Medya:Uygar soyder.
Bölüme başlamadan önce vote
atarsanız sevinirimm.***************************
"Seni çöpe atacağım poşete yazık,bir sigara yakacağım ateşe yazık."
Gecenin 3'ünde gelen enerjimle yatakta zıplayarak müzik dinliyordum.
Şarkının kapatılmasıyla bir anda duraksadım.Devrem müziği kapatmış pijama takımıyla saçları dağınık bir şekilde bana tip tip bakıyordu.
Bu haline dayanamayarak yüksek bir kahkaha attım."Ne gülüyorsun? Gecenin 3'ünde son ses müzik dinlenir mi neyin kafasındasın sen?"
Karşımda ki odamda devrem kalıyordu sanırım.
"Çok haklısın."
Kapının önünde durup bizi izleyen bartuya baktım.
Demek ki bartunun odasının yanında kalan da bu ırz düşmanıydı.
Ben niye bunlarla aynı kattayım?"Gecenin 3'ünde serdar ortaç mı dinlenir? aç oradan bir ibrahim tatlıses." dedi bartu.
"Ne?" devremle aynı anda aynı tepkiyi verirken bartu ibrahim tatlıses dom dom kurşunu şarkısı açmıştı.
Yatağa yanıma gelip şarkıyı söylemeye başladı.Bu ırz düşmanının içinden ne çıktı lan?
Beni kollarımdan tutup oynatmaya başladı.
"Gece gece ne oluyor burada kafayı mı yediniz siz? sabahları dinleyemiyor musunuz şunu!" diye bağırarak içeri girdi alaz.Ardından da diğer abi tayfası ve efe de gelmişti.Efe gülerek hemen bize katıldı.
Alaz bu halimize bakıp odadan çıktı."Kapatın şunu sizin yüzünüzden uyuyamıyorum işe gidicem ya ben sabah." dedi ali.
Alaz odaya elinde sopayla girdi ve bartuya doğru koştu.Bartuyla odada koşuşturmaya başladılar.Bartu ve alaz odadan çıkarken devrem hoparlörü alıp odadan çıktı.Diğer abi tayfası da odadan çıkarken bir uygar kalmıştı.
"Neyi bekliyorsun?" diye sordum yatağa otururken.Yatağa yanıma oturdu.
"Bak yine planlardan bahsedeceksen etme lütfen.Bari gecenin 3'ünde tartışmayalım sabah kahvaltıda devam ederiz olur m-"
"Özür dilerim." diyip başını eğdi.
"Tamam sabah dil-" bir anda duraksadım.
"Anlamadım?"
"Özür dilerim."
"Bir daha söyler misin?"
"Söyledim ya işte özür dilerim.Yani gereksiz yükseldim farkındaydım bilerek öyle davrandım."
Anladım dermişcesine kafamı salladım.
"Bir şey demicek misin?"
"Ne diyebilirim ki,önemli değil?"
"Ben özürümü diledim gerisi sana kalmış." diyip ayağa kalktı."İyi geceler defne." kapıya doğru yürüdü.
"İyi geceler uygar." arkasını dönüp tebessüm etti.
"Bir daha gece gece ne serdar ortaç ne de ibrahim tatlıses dinleme.Tarkan dinle." dedi ve göz kırpıp odadan çıktı.
Gerçekten bunların geceleri kafa yapıları nasıl çalışıyor anlayamıyorum.
Daha fazla durmayarak yatağa yattım.Yarın efeyle okula gidicektim.
*************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi??
ChickLit17 yıl bir yalanla büyüdüğünü öğrenen defne,gerçek ailesine alışabilicek miydi?