7

10.3K 468 85
                                    


Medya:Alaz Soyder.

Bölüme başlamadan önce
vote atarsanız sevinirimm.

*****************************

"Senin ne işin var burada?" diye sordum şaşkınca.

"Aslında çok sevgili abiciklerimi ziyarete gelmiştim evinize-" derken sözünü kestim.

"Neden geldin dedim?"

"Bir daha eski evine gelme ve abimden uzak dur.Bu gereksiz samimiyetiniz ve eve istediğin zaman gelmen benim sinirlerimi bozuyor."

Ne abimden uzak durmamı mı istiyordu?
Sarı çiyana bak sen! o saçlarını cımbızla yolup sana yedirmek vardı da dua et cımbızım hâlâ yemek odasında.
Şaka maka cımbızı almayı unuttum aq.

"Bana bak dobby senin o takma saçlarını keser şuradaki çöpe atarım duydun mu beni def ol git."

"Dobby mi?" diye sordu.

Ne yani tek takıldığı şey bu mu oldu?

"Evet var ya harry potter'da bir tane, aa sen harry potter izlemeden mi? bence izlemelisin bak çok güzel bir dizi sezon sezon böyle ama acayip sarıyo-" derken lafımı cırlamasıyla böldü.

"Ne saçmalıyorsun lan sen! dobby kim göster bana çabuk." omuzumu silkerek telefonumu cebimden çıkardım ve google'a dobby yazıp telefonu sarı çiyana tuttum.
Telefona sanki canavar görmüş gibi bakıyordu.Aslında şirin bir şey yani neye şaşırdı bu kadar.

Çığlık atmasıyla yerimde sıçradım.

"Ne bağırıyorsun be? bence senin aksine çok şirin baksana şunun tatlılığına." Gözlerini büyüttü ve saçlarına,yüzüne dokundu.

"Gerçekten o canavara mı benziyorum? İnanamıyorum hemen bakım yapmam lazım sadece 1 hafta erteledim ben randevumu 1 hafta da bu hale gelmiş olamam." diye söylenerek koşa koşa gitti.

Vay be derde bak biz de derdimiz var sanıyoruz.
Neden böyle yaptı ki o kadar da kötü değil bence çok şirin bir şey.Yani ilayda şirin değildi sarı çiyanın tekiydi ama olsun.
Lan keşke yılan fotoğrafı açsaydım neyse bir dahakine o da.

Ayağa kalkıp yürümeye başladım.

"Cadoloza bak sen beni abimden uzaklaştırmaya çalışıyor kimsin ya sen kimsin sarı çiyan!" derken bir bedene çarptım.

"Hay ebeni eşşekler kovalasın senin kafam yarıldı."

"İyi misiniz siz hem siz çarpıyorsunuz hem de siz saydırıyorsunuz,benim saydırmam gerekmiyor mu bu durumda? ayrıca göğüsüm rahat mı geldi hâlâ kafanızı kaldırmadınız?" diye sordu.

Kendime gelip hemen kafamı kaldırdım ve çarptığım kişiye baktım.Sarışın,beyaz tenli,tahmini 19-20 yaşlarında bir çocuktu.

"Ayrıca sarı çiyan falan ayıp oldu.Siz her tanımadığınız insana kimsin ya sen diyip de üzerine mi yürürsünüz?" dedi kaşlarını çatarak.

"Her sarı çiyan sen misin beyefendi ne alakası var?" diye sordum tek kaşımı kaldırarak.

"Bana doğru yürüdün ne yapmamı bekliyorsun? Bir de çirkeflik yapıyorsun." dedi şaşkınca ona baktım.

Abilerim mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin