Omámená

469 8 0
                                    

  Je už o týden později, pár návrhů na nový jejich merch mám hotový i schválený a tenhle týden to musím dokončit, maximálně ten další. Budu mít, co dělat, chtějí strašně moc kusů. Ale ani nevím, čím začít, jak toho je od každého hromada. Tohle bude fakt náročný.. z myšlenek mě vytrhnou něčí ruce kolem mého krku. ,,Kotě, dej si pauzu, takhle se nám zhroutíš, ještě než něco začneš dělat." zašeptá mi do ucha Dominik. ,,Ale já si tu pauzu ani nemůžu dovolit, je toho strašně moc, to nestihnu do příštího týdne, fakt stra-" skočí mi do mého stresování Dominik. ,,Kotě, klid klid.. tak to bude déle, svět se nezboří, ano? Hlavně všechno v klidu." snaží se mě uklidnit. ,,To nejde, mám nějaký termín do kterého to musím mít hotové, nemůže to být později, Jakub mě za to sežere." dále se nervuju. ,,A dost, pojď sem." vytáhne mě ze židle a přitáhne si mě do objetí. ,,Dýchej a v klidu. Nesežere, není zas takovej." uklidňuje mě. ,,Vy dva, mazejte ma-" Jakubovi do řeči skočí Dominik. ,,Teď ne, kámo, teď ne." pohladí mě po vlasech. Je mi v tom jeho objetí tak dobře.. já vím, že to není asi úplně dobrý, ale své city neovlivním. Nechci to ale dávat nějak moc najevo, nebo na to jít rychle. Hezky pomalu. 

  Během šití první mikiny mi začne vyzvánět mobil. Lucka. Moje nejlepší kamarádka, se kterou jsem se neviděla i neslyšela pěkně dlouho. Vstanu od stolu, jdu trochu dál od kluků a hovor zvednu. "No ahoj, ty moje hvězdo, tak jak jee?" ozve se s mobilu. "Ahooj, skvěle, stalo se toho celkem dost, ale to si spíš povíme osobně. Co ty?" odpovím ji. "Joo taky, na té stáži to bylo super. Nechceš zajít na kafe? Jsem teď v Pardubkách, kousek od tebe, v té naší oblíbené kavárně." navrhne. ,,Vydrž, zjistím, jestli jim to nebude vadit." odpovím ji a jdu za Jakubem. ,,Volala mi teď nejlepší kamarádka, vrátila se z Ameriky po roce, co tam byla na stáži, neslyšely jsme se skoro vůbec.. vadilo by, kdybych teď na dvě hodinky zmizela na kafe?" zeptám se ho. ,,Ježiš, v pohodě úplně, utíkej." uchechtne se. ,,Děkujuuu." usměju se a přiložím si mobil k uchu. "Tak joo, běžím, tak mi dej tak 20 minut joo?" odpovím souhlasně Lucce. "A kde jsii?" zasměje se. "Pak ti to povím, papa zatím." rozloučím se s ní a hovor zavěsím.

  Sedíme s Luckou v kavárně a ona mi vypráví, co všechno se v Americe dělo. Měla to tam celkem zábavné, i přesto, že tam jela na stáž.. mezitím, co já jsem seděla doma na prdeli a jen makala. ,,No a co ty? Povídej." pobídne mě s úsměvem. Povyprávím ji o té moji nabídce s klukama, a o dalších různých věcech, než zase sklouznu k Dominikovi. ,,Nesežer mě, ale s jedním jsem strávila noc, chvíli po tom, co jsme se poznali. Původně to vůbec nemělo být nijak, jen pokec a víno.. pak se to pokazilo a měl jít hned domů.. no a nakonec byl u mě až do rána." nervózně se uchechtnu. ,,Cože? Tys ho nechala u sebe přespat? TY?" nechápavě se na mě se smíchem kouká. ,,Ale ono fakt nešlo neodmítnout, kdybys ho jen viděla.. je nádhernej, děsně hot, vtipnej, hodnej, má hnědé oči, což je fakt moje slabost, a chová se ke mně krásně..." zasním se. ,,Někdo se nám tady konečně zamilovaaaaal." uchechtne se Lucka. ,,Ne, to ne. A i kdyby, mám smůlu, když je teoreticky můj nadřízený. Nedělalo by to dobrotu." usrknu si z kávy. ,,Hele.. nadřízený nebo ne, máš ho ráda?" koukne na mne. ,,To je možná slabé slovo.." pousměju se. ,,Tak neřeš, že je nad tebou. Jdi do toho," usměje se na mě. ,,Jenom teda hlavně pomalu, jo?" uchechtne se. ,,Tak jo, děkuju." usměju se na ní. ,,A teď mi toho tvého krasavce ukaž." zasměje se. Najedu na jeho instagram a ukážu ji jednu z fotek. ,,Tyjo, tak to bych nečekala, že bude tvůj typ. Pokérovanej po celém těle," udiveně se na mě koukne. ,,A ještě dost známej? Tyjo, holka, ty máš štěstí." uchechtne se. ,,Já vím, já vím, dřív mě moc kérek na něčím těle nepřitahovalo, ale u něj.. já nevím.. něco na něm je." uchechtnu se. ,,A to, že je známej fakt neřeším, to je to poslední, co mě zajímá." dodám s uchechtnutím. 

  Vracím se pomalu zpátky ke studiu, přemýšlím nad rozhovorem s Luckou o Dominikovi. Asi má pravdu. Ale do postele už znovu s ním nevlezu, ne dokud si nebudeme hodně blízcí. I když to bude fakt těžký, na tu noc se nedá zapomenout. Nejlepší sex v mém životě. O něco se pokusí a já nevím, jestli to ustojím. Odemknu dveře do studia a zavřu je za sebou. Jako první vidím Dominikův pohled na mě s úsměvem. ,,Teď žádná práce, hezky pohodička a alkohol." zasměje se Jakub a začne nalévat do panáků Havanu. ,,Jakubeee, ne tak moc, mě to sejme." uchechtnu se. ,,Ale prosímtě, toho jednoho přežiješ, pak si dávej třeba na dvakrát." zasměje se. ,,Faajn." uchechtnu se a hledám nějaké místo kam si sednout. ,,Pojď hezky na mě." uculí se na mě Dominik a poklepe rukou na svůj klín. ,,Ne, já si sednu vedle tebe." rozpačitě se uchechtnu a sednu si vedle něj. ,,Ale noták, kotě." koukne na mě smutně. ,,No ne." uchechtnu se. I když bych ráda. Jakub nám všem podá panáky, ťukneme si, kluci to do sebe kopnou jak nic, ale jelikož já nepanákuju, tak jsem ho do sebe jakž takž celého kopla. Hned vstanu z gauče, abych došla pro plechovku pepsi, co mají v ledničce, ať to můžu zapít. Dost to kope. Otevřu ji a hned se napiju. ,,Fuj." uchechtnu se, vrátím se k gauči a sednu si vedle Dominika. ,,Na to si zvykneš." zasměje se Pepa. ,,To dost pochybuju." uchechtnu se. Dominik naleje další. Jakub mezitím balí brko. Kopneme to všichni do sebe, já hned zase sáhnu po plechovce, abych to mohla zapít. Jakub odpálil brko, párkrát si potáhnul a podává to Radkovi, a postupně to koluje až k Dominikovi. ,,Dáš si?" koukne na mě. Já na to nervózně koukám. ,,Nikdy jsem nehulila, tak nevím, jestli chci začínat." uchechtnu se. ,,Na, jen ochutnej." uchechtne se a brko mi vrazí do ruky. Chvíli na to zaseknutě koukám, ale nakonec si z něj potáhnu. Ono je to celkem dobré. Dám si ještě další tři potahy a vrátím to Jakubovi. 

  Dala jsem si ještě pár potahů z druhého brka a dalších několik panáků. Už jsem celkem dost mimo. ,,Já už teď vím, že nedojdu domů." zasměju se a zapálím si cigaretu. ,,Tak můžeš jít ke mně, to je tak pět minut chůze." uchechtne se Dominik. ,,Ehhh, to nejdeee." zasměju se. ,,A proč by ne?" uchechtne se. ,,Nooo by to skončilo špa-teda, já i musím k sobě domů, já, já tam potřebuju něco." nervózně se zasměju. Co meleš sakra.. Dominik se jen ušklebí. Já kouřím dále cigaretu a přemýšlím. Ale znova bych ho líbala.. svlékala jeho oblečení. Rukami sahala na každou část jeho těla. Rty si hrála s jeho přirozením, dokud nebude spokojen... ,,Já už musím domů." vstanu z gauče, típnu cigaretu a rozejdu se nějakým způsobem ke dveřím, než mě Dominik zastaví. ,,Co tak najednou?" koukne na mě. ,,Nemůžu, už jsem dost mimo a myslím akorát na tvoje dokonalé tělo a kozelné rty." cože jsi to teď řekla???? ,,Promiň, ježiši promiň, já nevím proč ti to tady říkám.. čas jít domů, prostě." celé mé tváře jsou červené. Dominik se jen zasměje. ,,Kotě, jen zůstaň.. a pak třeba dostaneš to, na co myslíš." ušklíbne se. ,,To, to právě nejde, proto musím domů, aby se nic ne-" než to dopovím, jeho rty jsou na těch mých. Ne, to teď nesmí dělat. Polibek mu vrátím. Odtáhne se. ,,Pořád chceš jít domů?" s úšklebkem na mě koukne. ,,Eeehh," uchechtnu se a sklopím pohled. ,,Ne." dodám. Achjo. Odoláš mu někdy? 

  Mám v sobě tolik alkoholu a tolik trávy, že už pomalu ani nevím, kde je svět. Ležím na gauči, koukám do stropu a potahuju z brka. ,,Jsem tady s vámi sice jen týden, ale mám vás ráda, hoši." usměju se. ,,Joooj, my tebe taky." uchechtne se Radek. ,,Dávej semm, jsi mi vyhulila skoro celé brko." zasměje se Jakub. ,,Nedááám, je to dobrý." zasměju se. Asi budu hulit. Je to fakt dobrý a hrozně uklidňující. Akorát jsem teď s tou kombinací omámená. Myslím na věci, na které bych neměla. Touha to Dominikovi všechno sdělit je vysoká. A ještě větší se po něm vrhnout. Ale chci být silná, odolat a ukázat mu, že nade mnou nemá moc. 


LapenaKde žijí příběhy. Začni objevovat