6.İstenmeyen Misafir

15.2K 900 50
                                    

Merhaba!!! Okuyucuların ve voteların artması gerçekten müthiş. Yorum yazmayı unutmayın...

Diğer hikayelerde buluşalım 🙌🏻

🌙 Düzenbaz (Tarihi Kurgu)
🌙Uyanış (Fantastik)
🌙Karalama Günler
          

Kurt etrafımızda bir daire çizdi. Harry'yi fırsat olarak gördüğü her atakta geriye çektim.

Sonunda sabrı taşmıştı. "Sen kimden tarafsın?" diye bağırdı.

Bir savaşçıyı daha ne kadar oyalayabilirdim bilmiyorum. Kolumu tuttu ve heybetli bedeninin bedenime kalkan görevi görmesini sağladı.

Çok da emin olamayarak, "Be.. ben sadece onu tanıyorum. " dedim yalnızca.

Bunu ona nasıl anlatabilirim ki? Anlatsam bile beni anlamazdı, anlayamazdı.

Kurtun her adımını takip ederek ikimizi ona göre yeni bir hamleye sürüklerken, "Nasıl bir şeye bulaştın bilmiyorum ama bu işin sonu iyi bitmeyecek güzellik." Dedi.

Boğazımdaki sıcaklığın boğucu etkisi artıyordu. İlk başlarda korkudan olduğunu sanıyordum ama elimi attığım zaman sıcaklığın Cassidy'nin verdiği kuvars kolyeden yayıldığını fark ettim.

Aydınlık için karanlığın yardımına ihtiyaç duyacağımı kim bilebilirdi ki?

Kolyeyi sıkıca tuttum. Şimdi bütün alevler parmaklarımın arasındaydı.

"Harry geri çekil."

"Neden bahsediyorsun delirdin mi sen?" Sanki olabilirmiş gibi beni daha da sıkı tutuyordu artık.

Kendimden emin görünmeye çalışarak "Güven bana ne yaptığımı biliyorum." Dedim.

Tabi ki ne halt ettiğime dair en ufak bir fikrim yoktu. Nasıl olabilirdi hayatımda böyle bir şey yaşayacağımı hiç düşünmediğimden hazırlıklı değildim.

Başını yana çevirdi.  "Sence seni riske atar mıyım Torry?"

Benim için her şeyi yapacağını biliyordum.

Aslında tam olarak bende buna güvenmiştim.

Ufacık bir an için gözlerini alaca kurttan ayırdı ve bana baktı. İlk defa onu, kendini korumak için kullandığı alaycılığından uzakta gördüm.

Ben onun için fazla yanlıştım.

Fazla yaralıydım.

Zihnimden duygusal düşüncelerimi uzaklaştırdım.

Bana başka çıkış yolu bırakmadığı için bileğime sakladığım bıçağı çıkardım. Tek istediğim ufak bir dikkatsizlik anıydı. Fazla büyük bir hasar bırakmamayı dileyerek bıçağı omzundan hızla aşağıya kaydırdım. Acıyla yalpalayan Harry'nin kılıcını kapıp onu karanlığa, uzağa doğru ittim.

Bunun için bana kızacak belki ama ikimiz içinde böylesi daha iyiydi.

Kurda yaklaştıkça başını geriye atıp ulumaya başladı. Sesle tüm Clayton ve Karaorman yankılanıyordu. Tereddüt etmemeye çalışarak ona iyice yaklaştım. Bakışları yumuşadı. Dizlerimin üzerine çöktüm böylece suratlarımız aynı hizaya gelmişti. Nemli burnu ve çiğ et kokan nefesi bana yakındı. Artık korkumdan eser yoktu.

"Benden ne istiyorsun ?" İnce burnunu biraz daha yaklaştırdı bana. Verdiği her nefesle yüzümün önündeki tutamlar uçuşuyordu. Elimi uzatıp parmaklarımı gür postunda dolaştırdım. İlk başta kuşku ile geri çekilmek istese bile olduğu yerde kaldı.

Asi ve KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin