Medya:Tarkan - ÖpŞarkının bölümle alakası yok,kafama esti öyle koydumm.
Bölüme başlamadan önce
vote atarsanız sevinirim.🍓
"Lan ne yapacağız şimdi?" diye sordu uygar.
"Kaç kişiler bilmiyoruz ama hepimizin silahı var işte dalın birilerine." dedi bartu.
Dalın birilerine mi? gerçekten planımız bu mu? harika.
Bir anda başımın dönmesiyle,devremin arkasından çıktım.Devrem bana anlamsız bakışlar atıyordu.
"Defne arkama geç,neden çıkıyorsun?" dedi devrem.
"Belki de seni istemiyordur,gel ben sana siper olurum." dedi alaz.
Siper mi olursun? kıçımın kenarı.
"Of ne duruyoruz? hadi dalalım şunlara." dedi ali heyecanla.
"Oğlum sen niye geldin,amacın ne? kaos yetmedi mi sana?" dedi demir.
"Yetmiyor,yetmiyor.Kaosla besleniyor damarlarım,kimseye de dalmadık ki,niye geldim lan ben o zaman?" diye sordu elindeki silaha bakarak.
Allah'ın psikopatı.
"Lan bunlar kaç kişi? teşkilat mı kurmuşlar lan?" diye sordu poyraz.
Teşkilat falan bilmem de geberip gideceğiz böyle konuşmaya devam ederlerse.
Camlar hâlâ patlamaya devam ediyordu ve bir anda durdular.
"Niye durdu lan bunlar-" bartunun lafı,başka silah sesleriyle yarım kalmıştı.
Demir,camın perdesini hafif çekip dışarıya baktı.
"Lan bunlar başkalarıyla çatışmaya girmiş,götümüzü kurtarabiliriz!" demir bir anda yanıma geldi ve kolumdan tuttu.Tam koşmaya başlayacaktı ki,alaz kolumu tutup beni arkasına aldı.
"Delirdin mi? hadi sen malsın,çatışmanın ortasından gidip götümüzü kurtarabileceğimizi düşünüyorsun ama defneyi niye peşinden sürüklüyorsun lan?" diye sordu sinirle.
Bu alaza ne oluyor lan,başına taş mı düşmüş?
"Onu bunu bırakın da ben çok acıktım." dedim bir anda.
Alaz arkasına dönüp bana baktı,alazla kısa bir bakışmamın ardından etrafıma baktığımda herkes bana anlamsız bakışlar atıyordu.Annenize mi sövdüm,ne bu bakışlar?
Demir bir anda üzerime yürümeye başladı.
Gelme üzerime katil
"Sen acıktın mı?" diye sordu,kafamı salladım.
Ben insan değil miyim amk? 1-2 şey yiyip geri kusacağım,yemek yemememden dolayı ölmek istemem.
Demir bir anda dizlerine vurmaya başladı."Ah dostlar vah dostlar,defne kafayı sıyırdı iyice,eli silah dolu bir ton adamın çatışması bile beni bu kadar etkilememişti.Ah dostlar vah dostl-" derken,poyrazdan kafasına şaplak yemişti.Demir kafasını tutarak,poyraza kötü bakışlar atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi??
ChickLit17 yıl bir yalanla büyüdüğünü öğrenen defne,gerçek ailesine alışabilicek miydi?