Yaşlı cadı🐉

40 8 0
                                    

Çoktan denizlerde geçen 3. Günü geride bıraktılar. Teslimatı yapacakları yere gelmek üzereydiler.

Minho her zamanki içki matarasını elinde tutuyor, dümenin karşısında denizi izliyordu. Uzakta görünen kara parçası ona keyif veriyordu. Gemidekiler bağırmaya başladı.

"KARA GÖRÜNDÜ!"

Hepsi sevinçle bağırıyordu.

"Sonunda.." mingi kara parçasına bakarak konuştu. tam yanında durduğu için jisung kendisine söylenen şeye kafa salladı.

Mingi başarılı olmuştu. Gemidekiler jisunga kötü şeyler söylemeyi bırakmıştı.

"Herkes yerini alsın birazdan duracağız!" Minho bağırdı. Mutlu olduğu gözlerinden belli oluyordu.

Herkes yerlerine geçti ve limana girdiklerinde çapaları indirdiler. Herkes neşeli bir şekilde tezahürat yapıyordu.

Minho aşağı indi.

"Evet herkesi tebrik ediyorum başarılı bir şekilde bu teslimatı da getirdik, Keyfinize bakabilirsiniz."

Adamların hepsi gemiden teker teker indi. Büyük ihtimalle gidip bira içeceklerdi, Her zamanki gibi.

Jisung ne yapacağını bilemedi. Gidebileceği bir taraf olmadığından minhonun yanında kaldı.

"Evet jisung yine baş başayız demek, Aç mısın? Bu adayı tanırım güzel yemekler vardır."

"Hayır değilim teşekkürler."

"Ama ben açım."

"Ah..tamam ozaman gidip bir şeyler yiyelim."

Beraber gemiden inip kasabanın içine girdiler. Çok kalabalık bir yer değildi. Oldukça mütevazi evler ve sıcak görünen insanlar vardı.

Büyük bir ağacın içine döşenmiş bir restorana girdiler. Küçük bir yerdi ama içerdeki yemekler çok leziz görünüyordu.

Minho adama istediği yemeyi gösterdi.

"Şu balıktan istiyorum. Jisung sen?"

"Ben aç değilim."

"Keyfin bilir."

Minho sallana sallana masaya oturdu. Jisung da onu takip etti.
Yemek çok geçmeden geldi. tam kıvamında pişmiş balık çok güzel kokuyordu. Minho balığı hızla yemeye başlayınca jisung gülümsedi

"Kıtlıktan mı çıktın?"

Minho cevap vermedi.

"Bir parça alabilir miyim?"

"SANA 2 KERE SORDUM VE İSTEMEDİĞİNİ SÖYLEDİN!" Minho bi anda çıkıştı.

"Hey tamam sakin ol vazgeçtim."

Minho umursamadan yemeyi yemeye çalıştı fakat   Bir tarafı balığı paylaşmak istiyordu. Sessizce iç çekti.

"Tamam al."

Tabağı ona uzattı.

"Ciddi misin?"

"Kararımı değiştirmeden al."

Jisung gülümsedi ve balıktan bir parça kopardı. Minho onu izliyordu. Bir anlığına Sanki hiç bir şey düşünemedi, Sadece balığını yiyen çocuğa odaklanmıştı.

Boğazını temizledi "Tamam yeter aç olan benim."

"Teşekkürler."

Ortam yine sessizleşmişti.

livre mystère/ minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin