"Alina! Alina aç gözünü !"
Yüzüme damlayan ufak su taneleri huzurlu uykumu bölüyordu. Sahi nerdeydim ben ? Yağmur mu yağıyordu ?
"Ne oldu da bu hale geldi bu kız !?"
"Konumuz şu an bu değil Ester ! Çabuk olun da kanamayı durduralım!"
"Bize anlatmak istediğin bir şey var mı patron !?"
O sıra yüzümde sıcak bir nefes hissettim. Bir el nazikçe saçlarımı yüzümden çekiyordu. Bir anda tenime değen bir su damlasıyla daha ürperdim. Neler oluyordu ?
"Çabuk Patrick'i çağırın! Ona bir şey olursa bunun acısını sizden çıkartırım!"
"Buna sebep olan sensin ve acısını bizden mi çıkartıyorsun !?"
Ester'in sesini daha önce hiç bu kadar sinirli duymamıştım. Şu an benim için kendi patronuna kafa tutuyordu. Peki ama bu öfkenin sebebi neydi ?
"Bu kızın gözü kara olduğunu biliyordum ama kendini öldürebilecek kadar manyak olduğunu nerden bilebilirdim !?"
"Onu ona aşık olmadan önce düşünecektin! Ayrıca bu kızın doğumunu ölüm olarak görüyorlar. Sence de bunu yapması çok normal değil mi !?"
"YETER !!"
Bir anda odayı dolduran bu ses karşısında diğer sesler kesildi ve ben tekrardan karanlığa gömüldüm.
🌕⏳
Gözlerimi açtığımda loş ışığa alışmam biraz zamanımı almıştı. Kendime geldiğimde yerimde doğrulmaya çalıştım. b
Boynumun sol tarafında inanılmaz bir ağrı hissettiğimde ise yüzümü buruşturdum."İyi misin?"
Yattığım yerin sağ tarafına baktığımda yatağımın baş ucunda oturan kızılı gördüm. Göz altları mor ve gözleri kıp kırmızıydı. Öyle ki kırmızı göz bebekleri gözünde hapsolmuş gibiydi. Saçı başı dağılmış , bitkin bir haldeydi. Yanağının kenarındaki ıslaklıklar ise ağladığını gösteriyordu.
Benim için mi ağlamıştı ?
Bana doğru yaklaşmaya çalıştığında yatakta hafifçe geri çekildim. Ama bu boynumdaki ağrının artmasına sebep olmuştu.
"Özür dilerim."
Tekrardan ona baktığımda gözlerinin dolduğunu gördüm. Her an ağlayacak gibi duruyordu. Bana doğru bir hamle daha yaptığında yatakta biraz daha kenara kaydım ve bunun üzerine o tekrardan geri çekildi ama bu sefer gerçekten ağlıyordu.
"Özür dilerim. Çok özür dilerim Alina. Senden böyle bir şey istememeliydim. Sana zaman vermeliydim. Gitmek istediğinde sana engel olmamalıydım. Çok özür dilerim. Gerçekten özür dilerim."
Şu an bir erkek benim için ağlıyordu. Bütün diyarın en ölümcül suikastçisi benim için ağlıyordu. Başkalarının yanında bir liderdi ama benim yanımda tamamen kızıl oluyordu.
Elleriyle gözlerini kapattığında içimin biraz burkulduğunu hissettim. Ya bu adam gerçekten beni seviyordu ya da çok iyi rol yapıyordu. Seni çok seviyor dedi içimden bir ses. Kimsenin sevmediği kadar çok seviyor.
Ellerini gözlerinden çektiğinde konuşmaya devam etti." Bu akşam seni aldığımız hana geri götürecekler. Beni bir daha görmeyeceksin. Hayatına istediğin gibi devam edeceksin."
Derin bir nefes aldı. Bunları söylemek belli ki onu çok zorluyordu. Az önce bana seni bırakamam diyen adam şimdi beni bir daha görmeyeceksin diyordu. Aynı şeyi kendime bir daha yapmamdan korktuğu için geri adım atıyordu. Benim için benden vazgeçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL VE KAN
General FictionYıllar önce tarihin tozlu sayfalarına karışmış bir tarikat yeniden doğuyor ama amaçları hala aynı mı ? Alina kendi krallığında hüküm süren bir prensesti. Resmi bir varis olmasına ve evlenmesine çok az bir zaman gerçekleşen bir cinayet bütün dengele...