İşte size bol Victorialı ve Beathanlı bir bölüm...
Aslında tüm bölümü Beathan'ın anlatmasını isteyenler oldu. İsteklerini birazcık da olsa yerine getirmiş oldum. Yorumlarınızı ve mesajlarınızı okurken yazmak istememe neden olan herkese çok teşekkür ediyorum.
İyi okumalar...
Diğer hikayelerde buluşalım 🙌🏻
🌙 Düzenbaz (Tarihi Kurgu)
🌙Uyanış (Fantastik)
🌙Karalama GünlerEleştiri ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
Uyuduk mu eşit oluruz. Ne tutku, ne gurur, ne umut...
Melih Cevdet Anday
Beathan
Victoria bileğini tutan elimin baskısı ile dursa bile ateş saçan gözlerle bakmaya devam etti. Nabzı avucuma çarpıp giderek hızlanıyordu. Bu istemsiz biçimde benim de kalp atışlarımın hızlanmasına neden oluyordu.
Bedeninin sinirle kasıldığına emindim. Geçen gece söylediklerim doğru olsa bile bu şekilde öğrenmemesi gerektiğinin farkındaydım ama o beni hiçe sayarken canını yakmak istedim. Öfkesinden anlaşıldığı kadarıyla gösterdiğim başarı beni mutlu etmeliydi.
Ama etmemişti...
Böyle olunca her şey boşa gitmiş gibi geliyordu. Her zamanki düşmanlıklarını devam ettirecekleri her hallerinden belliydi, bu sefer geri çekilme gibi bir seçenek olduğuna dair şüphelerim vardı.
"Xavier'ın aksine gayet iyi görünüyorsun." Sahte bir sevecenlikle elini kızın omzuna koyup sıktı. Asi ona uzatılan bu eli ittiği zaman şaşırmış gibi yaptı ama gülümsemesi hiç bozulmadı. Bu olaya şaşıran insanlarda Heaven'ın sahte metanetini görünce ona hafiftan hayran kaldılar.
Ne kadar farklı olduklarını şimdi çok net bir şekilde görebiliyordum. Asi'nin gözlerinden kendinden emin ve inatçı bir parıltı eksik olmazdı. Ama bu kızın gözleri aksine zehirli donuk bir mavilikle ışıldıyordu. Kız yüzündeki ifadeyi ustaca gizleyebilirdi ama bunu asla...
Kalenin gri ağır çift kanatlı demir kapısı görevlilerce açılınca biraz olsun bu tatsızlık bizden uzaklaştı. İçeriye daha bir adım dahi atamamışken karşıdan gelen kişiyi görünce hepimiz olduğumuz yerde kaldık. Refakatçileri ile birlikte bize yaklaşan kadının yüz ifadesi anında değişti. Onun gelişini gören herkes kendine ister istemez çekidüzen verdi. Asi bile en saygılı tutumunu takınırken olanları şimdilik görmezden gelerek ona odaklanmıştı. Heaven'ın yüzünde birden masum bir tebessüm belirdi ve beni bile şaşırtacak ölçütte bir şey yaptı. Vakit kaybetmeden hemen boynuna atıldı ve uzun çelimsiz kolları ile neredeyse ondan da zayıf olan kadına sıkıca sarıldı.
Her ne kadar Asi'nin yüzüne bakıp tepkisini ölçmek istesem de duruşumu bozmadım, benim gibi şok olmuş olmalıydı. Elimin bileğindeki kelepçe görevine devam ediyordu, daha ne kadar kendini tutabilirdi bilmiyordum ama ben saçma bir şey yapmasını ya da benim için en önemli insana saygısızlık yapmasına razı olacak değildim.
Orta yaşların sonlarında olsa da güzelliğinden hiçbir şey kaybetmemişti bu kadın, insana güven veren asil gülümsemesi fazlasıyla samimiydi. Kızıl kahve saçlarındaki yeni yeni beyazlar çıkmaya başlamıştı. Üzerinde zümrüt yeşili bir elbise vardı yaka kısmı yakutlarla işlenmişti gelişimi beklediği ve hazırlıklı olduğu belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi ve Kurt
Ficción históricaVictoria Blackwood' un konuşulmasının nedeni dillere destan güzelliği değil asi ve hırçın tavırlarıdır. İnadı uğruna girdiği Kara Orman'da bir cadı ile karşılaşması tüm hayatını değiştirir. Kral Henry'nin tehdidi ile Kara Kurt ile evlenmek için bir...