Gece pahalıya patlamaması için sadece bir oda kiralamışlardı. Oda oldukça geniş, yatak biraz sert ama gemide sallanarak uyumaktan kat ve kat iyiydi.
İkisi de odaya geldiklerinde yorgunluktan bayıldılar.
Sabaha doğru daha hava aydınlanmamışken jisung minhonun horlama sesi yüzünden uyandı.
"Şimdi yastıkla boğsam en fazla ne olur yani..." kendi kendine söylenip iç çekti ve kulaklarını kapattı.
Minho yorgunluktan kafası yataktan dışarıya doğru sarkık bir şekilde ve bir ayağı jisungun üzerinde uyuya kalmıştı.
Jisung bacağıyla minhonun ayağını ittirdi ve arkasını döndü. Camda gördüğü gölgeyle yerinden sıçradı. Camda onlara bakan masmavi gözlü bir gölge vardı. Direk olarak jisunga bakıyordu.
Jisung dilini yutmuş gibi ne minhoya seslenebildi ne hareket edebildi. Gözleri gölgeye kitlenmişti ve gözünü bile kırpmıyordu. Minhonun horlaması bir anlığına kesildi ve içerisi tamamen sessizleşti. Jisungun telaşla nefes alış sesleri hızlanmıştı. Gözünü gölgeden ayırmadan minhoyu dürttü. Fakat biraz hızlı dürtmüş olacak ki minho yataktan kayıp yere çakılınca istemsizce gözünü ayırdı ve minhoya baktı.
"KAFAM."
"MİNHO CAMDA BİRİSİ VAR."
Minho hızla kafasını kaldırdı ama hiç bir şey yoktu.
"Dun sabah Güneş mi çarptı? Çünkü eğer çarpmadıysa ben çarpacağım."
"Minho cidden birisi vardı!"
"Burası yuksek bir bina jisung! Kimse bu cama gelemez. Kertenkele değilse tabii."
Minho tekrar yatağa yattı ve gözlerini kapattı.
"Bir daha uyandırırsan seni balkona kapatırım."
Jisung göz devirdi ve tekrar yatağa yattı.
————
Sabah saat 7.00Jisung yüzüne fırlatılan yastıkla gözünü açtı. Minho yatağa çıkmış jisungun tepesine dikilmişti.
"HAY SIÇAYIM. BİR KERE DE NORMAL BİR ŞEKİLDE UYANAMİCAK MIYIM BEN?"
"Erken kalkmaya alış ozaman jisung."
Jisung iç çekip minhoyu ittirdi ve yataktan kalktı.
"Bir daha gerekirse ben ödeyeyim ama aynı odada kalmayalım. Bütün gece horlamandan uyuyamadım."
"NE? Ben horlamam jisung. Üste çıkmak için yalan söyleme!"
Jisung minhonun dün geceki horlayışını hatırladı ve tek gözü seğridi.
"Ne bakıyorsun? Horlamam ben"
Jisung bir şey demedi. Kısa bir sessizlikten sonra Botlarını giyerken konuştu.
"Bu günkü planımız ne kaptan?
"Ödememizi almak için gemideki kargoları indireceğiz. Önce rıhtım müdürü yükü inceleyecek, daha sonra yükü imparatorluk ticaret komisyonuna götüreceğiz."
"Ve sonra?"
"Ticari başka bir şey verirlerse o konuma, vermezlerse eve geri döneceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
livre mystère/ minsung
FantasiaFransada eski bir kütüphanede çalışmaya başlayan Jisung, kütüphanenin derinliklerinde bulduğu gizemli bir kitabı merak edip evine getirir fakat hiç beklemediği bir şekilde farklı bir evrende ve farklı bir bedende uyanır.