Anunț publicare MEN OR MONSTERS

87 2 2
                                    

Chef de puțin (mult 🤭) condiment în acest sezon de sărbători❓

Dominic este cu siguranță pe lista obraznică a Moșului, dar iubim un geniu controlator care ar face orice pentru iubita lui, nu-i așa?

Eroina lui sigur da, așa că, indiferent ce crede Moșul, cu siguranță, va primi mai mult decât cărbune de Crăciun 🏹❤️‍🔥

"Inima unei fiare stă mereu cu o frumusețe.
A fost o poveste veche ca timpul care nu s-a terminat niciodată și, în schimb, a creat noi și noi începuturi, de fiecare dată.
Ea a fost legenda lui devenită realitate.
O iubire atemporală.
Frumoasa și Bestia sunt veșnice."

Pentru asasinul plătit Romeo Vitali, intruziunea în renumita familie Castellano schimbă totul pentru fiica nelegitimă a monstruosului Matteo Castellano, care nu a trăit tocmai viața unei descendențe de gangster.

Mia se trezește blocată într-o familie care nu a fost niciodată a ei și niște "lecții private" de la bărbatul indisponibil emoțional, de care nu și-a propus să se îndrăgostească vreodată.

Dragilor,

Deznodământul poveștilor Dominic - Selena, dar și Romeo - Mia e aici: ⬇️

https://play.google.com/store/books/details?id=ZJvqEAAAQBAJ

De asemenea, primele trei volume vin la un preț redus, pentru cei care nu ați cunoscut încă nebunia familiei Castellano❗️

Pentru cei care i-ați cunoscut deja, vă anunț că am modificat câteva fragmente din vol.2 (cap.20), respectiv momentul în care Mia află de relația de rudenie (frate-soră) dintre Romeo și Sia și care a fost mutat cronologic (poți descărca din nou vol.2, pentru a prinde modificările; fără costuri suplimentare).

Dacă ai timp și înclinație și plăcere să-mi lași recenzia ta, oricât de scurtă ar fi, aș aprecia foarte mult.

Be kind,

Ellen Kind

Man or a MonsterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum