Medya;Demir Soyder.Bölüme başlamadan önce
vote atarsanız sevinirim.🍓
Şu an evrenden kaybolmak,atomlarıma ayrılıp,parça parça olmak istiyordum.
Bir kere de rezil olmiyim be,çok mu zor?"Bir daha tekrar eder misin ne söylediğini?" diye sordu bartu.
Ellerimi teslim olurmuş gibi kaldırdım ve şirince gülümsedim.
"Hiç gülümseme öyle,bende işe yaramaz.Her neyse,az önce bana küfür mü ettin sen?" diye sordu tek kaşını kaldırarak.
Evet etmiştim,çünkü poyraz abim yetmiyormuş gibi bir de başıma bartu şempanzesi çıkmıştı.Beni odamdayken bir anda kucağına almıştı ve mutfağa getirmişti.
"Küfür mü? ben mi? ben küfür kullanır mıyım hiç?"
Ben küçük bir kızım zararsızım zararsızımmm
"Özürünü bekliyorum defnecim." dedi egolu bir tavırla.
Ağzım açık bir şekilde ona baka kaldım.Bir anda ağzımı eliyle kapattı.
"Kapat ağzını,sinek giricek.Hadi bekliyorum."
Dalga mı geçiyorsun canım?
"Ben mi senden özür dilicem? kusura bakma ama rüyanda bile göremezsin." dedim ve masadan kalkıp kapıya yöneldim.
"Defne buraya gel." dedi ve arkamdan ani bir hızla durdurmak amacıyla bileğimi tuttu.Ağzımdan küçük bir inleme çıkmıştı.
"Yavaş olsana!" dedim sinirle.
"Ne oldu,ben mi bir şey yaptım? özür dilerim." dedi ve hemen bileğimi bıraktı.
Tam ağzımı açıcaktım ki mutfağa birisinin girmesiyle konuşamadım.
"Bir daha sakın izinsiz dokunma defneye." konuşan kişiye baktığımda devremdi.Sinirli bir şekilde bartuya bakıyordu.
Ay noluyor noluyor
"Ne saçmalıyorsun sen,bilerek mi yaptım? özür dilerim defne,bileğin neden kızarık,ben mi kızarttım." dedi ve tekrar bileğimi tutucakkan,devrem ani bir hızla bartunun elini tuttu.
"Sana ona dokunma dedim,canını yaktığın yetmedi tekrardan mı yakmak istiyorsun? defol bartu."
"Aslında birisinin bana dokunurken izin almasına gerek yok.Otistik miyim ben? ne gerek var böyle şeylere.Ayrıca verdiğim tepki anlık bir şeydi.Tenim beyaz olduğu için hafif sıksan bile kızarıp,morarabilir ve sen yapmadın bartu.Abartılıcak bir durum yok,bu kadar büyük tepkilere de yok devrem bey." dedim ve mutfaktan çıktım.
Spastiklere bak sen!
Kapının zili çalmasıyla duraksadım ve kapıya yöneldim.Ayşe abla ortalıklarda görünmüyordu.
Kapıyı açmamla rüzgar abimi karşımda görmem bir oldu.
Ağzımdan tiz bir çığlık çıktı ve hemen ona sarıldım,o da hemen kollarını belime doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi??
ChickLit17 yıl bir yalanla büyüdüğünü öğrenen defne,gerçek ailesine alışabilicek miydi?