Bi ricam olcak
Kent'i getirebilir misiniz artık, ben sokamıyorum da kitaba ☺️😔
---1. sezon finali---
Sebastian Szymanski'den
Ferdi - Sebastian
Sebastian
Nerede kaldın?
(07.12)Uyuya mı kaldın?
(07.30)Patron gelmeden gelsen iyi edersin
(07.44)
GörüldüYoldayım.
(08.05)Hızlı ol hızlı
Çok işimiz varNe işi? Etkinlik mi var yoksa?
Üstelik sen telefonunu
vermedin mi?Patron toplamadı bugün
Lazım olur dedi=> Ne işi? Etkinlik mi var yoksa?
Yanıt?Bilsem söylerdim Sebastian
Telefonu bırak
Ve koşarak gelO izlediğin filmdeki hızlı adam olamadığım için üzgünüm.
Hızlı adam değil
FlashHer ne boksa.
Nerdesin?
Yol ayrımında.
Ha tamam gelmişsin
Kapatıyorum benTamam.
Çevrimdışı olmasıyla uygulamayı kapatma gereği duymadan ekranı kapattım sadece. Üstümdeki kazağı kısa bir yoklayıp çiselemeye başlayan yağmur damlalarının üzerime bıraktığı nokta ıslaklıklara çevirdim bakışlarımı.
Son 1 haftadır geceleri dışında yanıp kavrulan hava, bugün büyük bir ayrılık yaşamışta değresyona girmişti. Gökyüzünde güneşin açtığı belli olmuyor, gri bulutlar yağmur yağacağının hükmünü veriyordu.
Çok iç karartıcıydı. Depresif bir enerji asılıydı. En mutlu gününe uyanacak insanları bile olmayan dertlerin sahibi yapacak kadar bunaltıcıydı. Sadece bir nefes almak bile vücuduna yorgunluk kazandırıyordu. Sanki biri emir vermişti havaya, seni içine çeken herkesin enerjisini düşür diye.
Dik tutmaktan bile aciz olduğum düşük omuzlarım, sert kırılıp yavaş yere konan sarsak yürüyüşüm, yolu izledikçe daha da eğilen başımın tek suçlusuydu bu hava. Yürürken bile uykumu getirdiği yetmiyormuş gibi sabah da bu basık gökyüzü görüntüsü yüzünden birkaç kere kalkıp geri yatmıştım.
Yerde bulduğum çakıl taşına tekme atıp en fazla nereye gideceğine bakmak için başımı kaldırdığımda taşın sekip üç adım ötemde yürüyen bedenin ayak bileğine çarpmıştı. Sert çarpmadığından dolayı hissetse de umursamamıştı bu kişi.
×××
"Neden bir doğum günü partisini kafe kapatıp kutlarlar ki?"
''Paran varsa neden kutlamayasın?''
''Kafede değil de evde parti vermek daha mantıklı.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayfalardaki Dargın Anılar Hasretle Tutuşmuş
FanfictionYaptıklarımız saçmalıktı, bunları inatla devam ettirmemiz de sadece kendimize zarar veriyordu. Sebastian Szymanski × Ryan Kent