Medya:Ali Soyder.
Bölüme başlamadan önce
vote atarsanız sevinirimm.***************************
"Bu nasıl soru ya? yemin ederim çıldırıcam.5 işci bir binayı kaç saatte yapar ben nereden biliyim?"
Gece hiç uyumayıp matematik soruları çözüyordum.Dersleri baya boşlamıştım ve gece gece hiç matematik soruları çekilmiyordu.
Saat 7 olmuştu 1 saat sonra kahvaltıya inilicekti.Test kitabını kapatıp banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım.Dolabımdan kıyafet alıp giyindim.
Umarım beyaz pantolon giydiğime pişman olmam yoksa kırmızı başlıklı kız gibi gezerim ortalıkta.Odada daha fazla durmayarak telefonumu ve hoparlörü alıp odadan çıktım.Uygara dejavu yaşatmayı planlıyordum.Bir alt kata indim.
İlk odaya girdiğimde bir ayağı bir tarafta bir ayağı başka tarafta olan poyrazı gördüm.Hafif kıkırdayarak odadan çıktım.Diğer odaya girdiğimde uygarı gördüm.Masum bir çocuk gibi yatıyordu hıyar.Sessizce kapıyı kapatıp yatağın başına gittim ve tarkanın şarkısını açıp kulağına hoparlörü tuttum.
Ben o şelale saçlara
o ay o hilal kaşlara
süzme bal dudaklara
öp öp öp doyamadım.Uygar kafasının altından yastığı alıp yüzünü kapattı.
"Sabah sabah ne oluyor amına koyayım ya?" diye mırıldandığını duymuştum.
Bunun işe yaramadığını görüp mehter marşı açmaya karar vermiştim.
Mehter marşını açıp sesi fulledim.Uygar bir anda yatakta doğruldu.
"Ne oluyor savaş mı çıktı? bismillahirahmanirrahim."
"Evet birazdan çıkıcak yataktan kalkmazsan savaşı ben çıkarıcam!" diyerek kolundan tutup yere ittim.
Boşluğuna gelmiş olucak ki yataktan düşmüştü."Defne ne yapıyorsun sabah sabah allah aşkına ya?" diye mızmızlandı.
"Her sabah efeyle sen mi beni böyle uyandırıcaksın bir kere de ben yapiyim dedim.Hadi uykucu kalk okul vakti.Ha bu arada pijamalarını değiştirmeden aşağı gelebilirsin ayıcıklı pijamalarınla çok seksi görünüyorsun." göz kırptım.
Uygar yerden kalkıp yatağındaki yastıkları bana fırlatıcakken odadan çıkıp kapıyı kapattım.
"İnsan böyle uyandırılır mı böcek!" diye bağırmasını duymuştum.
"Bal gibi de uyandırılır fazla konuşma ve hazırlan!" dedim dün ki taklidini yaparak.
Tam merdivenlerden inicektim ki karşı odadan alazın çıkmasıyla duraksadım.Bana kaşları çatık bir şekilde bakıyordu.
Gözlerimi ayırmadan ben de ona bakıyordum.Kuralı bozmamam lazım bakışlarını ilk o çekicek.
Gözlerini benden ayırmayarak bana doğru yürümeye başladı.
Ne yapmaya çalışıyor bu angut?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abilerim mi??
ChickLit17 yıl bir yalanla büyüdüğünü öğrenen defne,gerçek ailesine alışabilicek miydi?