---
Sebastian Szymanski'den
"Seba! Seba! Uyan artık!"
"Uyanmadı mı hâlâ?"
"Yok abi- Seba uyanmazsan abim yüzüne su dökecek!"
Başımda avazı çıktığı kadar bağıran Arda'ya inat kafamın altındaki yastığı alıp yüzüme bastırmıştım. Zaten sabahın köründe kalkıp patrondan izin almıştım, hazır işe gitmiyorken bıraksalar da biraz daha uyusam ne vardı?
"Seba, abim suyla geldi uyan!"
"Arda al o suyu-" Bir hışımla doğrulduğum yerden yüzüme yediğim suyla devrelerim şaşarken karşımda kahkahasını esirgemeyen Edin ve dibimde sırıtmamak için zor duran ama aynı zamanda kendisine de su sıçramış olan Arda arasında gözlerim gidip geliyordu.
"Koskoca adamsın, yaptığına bak. Bir de Arda'ya çocuk diyorsun."
"Yarım saattir çocuk seni uyandırmaya çalışıyor, sende uyansaydın?" Yastığımı alıp tam yüzüne hedef alarak atmıştım. Göğsüne çarpan yastıkla hedef alışlarımın pek başarılı olmadığını bir kez daha kanıtlamış olmuştum.
"Kalk hadi kahvaltı yapacağız. Sonra çıkarız evden."
"Hayır uyuyacağım ben." Uzanıp Edin'in ayak dibindeki yastığı alacağım sıra da ayağını yastığın altına atıp kaldırmış, savurarak yüzüme dün geceki gibi tam 12'den vurmuştu. Yeniden sızlayan burnumu tek elimle ovalarken sesimdeki sitemi eksik tutmadım. "Edin zaten güzel bir yüzüm yok, amacın daha da mı yamultmak?" Yastığı yerine koyup ikisine de arkamı dönerek yatmıştım tekrardan. İzin almıştım, biraz daha fazla yatsam ne zararı olacaktı?
"Yüzünün düzgün olduğunu kabullenene kadar yastık yersin. Üstelik yatmak yok, kalk." Çekilen yastık ile başım sertçe yere düşmüştü. Ben neden burada kalmıştım ki? Eve gidip öğlen buluşabilirdik. En azından şu anki gibi eziyet çekmezdim.
"Orosp-" Ağzımı kapatan elin sahibine baktığımda dudağını büzerek "Abime küfür etme ya." diye ettiği ricayla elinş ittirmiş, başımı sallamıştım. Abisine de hiç söz söyletmiyordu it.
×××
|İş Arkadaşı Ferdi Kadıoğlu'ndan bir mesaj var|
Sebastian
İşte yoksun?İzinliyim.
Bu saate kadar gelmemenden
anladım izinli olduğunu
Bir sorun mu var?Hayır.
Diğer katlardaki çalışanlar dedikoduna başladılar
Onları susturmak için
nedenini sormak istemiştim sadeceNe sikim konuşuyorlar
hakkımda?Haberlerini anlatıp anlatıp duruyorlar
Yine içeri gireceğinden bahsediyorlarBırak konuşsunlar.
Zar zor iş bulmuşken
Bir de onlar yüzünden sicilimi kirletmeye gerek yok.Sen nerdesin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayfalardaki Dargın Anılar Hasretle Tutuşmuş
FanficYaptıklarımız saçmalıktı, bunları inatla devam ettirmemiz de sadece kendimize zarar veriyordu. Sebastian Szymanski × Ryan Kent