götürdü.

Bir akşam, galeride tek başıma kaldığımda, bir şeylerin peşine düşmeye karar verdim. Gölgeyi yakalamaya, onun ardındaki sırrı çözmeye kararlıydım. Galeri koridorlarında dolaşırken, ansızın bir kapıyı hafifçe kapanan sesle fark ettim. Hızla yaklaştım ve kapıyı ittirdim, ama içerisi bomboştu.

Tam o sırada, galerinin lambaları aniden sönüverdi. Karanlık içinde donup kaldım, nefesimi tutarak etrafı dinlemeye başladım. Ayak sesleri uzaklardan yaklaşıyormuş gibi geldi. Kalbim hızla çarparken, biri veya bir şey galeri koridorlarından yaklaşıyordu.

Ansızın bir ışık huzmesi belirdi ve galerinin bir köşesinde, tabloyla yüzleşirken bir gölgeyi aydınlattı. Gergin bir anın ardından, gölgenin yanı sıra biri daha oradaydı. O an, bana hiç yabancı olmayan bir yüzle karşılaştım. Tablodaki gölgenin sanatçısıydı.

Karanlık içindeki bu buluşma, bir dizi olayın başlangıcını işaret ediyordu. Artık gerçeği öğrenmek, sırları açığa çıkarmak ve karanlığın peşine düşmek zorundaydık. Ancak neyle karşılaşacağımızı bilemiyorduk. Bu gerilim dolu hikayenin sonuçları, hem benim hem de Michael'ın hayatını sonsuza kadar değiştirecekti.

Karanlık galerinin içinde, gölge ve tablonun sanatçısıyla karşılaşmıştım. Donuk bakışlarını üzerime dikmişti. Gergin bir sessizlik içinde beklerken, kalbim hızlıca çarpıyordu. İçimde büyüyen endişe ve merakla yanıt arıyordum.

Aniden,Michael'ın bakışları benim üzerimdeydi ve kelimeler ağzından dökülmeye başladı. "Alex, aslında cenaze falan yoktu. Sadece o tabloda gariplik sezmiştim. O yüzden seni izlemiştim." dedi, sesi bir kararsızlıkla titriyordu. O an söyledikleriyle ne demek istediğini anlamakta zorluk çekiyordum.

Gözlerimi hızla genişlettim, şaşkınlıkla Michael'a baktım. "Ne demek istiyorsun? Sadece bir tabloda gariplik mi sezdin? Bu ne anlama geliyor?" diye sordum, sesimdeki tedirginlik açıkça duyuluyordu. Tüm bu yaşananların altında yatan gerçeği anlamak istiyordum.

Michael derin bir nefes aldı, yüzünde belirgin bir iç çatışma görünüyordu. "Alex, gördüğüm rüyalar ve tuhaf hisler beni tabloya çekti. Bir gün o tabloyu daha yakından incelediğimde, içinde gizlenen bir şeyler olduğunu hissettim. Ancak cenaze hikayesi sadece bir kandırmacaydı. Seni izlememin nedeni, senin de aynı şeyi hissediyor olman ve bu gizemi çözmek istemen." dedi, sözleri yavaşça yavaşça dökülüyordu.

Kelimeleri anlamak zor olmuştu, beynimde bir sürü soru işareti dolaşıyordu. "Peki ama bu tablo ne anlama geliyor? Gölge nedir? Sanatçının kim olduğunu biliyor musun?" diye sordum, gözlerim genişlemişti. Herhangi bir ipucu ya da cevap beni tatmin edebilirdi.

Michael'ın ifadesi ciddileşti ve yavaşça başını salladı. "Hala pek çok şeyi anlamaya çalışıyorum. Bu tablonun içinde bir şeyler var, ama ne olduğunu çözmek zorundayız. Ancak şunu bilmeliyiz ki, araştırmalarımız bizi daha karmaşık bir dünyanın içine sürükleyecek. Ve bu dünya, korkunç dilemmaları, eski sırları ve geçmişin hayaletlerini barındırıyor olabilir." dedi, sesi derin bir kararlılıkla yükseldi.

İşte o an, her şeyin daha da karışacağını ve gerçeği ortaya çıkarmak için daha fazla mücadele etmemiz gerektiğini anlamıştım. Michael'la birlikte, bu gizemin içine dalmak ve karanlıkla yüzleşmek zorundaydık. Sırların ve gerilimin içinde, yaşananların ardındaki anlamı keşfetmek için bir yolculuğa çıkmıştık.

THE ShadowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin