Medya:Devrem SoyderBölüme başlamadan önce
vote atarsanız sevinirim💞🍓
Yaklaşık 2 saattir yürüyordum,hava kararmıştı ama ben hâlâ yeşillik dışında bir şey görmüyordum.
Biz bu hallere düşecek insan mıydık be?
Biz ne hallere düşmedik be bu da bir şey mi?
İç sesimle konuşurken ileriden bir çalı sesi duydum.
Bismillah
"Kim var orada?" cevap alamayınca tekrardan sordum."Kim var orada dedim?" ağacın arkasından aniden birisi çıkınca çığlık attım ve elime dal aldım.
"Hoşt ulan hoşt,bak bu dalı kafanda kırarım." dedim savunmaya geçerek."Fazla mı gerginsin,ne gerek var sakinleş?" diye soran kişiye baktım,benden 2 3 yaş büyük duruyordu,sarışın ve mavi gözlüydü.
Karanlık olduğu için mavi gözleri parlıyordu,daha belirgin duruyordu."Ya çok haklısın ne gerek var ki,bir ormanın ortasında,hava kararmış,çalının arkasından sesler geliyor,ne gerek var ama gerginliğe? belki de hayvan da çıkabilirdi oradan,sonuçta ayısı var kurtu var.Gerçi ayı veya kurt çıksa daha mutlu olurdum." dedim dalı daha sıkı tutarak.Bir adım öne atarak bana yaklaşmaya çalıştı."Bana yaklaşmaya çalışırsan yemin ederim ki dediğim şeyi yaparak bu dalı kafanda kırarım."
Teslim olurmuşcasına ellerini kaldırdı."Uzaktan bakınca ayıya veya kurta mı benziyorum?" diye sordu tek kaşını kaldırarak.
Ne yani tek takıldığın şey bu mu oldu?
"Evet." dedim omuz silkerek,çocuğu ayaklarından süzmeye başlarken göz göze geldik,hemen kafamı dala çevirdim.
E hani hint bakışmalı sahne??
Sırası mı şu an?
"Harbiden kalbim kırıldı şu an." dedi ve dudaklarını büzdü.
Kocaman adamın yaptığı harekete bak.
"Anlamadım?" diye sorunca gözlerimi büyüttüm.
"Neyi?" diye sordum şirince sırıtarak.
Yine dışından söyledin sanırım...
"Az önce söylediğin şeyi tekrar eder misin?" diye sordu bana doğru gelerek.
"Ne demişim ya?" dedim şirince sırıtarak.Bana doğru geldiğini fark ederek,hemen dalı öne doğru savurdum ve geri adım yaptı."Ulan kaç kere söyleyeceğim yaklaşma diye!"
"Yaklaşsam ne oluyor?" diye sordu.
"Ormanın ortasındayız,belki organ mafyasısın ya da mafya da olabilirsin,ay hırsız da olabilirsin bak bunu düşünememiştim." dedim telaşla.
"Organ mafyası ve mafyayı anladım ama bir hırsız ormanın ortasında ne arasın? çalıcak bir şey yok burada." dedi omuz silkerek.
"Ha olsa çalıcaksın yani?" diye sordum imayla.
"Kızım ondan bunu mu çıkardın? ne organ mafyasıyım,ne mafyayım,ne de hırsızım.Evim yolun orada,ben buraya sadece avlanmaya geldim."
"Ne yani sen avcı mısın? ay bir de niye yaklaştırmıyorsun diyorsun,avcıymışsın ya sen!" diye yakındım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi??
ChickLit17 yıl bir yalanla büyüdüğünü öğrenen defne,gerçek ailesine alışabilicek miydi?