Medya:Demir Soyder.
Okumaya başlamadan önce vote
atarsanız sevinirimm.*****************************
Hemen yırtılmış fotoğrafları gitarın üzerinde toparladım ve gitarla birlikte gitar çantasına koydum.
Gitarı omzuma astım.
İlaydanın ve abimin suratına bakmayarak evden çıkıp arabaya bindim.
Hemen peşimden abim de gelmiş sürücü koltuğuna binmişti."Neler oluyor defne? Neden ağladın sen? Bir sorun mu var?" diye sordu abim.
"Abi eve gidelim." dedim.
Daha fazla ısrar etmedi,etse de söylemeyeceğimi biliyordu.
20 dakika süren yolculukta ikimizden de çıt çıkmadı."Teşekkür ederim eve götürdüğün için." dedim ve yanağına öpücük kondurdum.Konuşmasına izin vermeden arabadan indim.Şimdilik bilmesine gerek yoktu.
Evin zilini çaldım ve kapı açılınca içeri girdim.Oturma odasına girip yemek yemeyip odama çıkıcağımı söyleyecektim ki yemek odasında olduklarını gördüm.
Beni bekliyorlardı.
Mecbur içeri giricektim.
İçeri girdiğimde tüm odaklar bana döndü."Beklettiğim için kusura bakmayın biraz işim vardı." diyip gitarımı kapının yanına bıraktım.
"Neredeydin kızım? O gitar ne?" diye sordu cihan bey.
Tam ağzımı açıp konuşucaktım ki uygar yine lafa atladı.
Bu uygarın ağzının ortasına bir gün bant yapıştırıcam ama ne zaman bilmiyorum.
"Bu 2 oldu.Ciddi söylüyorum 3.de bekleyemem kimseyi.Acıkıyorum ya." diyip dudağını büzdü.
Bu çocuğun hassas noktası yemekti sanırım.
Alaz uyarı amaçlı boğazını temizledi.
"Yanıma otursana." dedi poyraz.
Zaten boş sandalye yok.
Mecbur oturucam.
Sağımda poyraz,solumda demir vardı.
Demir beni incelemeye başladı.
Böyle olmaz koçum ultrasondan da geçir beni."Hayırdır" dermişcesine kafamı salladım.Kendine gelip hemen önüne döndü."Afiyet olsun." dedi cihan bey.
Cihan bey sözünü bitirmeden uygar yemek yemeye başlamıştı.
Bu çocuğun için de nasıl bir yaratık var."Kızım dünden beri bir şey yemiyorsun.Yoksa yemekleri mi beğenmedin.Ayşeye söyleyelim sevdiğin yemekten yapsın." dedi lale hanım ilgiyle.
Yine benden önce biri lafa atladı.
Gözümü kapatıp derin bir nefes aldım ve 10'a kadar saymaya başladım.
Sakinim."Anne diyette herhalde.Neyin diyetini yapıyorsa artık." dedi demir.
"Ben de aynı şeyi söylemiştim abi." dedi uygar.
"Diyette olması sizi ne ilgilendirir?" dedi poyraz.
Cihan beyden sonra bu adam da bana aşırı karizmatik geliyor.
"Tamam uzatmayın isteyen yer istemeyen yemez." dedi devrem.
"Neden susturuyorsun çocukları devrem,gayet haklı konuşuyorlar." dedi ali.
Sen eksik kal zaten angut,orangutan beyinli.
"Diyette değilim ayrıca olsam bile bunun sizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum.İstediğim kiloyu alırım,istediğim kiloyu da veririm.Bunu mu tartışıyorsunuz?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi??
ChickLit17 yıl bir yalanla büyüdüğünü öğrenen defne,gerçek ailesine alışabilicek miydi?