KENT'E DE HAK VERİYORUM ŞİMDİ AŞIK OLMAYIP DA NAPICAK BUNA SLXNSLXNSL
Bişi dicem aklıma geldi de
Ben "yanlışlıkla" bu Arda'yı gönderiyom...
Acaba birine aşık edip göndermesem mi... Birine hani birine BİRİNE
ASLINDA GÖNDERMİCEKTİM AMA EDİN İLE TARTIŞTIRIRKEN GAZA GELDİM YEMİNLEN
Edit : Fenerin panodan yine 1131 yedim amk delirecem
Panomdaki "Ne kadar gol atarsak o kadar bölüm" Sözümün 1. Bölümü Oluyor Bu
---
Sebastian Szymanski'den (Kent povu yapasım var da çok erken gibi geldi -böyle diyip sonraki bölüm kesin Kent povu olur-)
Yanağıma değdirilen pamuğa sürülmüş olan koyu sıvı canımı yakarken acıyla buruşan yüzüm refleksen kendimi geri çekmişti. Arda, havada kalan eliyle ne olduğunu kavramaya çalışırken yere düşürdüğü kapıyı başka odaya taşıyıp gelen Edin onun kafasına sağlam bir tokat geçirerek kendine gelmesini sağlamıştı.
"Abi acıdı ya!"
"Bön bön neden izliyorsun? Sürmeye devam et."
Edin, Arda'nın koltuğa saçtığı pansuman malzemelerini toplamakla uğraşırken Arda elindeki pamuğa o koyu sıvıdan daha çok dökerek yüzüme canımın yanıp yanmadığını gram siklemeden yaraya basmıştı.
"Arda elinin ayarını sikeyim. Hayvan gibi yapma şunu." İki dakika düşüncelerimle baş başa kalamıyordum. Arda'nın konuşurken bağırmaktan geri kalmayışı beynimin etini sömürürken televizyonda gördüklerimi hâlâ sindirememiş, beni berbat ruh halime sokmak için kendine çekmek isteyen hatıralar ve daha yeni yeni kuruyan göz pınarlarım tekrar dolmak adına Arda'nın onlara müsaade etmesini usluca bekliyorlardı.
Arda elbette benim hakkım bana yetmez diyerek kendi sırasının süresini sonuna kadar kullanıp bir de üstüne gereksiz bir kaynak yapıyordu.
"Abi bana küfür ediyor ama!"
Edin, sabır çekercesine sesli bir nefes alıp vermiş, kucağında pansuman malzemeleriyle doğrulurken uyarıcı yan bakış atarak odadan çıkmıştı. "Yine bana kızdı... Hep senin yüzünden Seba!" İsyan ederken bedenimi -gereksiz davranışlarından sadece biriydi- ittirmesiyle ufaktan -pek de ufak değildi ama az daha güç uygulasa koltuktan düşeceğim gerçeğini göz ardı etmek istiyordum- sarsmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayfalardaki Dargın Anılar Hasretle Tutuşmuş
Fiksi PenggemarYaptıklarımız saçmalıktı, bunları inatla devam ettirmemiz de sadece kendimize zarar veriyordu. Sebastian Szymanski × Ryan Kent