Osudová noc

478 10 0
                                    

   ,,Mě už se nic nechce klucii." zasměju se zoufale. ,,Divíš se, když z tebe Dominik vyšukal duši?" zasměje se Jakub. ,,Hele joo.. prosííím, že nebude vadit, když budu dneska jen chillovat?" kouknu na něj a uchechtnu se. ,,Po tom včerejšku... dobře, ale výjimečně." zdůrazní "výjimečně" a usměje se. ,,Děkujuuuu, jsi zlato." usměju se spokojeně. ,,A já jsem jako co?" zabručí Dominik. ,,Štěňátko." uculím se. ,,Tsss" dál dělá, že je naštvaný. Naznačím mu ať jde ke mně. On teda přijde, já ho za ruce stáhnu na gauč za mnou a uvelebím se u něj. Nohy mám přes ty jeho, záda opřené napůl na jedné straně jeho hrudi a ruky a hlavu mám opřenou o jeho druhou část hrudi. Chci mazlení, něhu po tom, jak tvrdý jsme ten sex měli. On se jen zasměje, přitáhne si mě k sobě o to víc, pohladí mne po vlasech a vezme ovladač k playstationu, kde zapne nějakou hru.

*O měsíc později*

   Probudím se u sebe v pokoji, promnu si oči a chvíli koukám do stropu, abych se probrala. V poslední době to s Dominikem je jen lepší a lepší a o to víc, mě to začíná ničit. Furt tomu říká, že jsme jen kamarádi, ale takové chemie, která je mezi námi.. cítí to každý, i sám Jakub mi řekl, že nechápe, proč ještě Dominik není připravený.. ničí mě, že nejsme něco víc.. jo, věděla jsem, že to nějakou dobu potrvá, vím, že jsem mu říkala, že počkám tak dlouho, jak bude potřebovat.. ale psychicky mě to už vyčerpává. I bez sexu jsem vydržela, odolala několika jeho pokusům, jinak bych v tom plavala víc než nyní. Všechno je to těžké. Jediná pozitivní věc za celý tenhle měsíc, že jsem dokončila celý custom merch a lidi po tom tak šíleli, že se to vyprodalo do 20 minut. Po chvilce se vykopu z postele, udělám si snídani, ovesnou kaši s banánem, borůvkami, chia semínky a mým oblíbeným latté. Tentokrát jsem si neudělala klasické latté, ale matcha latté. Pouštím si jeho písničky. Jo, je to možná sebedestruktivní, ale dneska ho nemám vidět, bo prý jede někam pryč a já ho chci mít nějakým způsobem nablízku. Jím, přemýšlím a poslouchám. Mám náladu někam zajít večer, klub, bar, něco takového. Opít se. Vypnout hlavu. "Luci? Nechceš večer jít zapařit někam? Chci se opít a vypnout." napíšu Lucce. Po chvíli mi cinkne zpráva s její odpovědí. "No jasně! Tak v 19h před tvým barákem? Můžeme jít do toho klubu, jak nově otevřeli." já jí souhlasně odpovím a dojím snídani.

   Začínám se připravovat, za 2 hodiny by tu měla být. Nanesu si makeup s korektorem, zapudruju to, použiju kontury, bronzer, tvářenku a highlighter, udělám si výrazné linky do egyptského stylu, dám si řasenku, červenou konturkou obtáhnu své rty, které vyplním sytě rudou rtěnkou. Makeup zafixuju fixačním sprejem. Obléknu se do černých mini šatů od Dolce&Gabbana s ramínky na kterých je název značky, krásně obepínají postavu a zvýrazňují křivky. Následně si vezmu podpatky od stejné značky, které jsou černé, podpatek je vysoký skoro 15cm, zakrývají prsty a mají pásek nad kotníkem, na kterým je stříbrné "DG". Do červeno-zlaté kabelky též od Dolce&Gabbana dám mobil, peněženku, klíče, cigarety, ve kterých mám i jedno brko včetně zapalovače, rtěnku, malé zrcátko a malý parfém. Jdu si upravit vlasy, které navlním a zafixuju lakem na vlasy. Navoním se parfémem od Versace, přehodím přes sebe kabelku a vyjdu před barák. Vidím v dáli už Lucku, která s úsměvem jde ke mně. ,,Ahooj, no wow, tobě to sekne. Chtělo by to udělat fotku, ať se Dominik zapřemýšlí trochu víc." usměje se. ,,Ahojky," usměju se, obejmu jí a následně se odtáhnu. ,,Děkuju, tobě samozřejmě taky. Nad fotkou jsem taky přemýšlela." uchechtnu se a v ten moment se hned Lucka ujme mého mobilu, který mi vytáhla z kabelky. ,,Nějakou hot pózu, šup šup." Já dělám jako bych se rozešla kolem ní, jednu ruku mám, jako bych si s ní chtěla prohrábnout vlasy a druhou podél svého těla s kabelkou. ,,Girlll, tak tahle!!" raduje se. ,,Okamžitě zveřejni, nebo to udělám za tebe." dodá se smíchem. Já se zasměju s ní, dám ji na instagram stories, kde jí ztmavím jedním filtrem, dám k ní jednu písničku a napíšu k ní pár emoji "🍸🔥🤭". Zveřejním ji a mobil schovám zpět do kabelky.

LapenaKde žijí příběhy. Začni objevovat