kaset

46 8 6
                                    

"pov tommyden devam"

Fundy: Beni niye çağırdın Tommy?

Tommy: İlk olarak sende bizim ucubeler kulübümüzdesin ve artık bana inanmak zorundasınız.

Fundy: Yine şu ihtiyar hakkınday-

Techno: Bu sefer inanmak zorundasın Fundy.

Fundy ciddileşti ve Tommynin çıkardığı tahtaya bakdı.

Tommy: Şimdi bir kaç gündür kayıplar oldu, çoğuda külübenin yada lunaparkın orda kayboldu.

Tommy tahtaya bir kaç resim yapıştırıp altına yazılar yazıp çizgiler çizdi.

Tommy: Ve bu yerlerde bazı işaretler bulundu koç ve karga, karga simgesi daha fazlaydı.

Fundy: Ve karganın olduğu yerde kaybolanlar daha fazlaydı.

Tommy: Tam isabet, ve burda kaybolanlar belirli aralıklarda kayboldu.

Tommy tahtaya bir kaç şey yazdı ardından garaj kapısının altından biri elini uzattı.

Alex: Aptal Tommy aç şu kapıyı.

Tommy, garajın kapısı Alexin geçebilceği şekilde açtı.

Alex: Karamsar bir ortam yaratmak için neden bunu yapıyorsun.

Tommy: Ortam insanın kafasında farklı bir etki yaratır.

Alex iç çekip içeri girdi, yerdeki minderi alıp yere oturdu, çantasını açtı, içinden birkaç fotoğraf çıkarıp Tommye uzattı.

Alex: Sanırım haklısın Tommy o herifde bir şey var.

Tommy: Size demiştim.

Tommy fotoğrafları Fundye uzattı, Fundy fotoğraflara baktı sanırım oda Tommye inanıyordu.

Fundy: Haklısın Tommy ama bunlarla ne yapıcaz, diyelim polise gittik sence polis kabul eder mi bunu.

Tommy: Neden kabul et-

Wilbur: Polise kafa attın Tommy, ayrıca polislerin arabasını bozdun, babam senin yüzünden kaç kere çağrıldı artık bende saymıyorum.

Alex: Wilbur haklı Tommy, hem gidersek vizede inanmazlar.

Tommy: Neden ki siz bir şey yapmadınız.

Alex: Şey bir çok kez polislerin binasına Technoyla garafiti yaptık, ayrıca fundyde var oda polislerle uğraştı.

Wilbur dörtlüye boş boş baktı, ama Tommynin başı dertte gibiydi.

Tommy: Hay sikiyim be hepimizin polislerle mi arası bok gibi.

Fundy: Wilbur hariç diycem ama oda gitarlar polislerin megafonunu kırdı.

Tommy: Birde bana diyorsun serserisin diye.

Wilbur: O iki yıl önceydi Tommy.

Techno: Ortalığı daha fazla dağıtmayalım. Asıl konuya gelelim.

Tommy kalemi alıp tahtaya yine bir kaç yazı yazdı, bu yazılar çoğu teoriydi ama ellerinde başka bir şey yoktu o kutu haricinde.

Tommy: İlk önce kaçırılıcak kişilerin bir listesi var, ikinci olarak Jschlatin evinde bir şeyler dönüyor.

Fundy: Bağrışmalar gibi mi?

Tommy: Evet ama nerden anladın.

Fundy: Bazen bağrışma sesleri geliyordu ve tubbo okula yara bere içinde geliyordu.

Tommy Tubbonun yaralarını hatırladığında içindeki alev daha da körüklendi.

Alex: Bu kaçırılma listesi taşlar gibi mi?

shiny townHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin