Medya:Devrem Soyder.Bölüme başlamadan önce
vote atarsanız sevirinimm.🍓
Yattığım yerde rahatsızca kıpırdandım.
Gözlerimi açmaya çalıştım ama açamadım.Gözlerimin üzerinde fazlasıyla ağırlık vardı.
Ne oluyor aq?"Bakın uyanıyor!" diye bağıran demirin sesiyle gözlerimi hafif kısarak açtım.
Gözümü açmamla kafasını gözlerimin içine doğru sokmuş bir adet bartuyla karşılaştım.
Kaşlarımı çattım."İyi misin? nasıl oldun? bir yerin ağrıyorsa hemen poyrazı çağıralım-" diye devam edicekken bir el bartunun kafasını itti.
Bu sefer bakış açıma demir girdi.
Kaşlarını çatmış beni inceliyordu.Noluyor şu an?
"Lan sen abinin kafasına ne yapıyorsun? çekil şuradan çekil." diye sesini yükseltti uygar ve demirin kafasına vurup geri ittirdi.
Etrafıma baktığımda poyraz,lale hanım,efe ve cihan bey hariç herkes buradaydı.Ayak ucumda devrem,sağımda ve solumda da bana çatık kaşlarla bakan biyolojik abi tayfası vardı.Daha fazla bu manzaraya dayanamayarak yatakta doğruldum,doğrulmamla yatağa yapışmam bir oldu.
"Ne yapıyorsun kızım sen? nereye kalkmaya çalışıyorsun? delirdin mi? bir yerine bir şey oldu mu? Allahım çıldırıcam." demirin ard arda söylediği şeylerle şoka girmiştim."Poyraz abi koş koş!" diye bağırdı.
Yok ebesinin nalı.
"Deli misin nesin? iyiyim ben bir şeyim yok.Ölmedim hâlâ yaşıyorum." dememle poyrazın koşarak odaya girdiğini gördüm.
"Ne oldu? defne bir yerin mi ağrıyor? ben kontrol yapmıştım ama gözden kaçırdığım bir şey mi oldu? iyi de bu imkansız." dedi ve yanıma geldi.
"Ya kız yeni gözünü açtı bir durun da kendine gelsin.Ayrıca bir şeyi yok demir abarttı." dedi alaz.
İlk defa doğru bir şey söyledin bravo geri zekalı.
"Salak demir ödümü koparttın." dedi ve kafasına vurdu poyraz.
"Ya sizin benim kafamla ne alıp veremediğiniz var.Beyin hücrelerimi öldürüyorsunuz geri zekalı olucam." dedi mızmızlanarak.
Beyin hücrelerin var mıydı ki?
Demir gözlerini büyüterek bana baktı.
Sadece demir değil,herkes bana bakıyordu.
Neye bakıyorsunuz ayı mı oynuyor?
Lan ben yine mi dışımdan konuştum?
Hemen gözlerimi büyüttüm ve yatakta doğruldum."Yani o manada değil tabii ki! sen gayet zekisin.Yani sanırım öylesin,öylesindir herhalde şimdi bilip bilmeden konuşmak olmaz di mi? belki geri zekalı da olabilirsin ben nereden bilebilirim?" olayı toparliyim derken daha da batırmıştım.
Başıma birden giren ağrıyla başımı tuttum."Defne ne oldu iyi misin? poyraz abi bir şey yapsana? ne oluyor?" diye sorular sormaya başladı bartu.
Biri belimden nazikçe tuttu ve beni yatağa yatırdı.Yatıran kişiye baktığımda devremdi.
Ona bakmamla ne yaptığını fark edip hemen ellerini çekti ve odanın köşesinde ki kapıya gidip orada durdu.
Poyraz bir şeyler yapıcakken hemen onu durdurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi??
ChickLit17 yıl bir yalanla büyüdüğünü öğrenen defne,gerçek ailesine alışabilicek miydi?