4.Sessizliğin Bile Güzel Senin

16.5K 925 47
                                    


Diğer hikayelerde buluşalım 🙌🏻

🌙 Düzenbaz (Tarihi Kurgu)
🌙Uyanış (Fantastik)
🌙Karalama Günler

Sabrınız ve muhteşem yorumlarınız için teşekkürler...

Sevgili Victoria,

Sen yaşadığım en yüce duygum sesim sessizliğim...

Ayaklarımın altından kayıp giden kum gibi akıp gidiyor zaman.Yönümü yolumu şaşırdım, denize döndüm sırtımı akıntılarda acılarımla sürükleniyorum.

Aynalara bakamaz oldum. Zira karşımda gördüğüm bu adam bir yansımadan ibaret. Öyle yabancı öyle kızgın ki dudakları mühürlü, elleri titrek, yüreği kızgın bir demirle dağlanmış...

Victoria bunca derdinin arasında bir de beni dert ettiğini düşünmek en son isteğim işin aslı üslü laflarla seni kandırmak değil niyetim. Son görüşmemizden beri ruhum zifiri karanlık, kalbimde zindan yalnızlığı gibi doldurulamayacak bir boşluk bıraktın benden geriye sevgilim.

O gün tek söz söyleyemedim seni görünce tekleyen kalbimin heyecanına şaşkınlığıma ver. Ardından bakakaldım o karanlık koridorda kayboluşunu izledim. Bunun bana yaşattığı acıyı tarif etmeye yakın hiç bir tanım hiç bir söylem yok. Peşinden gelmeye yeltensem bile bunun pervasızca olacağını, sana bir yardımımın dokunmayacağını biliyordum. Karşında gözyaşlarıma mani oldum ama içten içe eridim, tükendim.

Boşlukta bir insan nasıl olur?

Soluğu nasıl duyulur?

Anladım.

Bu talihsizlikler karşısında elim kolum bağlandı. Bu hazin kader karşısında böylesine çaresiz olduğuma hala inanamaz haldeyim. Beni hezimete uğratan şey senin için bir şey yapamamak kendimi ortaya atacak kadar severken her şeyin dışında kalmak. Hiçbir şey yapamamak, yalnızca olacakları beklemek benim büyük çaresizliğim, bu beni her geçen saniye bir başka deliliğe sürüklüyor.

Peki ya sen kendini hiç böyle gereksiz böyle yapayalnız hissettin mi güzel Victoria?

Çaresizlik asi ruhunu böylesine sarmalamış mıydı hiç ?

Onursuz aşığın olmaktan ileri gidememiş biriyim biliyorum. Bana ait olamasan bile sensizlik acı ve soğuk.

O gün konuştuklarımız öylesine söylenmiş sözler değildi, bilmeni isterim ki sana sunduğum teklif her daim geçerliliğini koruyacak.

Onursuzun,

Beauchamp Markizi

Françoise Gaston

Geçen gece Amy ile bana ulaştırdığı bu mektubu hep okuyordum. İstirahate çekildiğim bu iki günde aralıksız şarap içmiş ve Françoise'nin ardında bıraktığı yegane şeyle avutmaya çalışmıştım kendimi. Elbette aşık değildim Françoise'ye aslında öyle olsa çektiğim tüm sıkıntılar bitebilirdi.

Dikkatim dağıtmak için dışarıyı izlemeye karar verdim, geniş penceremin pervazına yaslanıp kayalıklara vuran dalgaları izledim. Suyun rengi gri bir mavi dönüşmüştü, coşkun dalgalar huzursuzluklarını çekinmeden kayalara vurmaya devam ediyordu. Aniden gelen sesle irkildim istemsizce geri çekildim ama başımı çevirdiğim zaman kayalıkların kenarındaki adamı fark etmem uzun sürmedi. Şamdandaki mumları söndürdüm hemen içten içe beni görmemiş olmasını dileyerek dikkatli davranarak zavallı perdemi beni kamufle edebilmesi için kullandım. Gölgelerde gezinen adam sarsılan bedenini bir kaya parçasına zar zor yaslayabildi, büyük ihtimalle ayakta duramayacak kadar sarhoştu. Ay ışığında üçgen biçimli şapka ve aşinası olduğum kırmızı pelerin parladı.

Asi ve KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin