SelenaCina este, de fapt, un întreg.
O masă lungă şi strălucitoare are câte şase locuri pe fiecare parte. La fiecare se află tacâmuri, cu două candelabre înalte şi un aranjament floral în centru. Această cameră are, de asemenea, un şemineu şi un candelabru imens şi strălucitor.Se pare că suntem ultimii care ajungem acolo. Dominic, fără nicio surpriză, se aşază capul mesei. La capătul opus se află Romeo, care ridică privirea spre mine când intrăm, dar devine rapid distras de Mia.
Mă întreb care e ordinea lucrurilor aici. Această familie pare unită şi cumva toţi membrii Castellano, dar presupun că Romeo nu este, pentru că nu seamană nici cu Dominic şi nici cu Sal, cu trăsături oarecum comune.
Un bărbat pe care nu-l cunosc stă la primul scaun, lângă Mia. Lângă ea, sunt trei locuri goale. Sal se îndreaptă spre locurile din partea goală, cea mai apropiată de Romeo, dar Dominic vorbeşte.
Indicând cele două locuri din stânga lui, Sal spune:
- Cine mai vine?
- Părinţii Selenei.
Apoi, Dominic îmi explică, de parcă ne-am cunoaşte de o viaţă:
- De regulă, nu e atâta lume. Dar, în anumite zile, variază.
Sal trage scaunul şi se aşază în stânga mea, aşa că, în esenţă, sunt prinsă între ei. Distracţie.
Fata brunetă, pe care o văd ca pe organizatoarea acestor cine, aproape festive, ajunge la paharul lui Dominic şi observ că atunci când el ridică privirea spre ea şi zâmbeşte, ea începe să strălucească, zâmbind mai mult decât îmi pot imagina.
Vizavi de mine, Mia aproape că pufneşte şi se ridică.
- Baie, spune ea la scurt timp, înainte de a ieşi.
Mă uit oarecum întrebătoare înspre Sal, dar el nu cred că mi-a observat deruta.
Nepăsător, Dominic se adresează celor rămaşi:
- Sia şi Romeo, ea este Selena, logodnica lui Salvatore.
- Bună, Selena, spune Sia, oferind un zâmbet rece.
- Iar ea este Sia, este administratorul casei de aici. La bucătărie, o vei cunoaşte pe Angelina, dar odată ce vine mâncarea, sunt sigur că o vei întâlni şi tu.
Dominic ia o înghiţitură din apă, cu ochii pe mine:
- Arăţi foarte drăguţ în rochia Miei. Cred că ar trebui s-o păstrezi.
Îmi simt obrajii fierbinţi:
- Oh, nu. Nu e cazul.
- Pe Mia nu o deranjează. Nu-i aşa, Mia? întreabă Dominic, şi atunci am văzut că ea se întorsese.
Nici măcar nu observasem. Trebuia să-mi întorc privirea de la Dominic, pentru că nu se oprea din privit la mine şi mi-e teamă că o să-mi ardă faţa. În plus, uitasem de oamenii din jurul meu. Mă uit la designul complicat din dantelă din centrul mesei.
Cu o suflare a vocii, Sal spune:
- Nu e nevoie. Selena va merge cu mine să-şi cumpere rochii.
Dominic doar zâmbeşte, iar pe Sal îl simt încordat. Şi înţeleg şi de ce. Dominic emană o prezenţă şi dacă aş fi bărbat, nu mi-aş dori să fiu în preajma lui. Nici măcar nu e aici de câteva ore şi deja toţi se simt inferiori lui. Sia se întoarce cu o sticlă mare de vin. Ea începe să toarne în paharul lui Dominic, apoi pentru mine şi Sal.
CITEȘTI
Man or a Monster
Romance"Toți au încercat să mă avertizeze. Ei au jurat că este periculos și că posedă mai multă putere decât ar trebui un om. Au spus ca e viclean, că ma va ruina și nici nu aș ști că o face. Cred că greșeala mea a fost că nu i-am crezut.'' În acest "bas...