7. Bölüm

24.5K 2.1K 1K
                                    

Ben: ''Ölürsem sence beni bulabilirler mi?''

O: ''Sanmıyorum.''

Ben: ''Niye?''

O: ''Eğer öleceksen bu benim elimden olurdu ve cesedini ortada bırakmayacak kadar beynim çalışıyor.''

Ben: ''İnsanları öldürmek kötüdür.''

O: ''İnsanları, fırsat buldukça öleceğini söyleyen mızmızları değil. Bunu bir kez daha yaparsan oraya gelip seni kendim öldürürüm ve bir mezarın bile olmaz.''

Ben: ''Kemiklerime kadar titriyorum!''

Öleceğimi söylüyordum çünkü ölecektim. Bu odada ölecektim ve cesedimi bulamayacaklardı, annem ile babamın daha önemli işleri vardı. Ayrılmak gibi. Annem onu affedemez miydi yani? Bencilce düşünüyordum ama hayatım boyunca tüm bencillik görevini onlar üstlenmişti zaten.

O: ''Korkmalısıın!''

Ben: ''Annem boşanma davası açmış.''

O: ''Bu iyi bir haber.''

Ben: ''Boşanmalarını istemiyorum.''

O: ''Seni nasıl ikna edebilirim?''

Ben: ''Hiçbir yolu yok.''

O: ''Diğer seçenekleri bırak birde şöyle bak, harçlığın iki katına çıkacak.''

Ben: ''Odamdan çıkmamamı söylüyorsun. Parayla ne işim olabilir?''

O: ''Bu ikinci alt edişin oldu.''

Ben: ''Paslanıyorsun!''

O: ''Sonra konuşuruz.''

Ben: ''Hey, senin isteğin üzerine bu odadayım. Beni başından atamazsın!''

O: ''Öyle bir amacım olsaydı çoktan uygulardım. Yemek yemeliyim.''

Ben: ''Yemek mi?''

O: ''Hâlâ insanım, unuttun mu?''

Ben: ''Öyle demek istemedim. Üzgünüm.''

O: ''Birkaç saat sonra gelirim.''

Ben: "Birkaç saat mi?"

O: "Yemekten sonra duş alırım, biraz okur ve uyurum. Belki işerim de. Belki mi? Hemen şimdi işemeye gidiyorum."

Ben: "Kyle, git."

O: "Senin için döneceğim, Ari. ;)"

Ben: "Mümkünse dönme."

Çevrimdışı olduktan sonra Kyle'ı bulduğum gruba baktım. Hâlâ konuşanlar vardı. Hatta ilk günkü gibi ilgi hiç eksilmemişti. Grubu sessize aldığım için mesajlar beni fazla rahatsız etmiyordu. Kişilere girip insanlara bakmaya başladım. Aşağıya indikçe Kyle'ı görmeyişim daha da gerilmeme yol açıyordu. Bir sona gelmiştim, liste bitmişti. Tanrı aşkına, bu çocuk ne zaman çıkmıştı gruptan?

O sırada telefonuma WhatsApp dışından gönderilmiş bir mesa geldi. WhatsApp uygulamasını arka planda bırakıp mesajı okudum. Bu rehberimde kayıtlı olmayan bir numaradandı. Numaranın bilmediğim birisine ait olmasının yanı sıra, gelen mesaj kanımı dondurmuştu.

Gönderen: Bilinmeyen

"Bil bakalım küçük Kyle'ı Kelsey adında birisi tatmin ediyor mu?"

Kalp atışlarım nefes almamam için yoğun çaba sarf edip hızlanıyordu. Titremeye başlamıştım ve bu titreme aptal yerine koyulduğumu düşündüğüm içindi. Burnumun yanması gözyaşlarımın hazırlıklı olduğunun habercisiydi.

WhatsApp SaviorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin