"Şinanay da yavrum șina şinanay"
"Şinanay da şinanay hoppa şinanay"Müziğin sesini kısarak canım babamın hediyesi Volvo'm ile sürmeye devam ettim. Bugün çok mutluyum neden mi?
Çünkü bugün en iyi arkadaşlarımla tatile gidiyoruz. Tam derin düşüncelere dalmıştım ki Liva'nın şarkıyı son ses açmasıyla tüm düşüncelerim yarım kaldı;"Aldırma gönül aldırma"
"Gönül aldırma"
"Dışarıda deli dalgalar"
"Gelip duvarları yalar"Aslında bu tatile çıkışımızın asıl amacı olan kişi. Tam tamına 3 gün önce Liva'nın Kaan'la olan ilişkisi bitti.Tam 6 yıllık bı ilişkiden bahsediyoruz.Bizde Eceyle küçük bir tatil ayarladık sadece Livaya biraz moral olması için.
Ama yaklaşık iki saattir yoldayız ve kulaklarım patlamak üzere. Bu nedlr ya?"Yaa Can bal arım benim"
Evet bu da Ece; grubun zeki, kurnaz ama aşkta tam bir aptal olan kişisi. Can'la 3 yıllık ilişkileri var ama asla biribirinden ayrılmıyorlar.
Aynı yapışık ikiz gibiler.Ama ne diyebilirim, çok tatlılar.Ve en sonda ben yani Sevde. Ben kendim için aşkta kaybettim diyemem ama kazandığımda söylenemez. Şu ana kadar 3 tane ilişkim oldu hepsi tam bir aptallıktı. Ama aşka inanmıyorum da diyemem belki bir gün karşıma çıkar.
Livanın çığlık atarak bağırmasıyla Alaçatı tabelasını gördüğümüzü anladım.
Yıllar önce ailemle alaçatı'ya gelmiştim. Şimdi tekrar burdayım. Dün gece internetten 5 gece için otel kiraladık.
"Liva yol için navigasyonu açsana döneceğimiz yeri kaçırmayalım sakın"
Liva hemen işe koyuldu. O sırada bende radyoyu kurcalamaya başladım.
"İleriden sağdan dön orada ki kavşaktan düz devam edeceğiz"
Livanın dediği gibi sağa dönüp devam ettim. Tam o sırada radyoda çok sevdiğim ama uzun zamandır dinlemediğim bir şarkı çalmaya başladı;
"Sevişse ellerimiz"
"Kurtarır bizi anlamsız o korkulardan"
"Geçiyo’ zaman inan"
"Durmuyor"
"Arzular da yanıyor o zaman"Şarkıyı son ses açmamla Liva ve Ece'nin de benimle birlikte çıldırmaya başladı.
"Sen de"
"Kendi yağında kavrul"
"Kendi yolunda kaybol"
"Benim alınacak intikamım inan ki yok"Şarkının devam etmesiyle birlikte Livanın kafasını camdan çıkarıp bağırarak söylemesi bir oldu.
"Al aramızdan bu dağları çıkamaz yorgun dizlerim"
"Tükendim tükendim"
"Hem ilacım hem zehrimsin"Şarkının patlamasıyla an itibari ile ben sanki klipteymişim gibi araba sürmem, Liva'nın deliler gibi dansı, Ece'nin şarkıyı Can'a söylemek için görüntülü konusma yapması herkesin harbi harbi gariplestiğinin kanıtıdır.
🌊
Selammm böyle bölüm sonları girmeyi düşünüyorum. Bu bölüm biraz kısa oldu ama biraz karakterleri tanıyalım dedim.
Bölüm şarkılarını arkadan açarak okursanız daha güzel olur.
Şimdilik hoşçakalınn❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Esintisi
RomantizmOnu düşünürken sessizce mırıldandım; "Bir volkan kopuyor yine bedenimde" "Anlamsız sızılar içimde" "Saklarım sevdamı gücüm yetmese bile" Yaşamaya, nefes almaya bir deniz kenarında başladım. Kim bilir belkide bir deniz esintisiyle son bulur.